zondag 29 juni 2014

Ik heb gedroomd (3)

Foto: Maxiem Weber         


Hij heeft een diepe rustige stem. Hij is 1m 80+ en single. Hij (rookt), drinkt een glaasje bij gelegenheid. Hij is voorspoedig. Hij heeft geen kinderen meer thuis rondlopen. Ik zie mezelf in een relatie met ons twee! Hij rijdt met mij graag ergens naartoe door de weeks. Of samen een weekendje op avontuur met ons twee. (motor?) Onverwacht staat hij ergens waar ik ben. Hij mist me en heeft een leuk verrassingsvoorstel voor ons beiden. We beslissen samen of we al dan niet activiteiten gaan doen. Hij is er voor mij en ik voor hem. We zijn uit hetzelfde hout gesneden. Hij vult me aan door zijn rust wanneer ik te levendig ben. Wanneer ik een vraag wil stellen, ziet hij in mijn ogen het antwoord. Wanneer hij verdrietig is, zie ik het antwoord in zijn ogen. Wanneer het goed weer is, onze beide blikken gewoon vertellen dat we graag een ritje gaan maken. Zelfde interesses, trainen, wandelen, en we brengen veel tijd samen door. Het wandelen door de bossen in Duitsland hoeft altijd niet, we kunnen ook een ritje met de motor maken. Onverwacht kookt hij voor mij. We hebben ook samen onze eigen-ruimte. Wij voelen elkaar perfect aan, onze harten weten, wat we beiden willen op dat moment. Een deel van hem is een deel van mij. We zijn gewaagd aan elkaar! Zijn stem trilt uren door mijn hoofd. Mijn stem zweeft uren door zijn hoofd. Hij kent me door en door en kan mijn temperament, passie, aan.  Onze ogen vertellen de boodschap dat we elkaar zo intens begrijpen. Hij is capabel naast mijn sterke, wijze, spirituele, zijde te staan. We vertoeven op dezelfde frequentie, niveau.  En plots neemt hij me vast tijdens een gesprek en begint me passioneel te kussen. En wanneer hij eens een uitleg doet, kan ik zijn nabijheid niet weerstaan en neem ik hem passioneel bij de hand. Hij gebruikt zijn hersenen en bezit waardigheid, respect in normen en waarden. Er is een duidelijke open communicatie. Hij neemt initiatief, is levendig, attentvol, geeft me een veilig gevoel zodat ik tot rust kom. Dat ik er niet meer alleen voor sta. Hij laat me duidelijk voelen dat hij van me houdt. Een warme knuffel, een tedere streling, hij is stoer en draagt een warm hartje. Hij laat duidelijk voelen dat IK belangrijk ben voor hem. Hij geeft me liefde en zekerheid, geborgenheid. Zeker als ik in zijn sterke armen lig. Ik voel me zo veilig bij hem.  We zorgen voor elkaar. Ik vertrouw hem voor 100% en we hebben het juiste **leven. Een emotionele verbondenheid. We zien elkaar graag genieten.  Of gewoon genieten van elkaars nabijheid, zonder woorden. Ik kom tot rust wanneer ik weet dat ik steeds op hem kan rekenen. En dat hij me dan ook daadwerkelijk steunt en helpt indien nodig. Eerlijk, besluitvaardig, rechtvaardig samen delen. We zorgen voor zijn en mijn hart.
We hebben GEKOZEN VOOR ELKAAR.


Mijn ogen openen. De TV vertoont een mooie romantische film. Ik kijk naar de klok; 23 u 30.
Oeps ik heb gedroomd!!!
MW.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten