dinsdag 23 juni 2026

DATA = PSYCHOPATEN ZIJN MASTER-MISLEIDERS !!!!!!

 


14 april 2012;  VERTROUWEN= realiteit - teleurstellingen : gebeurtenissen....





2019: “en weer stel ik vast dat er een vriendin is, die denkt SLIMMER te zijn dan ik, spijtig wat mensen allemaal doen wanneer die WANHOPIG ZIJN…DOM"


een bericht is VERWIJDERD !!!! 


Een sociopaat is iemand die antisociale persoonlijkheidsstoornis draagt, al dan niet zichtbaar. Meestal dragen ‘stoornissen’, een masker, en kijken ze in de omgeving: “hoe te moeten reageren om erbij te blijven behoren”. Dit komt omdat ze GEEN EMPATHIE DRAGEN! Sociopaten hebben problemen met de betekenis en de inhoud van “normen en waarden”. Voor hen is dat niets waard en totaal geen betekenis omdat ze meestal halsoverkop handelen en koelbloedig zijn. Sociopaten gaan eerst rond kijken, en dan pas reageren, zodat HUN GEDRAG NIET OPVALT BINNEN DE OMGEVING OM HEN NIET TE ONTMASKEREN!!!!  
SOCIOPATEN ZIJN ENORM MANIPULATIEF EN MISLEIDEND EN ZEKER NAAR HUN PERSOONLIJKE GEWIN – wat die ook als “gewin” ervaren: andermans leven, andermans partner, andermans huis, andermans wagen…. machtsmisbruik!
Sociopaten kunnen enorm goed seksen, broek af doen, maar verbinding kennen ze NIET omdat hun emoties FAKE ZIJN alsook HUN FAKE FUTURE
!!!

 

Een psychopaat draagt antisociale persoonlijkheid stoornissen en niet te vergeten ALSOOK EEN CRIMINEEL GEDRAG!!!! Een psychopaat draagt geen angsten, en draagt een minachting voor alles. Psychopaten kennen GEEN EMOTIES, en willen een DIRECTE BEVREDIGING in een overheersende- niet strokende – gedachtegang – binnen onze maatschappij!!
Een psychopaat zet zijn wreedheid om in zich “sterker tonen” en onoverwinnelijk en hier ook – net als de sociopaat – gaat de psychopaat over naar EIGEN GEWIN BINNEN ZIJN VOORDEELPAKKET!!!
In de volksmond horen we meer en meer “”ik had nooit gedacht dat hij of zij een psychopaat was”!! Het is een cliché

 

Let op! Waar psychopaten zijn, heerst een “dit klopt niet – gevoel”!!! Er heerst een DESTRUCTIEVE SPANNING DOOR ZIJN KOELBLOEDIGHEID EN HET ONTBREKEN VAN ZIJN EMPATHIE! Nochtans zijn ze moeilijk te onderscheiden. Men mag al een hele analist of ERVARINGSDESKUNDIGE zijn, om dit door te hebben. (ik heb nog enkele tips maar kan ik niet publiceren!!!!!)
Mensen TRAPPEN ER IN, hoe de mooipraters zich zo manifesteren binnen onze samenleving en als een magneet zich mensen om zich heen verzamelen om hun circus hoog te houden!! Pas later komt het circus naar boven en dan is het te laat met al heel veel geleden fysieke schade en mentaal gebroken!

 

PSYCHOPATEN LEVEN OP LEEDVERMAAK. LEEDVERMAAK IS ALS EEN VERSLAVING VAN DEZE MONSTERS!!! Zoals de gangsters intimideerden; “Wij gaan u een handje helpen als je geen zelfmoord pleegt” =>>PSYCHOPATEN GAAN LEEDVERMAAK OOK EEN HANDJE HELPEN ZODAT HET ZEKER EN VAST TOT EEN ZWAARDER LEEDVERMAAK KOMT, omdat ze dit ook verder manipuleren naar een verkeerde richting van het slachtoffer en ondertussen zijn psychopaten SUPERVRIENDELIJK NAAR DE OMGEVING TOE EN VANUIT HUN MASKER DRAGEN!
WITTE RAVEN: “mevrouw, weet u dat u met LEVENSGEVAARLIJKE MENSEN OM GAAT”???  (dank dat u mijn leven gered hebt!!!!!!)
In de volksmond zijn “mannen” de meeste psychopaten en vergeet niet dat er “VROUWENPSYCHOPATEN” ook bestaan (dat is heel afschuwelijk en toch bestaand)!! Hoe die in het leven stonden, hoe ik in hun ogen keek, hoe die over de DOOD PRAATTEN, hoe die over hun vuile ratpartner praatten…!
Ik spreek in deze tekst over “zijn” of “hij “ maar kan ook “HAAR” of “ZIJ” zijn!

 

EEN CHECKLIST OF JE OMGAAT MET EEN PSYCHOPAAT = HET ZIJN LEVENSGEVAARLIJKE MENSEN die los lopen in onze samenleving met een dubbeldik masker op!


1.EEN PSYCHOPAAT KAN GEEN EIGEN VERANTWOORDELIJKHEID NEMEN.
Metaforisch= “iemand anders heeft in zijn broek gekakt”!
Wanneer je met een psychopaat omgaat, gaat “iemand anders” altijd de schuld krijgen voor “zijn gedrag”! Een psycho kan niet zijn eigen verantwoordelijkheid nemen en de gevolgen van zijn gedrag op een onschuldig persoon katapulteren!!!!
De psycho gaat er zelf een verhaaltje aanbreien zodat er telkens een EXCUUS IS EN HIJ UIT HET ZICHTVELD BLIJFT!!!
voorbeeld: “iemand moest op de hondjes passen – maar deed het volgens de daders niet goed genoeg – er kwam controle - en dan KREEG IK – INEENS - HUN VERANTWOORDELIJKHEID- IN MIJN SCHOENEN GEGOOID EN per direct”!!!!

 

2.DE PSYCHOPAAT IS EEN MASTER-MISLEIDER. De psycho beliegt, bedriegt, MANIPULEERT, zonder enig probleem. Een psychopaat doet ALLES VOOR HET GELD en MACHT! Hij kiest ZORGVULDIG ZIJN onschuldige slachtoffers uit, die hij GEWETENLOOS op een SLUWE MANIER MISBRUIKT OP ALLERLEI VLAKKEN waarbij hij zijn gedrag toe eigent als een nieuwe normaal; zwaar crimineel gedrag, frauderen, zelfs vrienden en familieleden bedriegen – beliegen – tot zelfs bedreigen!  

 

3.EEN PSYCHOPAAT LEGT ENORM GOED CONTACTEN DOOR ZIJN VALSE CHARME EN WELBESPRAAKTHEID! De psycho heeft altijd het JUISTE ANTWOORD KLAAR. Hij lijkt de perfecte praatpartner, die het goed kan uitleggen, die overal zijn plan in trekt, en gelijkertijd heb je het gevoel dat JE ER IN GELUISD WORDT!! Het monster wilt UW VERTROUWEN KRIJGEN OM ZIJN VALS VERTROUWEN IN UW LEVEN TE STUREN NAAR DE HEL!!!
voorbeeld: “vertrouw mij maar, ik zal je niets aan doen”! en vanaf ze in mijn handbereik waren, WERD IK AANGEVALLEN!!!!

 

4.EEN PSYCHOPAAT HEEFT GEEN SPIJT OF BEROUW VAN HOE HIJ ONSCHULDIGE MENSEN KAPOT MAAKT! Een psycho treft nooit schuld vanuit zijn eigen waarde en zijn eigen logica dat voor hem als “normaal” is!!! Nog meer zelfs, doet de psychopaat uitspraken “dat het de schuld van het slachtoffer is en al het leed – “het verdiend loon van het slachtoffer is”  ”!!!

 

5.Kil, KOELBLOEDIG, GEVOELLOOS TOT GEEN EIGEN DIEPGAANDE EMOTIES! AKELIG GEVOEL DAT MEN KRIJGT WANNEER MEN MET DE GANGSTER PRAAT!!!
De psycho bekritiseert andermans emoties: als niet echt, dramatisch, en voor valse aandacht.  Hij berekend het slachtoffer als DOM, niet waardig, overbodig, DAT HET SLACHTOFFER GEEN BESTAANSRECHT HEEFT, en doet heel minachtig naar het slachtoffer toe tot zelfs als “zottin” te bejegenen!!! Een psychopaat gaat er van uit dat een slachtoffer op zijn levenspad komt om misbruikt te worden door hem en hij vindt dat een hele eer naar zijn ego toe! DE PSYCHOPAAT DENKT MEER RECHTEN TE HEBBEN OMDAT HIJ VEEL BELANGRIJKER IS DAN HET SLACHTOFFER!!! Hij beslist op leven en dood!

 

6.EEN PSYCHOPAAT IS EEN PATHOLOGISCHE LEUGENAAR OM ZIJN EGO HOOG TE HOUDEN EN ZIJN MASKER TE KUNNEN BLIJVEN DRAGEN!!! Om de perfecte charmeur, de perfecte partner, de perfecte collega, te zijn, moet de psychopaat zijn ego hoog houden en daarvoor zijn leugens noodzakelijk.
Dure kleding, PLASTISCHE CHIRURGIE, de perfecte uitstraling naar zijn omgeving, om HET MONSTER IN HEM TE MASKEREN!!!

LEVENSGEVAARLIJKE MENSEN!!!

 

7.DE PSYCHOPAAT HEEFT EEN OVERDREVEN GEVOEL VAN EIGENWAARDE!!! Hij voelt zich de beste, de slimste en vooral….. ANDERMANS TALENTEN EN KWALITEITEN UITSCHAKELEN zodat hijzelf alleen maar de aandacht krijgt!!! De psychopaat is een opschepper, mooiprater, en staat in het middelpunt van het gesprek ….. TERWIJL IEMAND ANDERS ZIJN JOB MOET DOEN OMDAT HIJ HETZELF NIET KAN (opgepast voor leidinggevenden die kunnen meer machtsmisbruik uitoefenen)!!! Ook daar heeft hij FAKE FUTURE problemen en gaat zijn collega’s of omgeving AFDREIGEN EN BEDREIGEN TOT ZWIJGEN!


ALLES BINNEN HET EGO EN IMAGO VAN DE PSYCHOPAAT MOET VERZWEGEN BLIJVEN ZODAT HIJ DE STERKSTE, DE SLIMSTE, DE PLEZANTSTE, DE MOOISTE, is, naar de buitenwereld toe! Maar het is een monster dat in je omgeving de hele zaak verziekt en kapot maakt. Zie punt 2 en LEEDVERMAAK!!!

 

8.EEN PSYCHOPAAT IS TOTAAL ONVERANTWOORD, HEEFT GEEN PLICHTSBESEF EN EEN ANDER ZAL ZIJN VERANTWOORDELIJKHEID MOETEN UITVOEREN! De psycho is een bloedzuiger, die constant positieve energie weg zuigt. “”Alles wat voor zijn neus komt staan, daar zit die in”” !!! Altijd alles vernietigen! Hij vraagt “”FAKE HULP”” zodat hijzelf de taken niet moet uitvoeren, iemand anders moet dat doen! Frustraties, afwijzingen, kritiek, en slechte resultaten, duldt hij niet en dan volgen de ruzies, uitspattingen, DE (verdoken) AGRESSIE!!! De psycho lost alles op met ZWARE INTIMIDATIES OM ZIJN GOESTING TE KRIJGEN, bedreigingen, afpersingen= de kwetsbaarheden dat hij van zijn slachtoffers weet en dat dan misbruiken enz…

 

9.Een psychopaat wilt de beste zijn, de slimste zijn, en draagt een veelzijdige criminaliteit! Zonder enige aanleiding veranderen zijn plannen constant om zijn masker te behouden; “hij mag niet door de mand vallen door zijn lompigheid”! Een psychopaat staat er voor bekend dat hij “slim genoeg is” en “positie genoeg heeft” om er ONGESTRAFT MEE WEG TE KOMEN WAT HIJ ALLEMAAL VAN FEITEN GEPLEEGD HEEFT (oa stalken, pesterijen, doodsbedreigingen…)!
Een psychopaat is gekend voor “losbandige seks”. Aangezien hij geen gevoelens heeft, GEWETENLOOS IS, verlangt en EIST HIJ ALLEEN MAAR EXTREME SEKS!!
“Wat een ander niet heeft, wilt hij in bed” en “overal waar hij voor staat, daar zit hij in zonder pardon” (kinderen, ouderen, mannen, vrouwen, een eigen prostitutienetwerk… het maakt voor hem allemaal niet uit maar ook verdoken vanachter zijn masker zodat de buitenwereld er totaal geen weet over heeft voor zijn imago!!!)!!!

 

10.EEN PSYCHOPAAT IS ALTIJD OP ZOEK NAAR STIMULANS EN ZOEKT HET EXTREME OP!!! Een psychopaat gaat heel ver, zonder normen en waarden, gewetenloos, grenzeloos!!! Een psychopaat is altijd op zoek naar minder sterke personen; een persoon die bevestiging nodig heeft, acceptatie nodig heeft of liefde wilt. DE PSYCHOPAAT GAAT – de- in- zijn- ogen- slachtoffer – AFHANKELIJK MAKEN VAN HEM – door welke reden ook – “jij gaat nooit winnen van ons” of “jij hebt ons nodig om dit te overleven”!!!
Kenmerkend is ook dat de psychopaat – “zijn” hoge functie wilt laten uitschijnen – alsof hij dan HET RECHT HEEFT OM SLACHTOFFERS TE MOGEN MAKEN EN DIE VERVOLGENS TE LATEN VERDWIJNEN VOORGOED!!!

Een psychopaat kan het niet verdragen dat EEN SLACHTOFFER ZICH VERDEDIGD. VOOR DE PSYCHOPAAT IS HET LEEDVERMAAK – hoe hij toe kijkt – en het slachtoffer spartelt te mogen blijven leven!! In de volksmond wordt wel eens gezegd – wanneer het slachtoffer zich verdedigt tegen de psychopaat – dat die dat niet accepteert en gaat STALKEN (hij verliest de controle over zijn slachtoffer) !
De psychopaat gaat zijn slachtoffer – OP EEN VOLLEDIG VERKEERD SPOOR ZETTEN – en dan het slachtoffer uitlachen dat de gangsters zo slim zijn om dit straffeloos te kunnen doen!!!


Wat heel frappant is, is, dat de psychopaat EIST – dat zijn slachtoffer volledig GEÏSOLEERD IS van haar familie, vrienden, en moet heel haar leven OPGEVEN VOOR MENEER zodat hij de volledige controle over haar heeft en niemand van de buitenwereld iets te weten komt tenzij gemanipuleerd (zijn eigen voordeelpakket en via zijn zelfreputatiecontrole) om hem in te dekken!!!

 

EEN PSYCHOPAAT IS PAS TEVREDEN ALS DE ANDERE
INSTORT OF ZICH VAN HET LEVEN BEROOFD
!!

 

TIPS:

Þ   TRAP NIET IN VLEIERIJ EN VALSE CHARME = hij is gewetenloos!!!!

Þ   LIEGEN, bedriegen, bedreigen = hij blijft een pathologisch leugenaar

Þ   Laat je nooit DWINGEN OM HEM TE VERTROUWEN= daders; “jij moet me vertrouwen! vertrouw mij!” = VERTROUWEN MOET MEN VERDIENEN EN DAT IS VAN LANGE DUUR en niet vanaf 5 seconden!!!!

Þ   Laat je NIET VERBLINDEN= de slagen die je krijgt met vervolgens een kadootje, het mentaal en fysiek geweld gevolgd met een giftig geschenkje = HIJ BLIJFT EEN GEWETENLOZE ZOT!!!

Þ   Als men u bang maakt op welke manier ook, dat is geen liefde!

Þ   De PSYCHOPAAT GAAT MEDELIJDEN SCHEPPEN zodat je terug naar hem komt!!! = hij blijft een gewetenloze zot!!!!

Þ   Dader: “nu ik jou ontmoet hebt, zal je leven nooit meer hetzelfde zijn” of “door jou ben ik zo positief veranderd en dat had ik bij geen andere vrouw” = je kan de gewetenloze zot niet veranderen, hij leeft in listen en criminele feiten ongeacht wie hij is of welke functie!!!

Þ   Ga niet mee IN ZIJN KRANKZINNIG SOCIAAL OORLOGSCIRCUS want voor hem is het daadwerkelijk een oorlog die hij MOET WINNEN!!

=>>>WORDT GEEN MEDEPLICHTIGE IN ZIJN CRIMINELE FEITEN!!! Meelopen is gemakkelijk maar dat blijft NIET DUREN, ooit keert hij TEGEN U !!!


Als het slecht aanvoelt, als het ‘niet -klopt- verhaal’ is, VERTROUW DAN OP JE OVERLEVINGSDRANG – “””wat zegt UW GEVOEL””” en luister naar dat gevoel – ook al is dit een “functie” – TOXISCH OF PSYCHOPATEN zitten overal!!!
Vraag een second opinion bij NEUTRALE professionele betrouwbare mensen!


Wees trouw aan jezelf. De psychopaat heeft je ganse leven kapot gemaakt en ook al moet je terug opbouwen van niveau “nul”, BLIJF VERDOMD BIJ JEZELF IN JE EIGEN WAARDE, WIE JE BENT, waar je voor staat, wat je doet, EN DAAR HEEFT GEEN 1 PSYCHOPAAT OF TOXISCH PERSOON OVER TE BESLISSEN!!
“”Leef bewust zodat je meer overlevingskansen hebt, en laat je niet in de val lokken ongeacht “”welke functie er voor je neus staat””!!!
è>ZORG VOORAL DAT UW VERHAAL PUBLIEKELIJK DOORGRONDEN IS EN “”UW VOORGESCHIEDENIS”” GEKEND IS BINNEN ONZE SAMENLEVING!

 

Een psychopaat wilt contact behouden – telefonisch – mail- het beheren van uw gehele digitale wereld – het beheren van uw gehele sociale cirkel en als het kan uw professionele cirkel erbij – HOU AFSTAND VAN DE ZOT EN BLIJF ER VAN WEG want heel berekend “kan de zot zelf geen afstand doen van jou en dan blijft het maar duren in uw leven en kan je verder niets positiefs opbouwen”!!!  

((ik ben 18 LEVENSJAREN VERLOREN DOOR ZIJN KRANKZINNIG SOCIAAL OORLOGSCIRCUS dat hij zo “plezant” vond…))


MAAK BEKEND AAN DE GEHELE WERELD WAT JE VOOR HEBT ZODAT EXTERNE NEUTRALE MENSEN OP DE HOOGTE ZIJN VOOR WANNEER ER IETS GEBEURD!!

 

Het is een ware wereldschande wanneer hogere functies dit gedrag vertonen en toe passen op hun machtsveld als ZWAAR MISBRUIK OF MENTAAL EN FYSIEK GEWELD DAT MOET GEDWANGZWEGEN WORDEN!
Het is niet omdat men een “functie” heeft, dat men een vrijgeleide heeft om iemand onschuldig te doden op welke manier dat het hun uitkomt!
Het is drastisch nodig, broodnodig, dat deze misbruikmaterie naar buiten komt en dan men er INTERNATIONAAL DAADWERKELIJK ER IETS GAAT AAN DOEN! alle hulp welkom!!!  

 

! ! ! ! kunnen jullie geloven, wat ik heb mee gemaakt, wat ik moest dwangzwijgen, hoe zijn “vrienden ten huize” bij mij terecht kwamen, hoe oude mannen gestuurd werden doorheen de seks tortion, hoe er zware intimidaties waren over “”het binnenvallen in mijn woning en dat ik geen kant meer op kon”” en dan in 2024…. “wij zijn geen motardbende maar een hoge functiebende” en die zijn daar niet beschaamd over!!!!! 
IK HEB HET OVERLEEFD!!!!                                                                               


Lotgenoten, sterkte, ik hou van jullie allemaal!




=>“Je bent niet alleen”
METEN IS WETEN EN WETEN IS OVERLEVEN: slachtoffers bewust maken zodat ze door hun ontbrekende kennis over daderwerkwijzen, waakzaam zijn en een beter herstelgerichte dimensie kunnen creëren!
GEDENKEN WIJ ALLE ZIEKEN EN SLACHTOFFERS VAN FYSIEK EN MENTAAL GEWELD: PESTERIJEN
GEDENKEN WIJ ALLE GEVONDEN EN VERDWENEN VROUWEN: FEMICIDE

“”TE LAAT”” is nooit goed. TE LAAT heeft gemiste kansen die niet meer de kans krijgen. Mw

Vrouwen die hun waarheid spreken, hun ervaringen delen, worden met de dood beloond! Mw

Dader; "Jij kan altijd in dadersogen kijken ongeacht welke functie voor je neus staat"!

VALSE VRIENDELIJKHEID. VALS VERTROUWEN. VALSE VEILIGHEID.
LEEF BEWUST EN ALERT MET DE JUISTE WAARNEMINGEN.
LEEF BEWUST WAT DARVO BETEKENT!!!
LEEF BEWUST WAT GANGSTALKING BETEKENT!!!!
LEEF BEWUST ZODAT JE MEER OVERLEVINGSKANSEN HEBT EN LAAT JE NIET IN DE VAL LOKKEN ONGEACHT WELKE FUNCTIE VOOR JE NEUS STAAT EN ZORG ZEKER EN VAST DAT HET PUBLIEKELIJK DOORGROND IS  EN “” uw  voorgeschiedenis”” GEKEND IS BINNEN ONZE SAMENLEVING!!!
Bovenkant formulier


DATA ALERT: WEES EEN SOCIALE BESCHERMER!!!!

 



mijn emotionele roos ..................

Wees een sociale beschermer voor jezelf en vergeet ook “anderen” niet!
Ik ben de laatste tijd “getuige” van hetgeen “geprobeerd werd” – wat ik per direct vaststelde - en dat ik voorkomen heb!

 

Er was een oude vrouw waarbij ik een paar spulletjes gekocht had. Toen ik opmerkte dat er een “speciale jongere vrouw” eerst rondom mijn handtas dwaalde, daarna rond het oude vrouwtje rond dwaalde, hield ik even een oogje in het zeil. IK HERKENDE DIRECT EEN ROVERS-WERKWIJZE WAT GANGSTERS BIJ MIJ DEDEN; zoals GELD AF TROGGELEN.  
Stil en onopvallend bleef ik mee volgen op afstand. De oude vrouw kon enkele talen, en het werd een “wirwar” om chaos te veroorzaken. Ik kon zo mooi volgen in welk stadium de werkwijze uitgevoerd werd! En ik bleef mee volgen. Het oude vrouwtje moest zich verdedigen – ik keek mee – naar waar dit ging leiden.

=>de geplande MISLEIDING VAN DE SPECIALE JONGERE VROUW – kon niet doorgaan- niet helemaal doorgedrukt worden – omdat ik in oogcontact bleef kijken!  En desbetreffende jongere vrouw begon te brabbelen en begon weer rond mijn handtas rond te hangen. Ik keek recht in haar ogen.
Ik bleef volgen en wist perfect hoe …… “ik keek recht in de ogen van de jongere dader”! En in flashback zag ik daders DIE IK OOK RECHT IN DE OGEN MOEST MOEST MOEST KIJKEN DOOR HETGEEN ZE MIJ OP DAT MOMENT AANDEDEN!!!

=>’mijn wond’ mag niet andermans wond worden, het tekent uw leven wat allemaal niet nodig is!
OOK HIER WIL IK PREVENTIEF MENSEN HELPEN TER PLAATSE EN “ à ce moment”!!!

=>toen de “jongere daderswerkwijze” weg gegaan was, wat gebrabbel en ik zag aan haar lichaamstaal dat ze niet tevreden was, is de oude dame me hartelijk komen bedanken: “bedankt dat je even opvolgde, ik had bang, het voelde raar over de babbeltruk, ik was zo blij dat ik niet alleen ervoor stond en dat je mee opvolgde en zag de jongere dader naar jou kijken en volgens mij had die het door dat je mee volgde, want dit zijn zo van die zaken waar je ogen te kort komt en ze gaan met alles aan de haal, waar ik me niet kan verdedigen. Liefdevolle dank, mevrouw.”

=>ik antwoordde; “Als iedereen wat meer SOCIALE BESCHERMING ZOU BIEDEN – zou onze maatschappij er al helemaal anders uit zien. Graag gedaan, mevrouw.” En ik stapte verder…..

 

Onlangs heb ik een straffere zaak voorgehad. Een oude vrouw verkoopt kersen en sorteert de vers afgeplukte kersen in bakjes. Ik stond te wachten en ik kreeg een zware duw van een ‘speciale vrouw’. Ik keek RECHT IN DE OGEN VAN DE DADER en ik keek niet weg. De speciale vrouw had mijn handtas in haar vizier en ik had  haar ****** IN HET VIZIER!!! Ik bleef kijken.


=>>>TIP: wanneer men geduwd wordt, betekent dat ze u gaan ratten = gaan bestelen of u iets aan doen. De dader doet dat ook “”om te zien hoe jij reageert”” !!! Er was ZOVEEL PLAATS DAT HET TOTAAL NIET NODIG WAS OM MIJ EEN DUW TE GEVEN en hou altijd uw handtas vast!

 

Ik vermoed dat ik niet voldeed aan de zware duw die ik kreeg van “de speciale vrouw”, dat ze zich over de tafel ontfermde. Desbetreffende vrouw HING OVER DE TAFEL, ik zag kronkelende vingers richting potje gaan en wilde naar het geldpotje te scharrelen dat helemaal verdoken achteraan op de tafel stond…. mijn gezichtskleur veranderde in GRIJSBLAUW ((BLIJF VAN ANDERMANS SPULLEN AF AF AF)) – en ik hield de speciale vrouw in het vizier – en ze keek me aan – dader: “mooie munten! Mooie munten!” en ik reageerde niet. Ik bleef naar haar kijken.


De oude vrouw stond ondertussen met iemand te praten.
en ik: “mevrouw! Uw geld in het oog houden!” …..
en net terwijl ik het riep, ging de speciale vrouw gewoon terug voor het kraam staan.
ik: ‘mooie munten zijn van mevrouw en niet van u!!! ’!!!! EN DIE WAS OGENBLIKKELIJK WEG WEG WEG!!!!!
De oude vrouw stak haar geld beter en verder weg….. de oude vrouw was in shock ….


SOCIALE BESCHERMING is het minste dat we voor elkaar kunnen doen. Ik ben heel oplettend en ik analyseer de situatie. Ik heb dat 18 jaren MOETEN DOEN OM TE OVERLEVEN!! Een dader is gefixeerd op de handelingen dat die gaat doen, en zoals ik ook ZO DIKWIJLS misleid werd, kennen de slachtoffers niet de werkwijzen om zich te redden. MISDAAD KAN IN SECONDEN GAAN WAARBIJ DE WERELD VAN HET SLACHTOFFER STIL STAAT – sociale omstaanders zijn neutraal in deze seconden – en kunnen van buitenaf de controle naar binnen doen om op te volgen en anderen sociaal te ondersteunen…..
TIP = “WEET DAT VOOR EEN SLACHTOFFER VAN WELK GEPLEEGD FEIT OOK, BELANGRIJK IS, ONDERSTEUND TE WORDEN TIJDENS DE VRESELIJKE SECONDEN DIE HAAR WORDEN AANGEDAAN” mw

 

Ik spreek vanuit mijn ervaring waarbij MIJN WITTE RAVEN VOOR MIJ ZORGDEN, doorheen het krankzinnig sociaal oorlogscircus dat ik moest ondergaan en NIET WIST WAT ME OVERKWAM DOORHEEN DEZE HEL!!
WITTE RAVEN, ik hou van jullie!

nieuwe zware tekst in de maak: "Psychopaten zijn MASTER-MISLEIDERS" !!!! 


=>“Je bent niet alleen”
METEN IS WETEN EN WETEN IS OVERLEVEN: slachtoffers bewust maken zodat ze door hun ontbrekende kennis over daderwerkwijzen, waakzaam zijn en een beter herstelgerichte dimensie kunnen creëren!
GEDENKEN WIJ ALLE ZIEKEN EN SLACHTOFFERS VAN FYSIEK EN MENTAAL GEWELD: PESTERIJEN
GEDENKEN WIJ ALLE GEVONDEN EN VERDWENEN VROUWEN: FEMICIDE

“”TE LAAT”” is nooit goed. TE LAAT heeft gemiste kansen die niet meer de kans krijgen. Mw

Vrouwen die hun waarheid spreken, hun ervaringen delen, worden met de dood beloond! Mw

Dader; "Jij kan altijd in dadersogen kijken ongeacht welke functie voor je neus staat"!

VALSE VRIENDELIJKHEID. VALS VERTROUWEN. VALSE VEILIGHEID.
LEEF BEWUST EN ALERT MET DE JUISTE WAARNEMINGEN.
LEEF BEWUST WAT DARVO BETEKENT!!!
LEEF BEWUST WAT GANGSTALKING BETEKENT!!!!
LEEF BEWUST ZODAT JE MEER OVERLEVINGSKANSEN HEBT EN LAAT JE NIET IN DE VAL LOKKEN ONGEACHT WELKE FUNCTIE VOOR JE NEUS STAAT EN ZORG ZEKER EN VAST DAT HET PUBLIEKELIJK DOORGROND IS  EN “” uw  voorgeschiedenis”” GEKEND IS BINNEN ONZE SAMENLEVING!!!
Bovenkant formulier


zondag 21 juni 2026

DATA = PSYCHISCHE VERWURGINGEN IN MISLEIDINGEN

 


"als je nooit de ondersteuning gekregen hebt, aan je lot overgelaten en gedomineerd werd, komt de hoogste tijd om je basis te veranderen naar een veilige zone" mw 

Eerder schreef ik de tekst over psychische verwurging in gestoorde handelingen. Vandaag neem ik jullie even mee, om het gevoel weer te geven, om een beeld te schetsen, en hoe het in praktijk ondraaglijk tot sociale oorlog gevoerd wordt door gestoorde persoonlijkheden waarvan men niet direct hoeft te denken aan marginalen, maar zelfs perfect-uitziende-daders- die andermans ‘dood’ op hun geweten hebben…. Tot zelfs “”mensen die je dacht te kunnen vertrouwen”” zorgen voor een zware MIND FUCKER!!!


Ik neem jullie even mee naar 1 van de 20- jaardurende- vriendschap. We hadden een protocol om uit beleefdheid, de gsm zoveel mogelijk in de handtas en geen gsm gebruik wanneer we gingen wandelen. Omdat desbetreffende vriendin zich altijd, en er zelf aan stoorde wanneer mensen constant op hun gsm bezig zijn en niet met het “nu-moment”!
=>opgepast => ze hield constant haar gsm in haar handen, terwijl ik achter mijn stuur zat.
CONSTANT OPMERKINGEN DAT IK HARDER MOEST RIJDEN met aansluitend “hoe slecht ik met de wagen reed, hoe beter zij reed, en dat anderen ook zo goed reden dan ik, om HAARZELF TE STAVEN DAT IK ECHT WEL VERKEERD BEZIG WAS”!!!

1.IK MOEST HARDER RIJDEN EN IK REED DE MAXIMUM TOEGELATEN SNELHEID en de vriendin zat CONSTANT MET HAAR GSM IN DE HANDEN OM HET TE FILMEN DAT IK DE OVERTREDING ZOU BEGAAN!!!!
En heel toevallig stond er een kleine mobiele flitser aan de zijkant van de weg dat ik net gezien had….

2.IK MOEST GAAN INHALEN WAAR IK NIET MOCHT INHALEN en de vriendin zat CONSTANT MET HAAR GSM IN DE HANDEN OM HET TE FILMEN DAT IK DE OVERTREDING ZOU BEGAAN!!!

3.ZE WERD ZWAAR PRIKKELBAAR DAT IK NIET DEED WAT ZIJ COMMANDEERDE!!! Ik MOEST en ik MOEST, en ze bleef met haar gsm in haar handen zitten waarbij ik vroeg wat de bedoeling allemaal was.

4.AANGEKOMEN BIJ ONZE BESTEMMING ondervond ik een zwaar stiekem gegaap, roddelen met hun handen voor de mond, een heel gespannen sfeer. Ik zag dat de vriendin – overal ging bij derden staan – en dan kregen de mensen het weer – met hun gegaap en hun hand voor hun mond.

= weer vroeg ik wat de bedoeling allemaal was, maar ze antwoordde niet en begon over iets anders!!!

= toen ik haar zei, dat het moest ophouden, of ze IN HET NETWERK VAN VARKEN ZAT, WERD ZE RAZENDKWAAD en begon agressief naar mij toe, te commanderen: wat ik moet doen, wat ik niet mocht doen, dat ik geen andere vrienden heb, enz… ((zij had politieke familieleden en vrienden: hoge functies))

= IK ZEI DAT HET HIER EN NU GING STOPPEN!!! ALS IK ZO SLECHT BEN, ben je beter van mij af en ik wil met alle contact stoppen! DIE WERD RAZEND!!!

= toen ik later ging wandelen, en ik mensen herkende die ook gewandeld hadden, en mij met desbetreffende vriendin gezien hadden, begonnen die OOK TEGEN MIJ OVER WAT IK MOET DOEN EN NIET MOET DOEN! Die hadden precies allemaal op dezelfde cursus gezeten; GEMANIPULEERD!!!

= HET TIJDSTIP DAT IK TOTAAL BRAK MET ALLE CONTACT MET DESBETREFFENDE VRIENDIN, heb ik een cava gedronken! HET WAS GEEN OPLUCHTING MEER, MAAR EEN BEVRIJDING EN DAT WAS NET HETZELFDE GEVOEL DAT IK BIJ VARKEN EN ZIJN SCHOONFAMILIE HAD! zo frappant! En ik kom op dergelijke stront niet meer op terug, beslist is beslist!

Ik hoorde bij de 3de partij communicaties van varken “dat ik een slecht mens was” en hetzelfde en identiek hetzelfde bij zijn schoonfamilie en wanneer mijn sociale cirkel dan ook nog eens IDENTIEK DEZELFDE WOORDEN GEBRUIKTEN IS HET GEDAAN!!!


Daders; “jij hebt niemand meer! Jij moet blij zijn dat wij nog met jou willen omgaan”!!! DIT IS PSYCHISCHE VERWURGING en dat vond ik vooral in mijn sociale cirkel op deze manier en het lokaalprobleem!! (om de werkwijze in beeld te brengen)!
TOXISCHE MENSEN MAKEN JE MENTAAL KAPOT EN WILLEN PERCEE BIJ JOU BLIJVEN TERWIJL ZE JE HELEMAAL VERDER BREKEN. ((iemand die een misdaadplaatsje in je leven wilt behouden of jou verder wilt domineren))
GEZONDE NORMALE MENSEN NEMEN DIRECT AFSTAND OM UIT DIE TOXISCHE OMGEVING TE GERAKEN!!!! ((normale mensen gaan lopen van deze toxische situatie en houden het veilig... veilig weg geraken!!!!!))

 

Nooit bij derden of neutrale mensen die hadden blijkbaar geen probleem met mij en in tegendeel, die gingen altijd achter me aan om samen dingen te delen!!!
=> de moment dat de confrontatie er is, “wanneer je omgaat met normale en fatsoenlijke mensen” dan pas- besef en voel je – MET WAT VOOR ZWARE TOXISCHE STRONT JE OMGEGAAN HEBT!! In SHOCK!

=> omdat alle aandacht ging naar jezelf te verdedigen, ziet men niet meer “”wie of welk beest”” jou zo behandeld!!

 

En een 2de van de 2, 20-jaardurende-vriendschappen, begon zich te fixeren OP MIJN HUIS en begon dagelijks met haar wagen voorbij mijn huis te rijden en dan direct terug draaien, net hetzelfde gedrag wat de mannelijke daders van het varken deden!!! Zo frappant!

=>>wat me ook heel sterk opviel = zij gebruikte altijd DE EXACTE WOORDEN WAT DE MANNELIJKE DADERS TEGEN MIJ INTIMIDEERDEN…

 

Beide dames moesten en moesten IN MIJN BADKAMER ZIJN!!! Dat viel enorm hard op terwijl bepaalde daders me constant intimideerden “”jij moet levend verteren en je kan geen kant meer op””!! Dit is psychische verwurging dat ik voor iedereen moest zwijgen zwijgen zwijgen en dan voegden de daders er aan toe; “zwijgen want niemand gaat je geloven en jij gaat voorgoed verdwijnen”!!
EN….. beide dames kregen een maandloon om “mij iets aan te doen”! Met momenten begonnen ze direct over iets anders te praten, zodat ze niet dienden te antwoorden maar uiteindelijk komt alles aan het licht! SHOCK!

 

CONSTANT VERNEDEREN
CONSTANT JEZELF IN TWIJFEL STELLEN
CONSTANT MANIPULEREN EN INTIMIDEREN
CONSTANT COMMANDEREN EN HET FOUTE COMMANDEREN
CONSTANT WANTROUWEN CREËREN
CONSTANT ISOLEREN
ENZ….


DADERS DENKEN ONGESTRAFT MET MENTALE PSYCHISCHE VERWURGINGEN WEG TE KOMEN OMDAT HET NIET ZICHTBAAR IS. FYSIEK MISBRUIK IS ZICHTBAAR maar ook daar zorgen “drogeren” dat men soepeler is en minder blauwe plekken geeft, waren hun dadersintimidaties !!! ZOT, echt waar!!!

 

Daders denken – naast het mentaal geweld met psychische verwurgingen te plegen – dat men er netjes mee weg komt en kan verder doen!
WANNEER JE STOPT MET ANDERMANS TOXISCHE GEDRAG- jezelf zo te moeten tegen verdedigen – EN JE STOPT EN NEEMT AFSTAND VAN TOXISCHE MENSEN – wordt het leven veel mooier en gemakkelijker!! !
Als mens ga je jezelf verdedigen, terwijl je jezelf moet afstand houden van gestoorde situaties!!! Gestoorden zien hun probleem er niet van in EN DIE GAAN DAN ANDERE SLACHTOFFERS KIEZEN want zonder toxisch gedrag kunnen die niet functioneren….   

 

Dit was allemaal NIET NODIG!!
Weet dat ikzelf – de ziekelijke TOXISCHE MENSEN ZELF UITTTTT MIJN LEVEN GEZET HEB!!!! Omdat de gangsters mij volledig geïsoleerd hadden, hadden de gangsters al berekend – dat ik zeker en vast – nog bleef afhankelijk zijn ondanks hun gestoord gedrag – en dat was totaal NIET!!! niet niet niet!!!
JE BENT BETER – ALLEEN- dan met ziekelijk gezeik!

 

Ik heb even een beeld weergegeven van deze werkwijze en er is nog zoveel MEER….. spijtig dat ik “”niet alles”” kan schrijven gggrrrr dat eigenlijk wel nodig is…. om te overleven.




=>“Je bent niet alleen”
METEN IS WETEN EN WETEN IS OVERLEVEN: slachtoffers bewust maken zodat ze door hun ontbrekende kennis over daderwerkwijzen, waakzaam zijn en een beter herstelgerichte dimensie kunnen creëren!
GEDENKEN WIJ ALLE ZIEKEN EN SLACHTOFFERS VAN FYSIEK EN MENTAAL GEWELD: PESTERIJEN
GEDENKEN WIJ ALLE GEVONDEN EN VERDWENEN VROUWEN: FEMICIDE

“”TE LAAT”” is nooit goed. TE LAAT heeft gemiste kansen die niet meer de kans krijgen. Mw

Vrouwen die hun waarheid spreken, hun ervaringen delen, worden met de dood beloond! Mw

Dader; "Jij kan altijd in dadersogen kijken ongeacht welke functie voor je neus staat"!

VALSE VRIENDELIJKHEID. VALS VERTROUWEN. VALSE VEILIGHEID.
LEEF BEWUST EN ALERT MET DE JUISTE WAARNEMINGEN.
LEEF BEWUST WAT DARVO BETEKENT!!!
LEEF BEWUST WAT GANGSTALKING BETEKENT!!!!
LEEF BEWUST ZODAT JE MEER OVERLEVINGSKANSEN HEBT EN LAAT JE NIET IN DE VAL LOKKEN ONGEACHT WELKE FUNCTIE VOOR JE NEUS STAAT EN ZORG ZEKER EN VAST DAT HET PUBLIEKELIJK DOORGROND IS  EN “” uw  voorgeschiedenis”” GEKEND IS BINNEN ONZE SAMENLEVING!!!
Bovenkant formulier



zaterdag 20 juni 2026

DATA = het krankzinnig circus, andere pionnen, gaat gewoon verder ....

 



ZALIGE MOMENTEN DIE IK MET BEPAALDE FATSOENLIJKE MENSEN KON DELEN!!!!! 
waarvoor DANK!!!!!


Het krankzinnig sociaal oorlogscircus blijft verder spelen maar met andere pionnen maar nog even “zot”!
De schoonmoeder is vele dagen per week niet meer met haar man thuis, wonen er precies niet meer, en dan sturen ze hun schoolmeisje om – op de 5 hondjes te passen. (ik zou mijn hondje mee nemen als ik op verlof of verplaatsing ben of de hondjes bij het koppel zelf zetten zodat het koppel samen kunnen zijn…)

HET IS NIET LOGISCH – en ik vermoed dat het ZWAAR DOORWEEGT OP DE RELATIE VAN HAAR DOCHTER EN varken ZIJN HOGE FUNCTIE – dat ze telkens “gescheiden worden of stiekem verdoken of in het hels van de nacht naar elkaar toe moeten gaan en dan nog met zijn bewaking”! Het lijkt op een samengestelde traumabond
((in mijn geval = daders:” jij hebt ons nodig om dit te overleven”)!! Omdat het doorweegt op het opa-kleinkindrelatie, gaan die hun frustraties op mij los laten….
=wie eist zoiets van een koppel ?? ik herken heel veel dingen maar onder andere pionnen uitgevoerd….
=wanneer ik een juiste fatsoenlijke partner gevonden heb, wil ik een deftige relatie en alles wat in de richting van een KRANKZINNIG CIRCUS DRAAIT moet UIT MIJN LEVEN EN PER DIRECT!!!

=>>DAAROM dat ik geen toekomst zag met VARKEN, het was altijd middernachtafspraken, 1u of om 4u afspraken aan mijn straatpoort te doen!!! HET WAS EEN CONSTANT NACHTGEBRAAK al dan niet met nachtlopers die schade aanrichten, waarbij ik opgejaagd werd, NERGENS MEER RUST VOND, NERGENS GEEN VEILIGHEID MEER VOND, de zwarte wagens kwamen als ratten uit riolen en je weet niet wat er gaande is of waarin je terecht gekomen bent en ze laten je niet gerust met hun “3de partij communicaties”!!!   

 

OPGELET=

Mijn eerdere – zovele afspraken (2011-geldend tot heden)– met de vraag – “wat er nodig is om de stalking te stoppen” en toen wist ik niet dat het een ‘hoge functie’ was maar een ordinaire vulgaire motardKWAM HIJ NOOIT OPDAGEN EN ALS MACHTSMISBRUIK EN MISLEIDING DAT HET WAARSCHIJNLIJK HEM EEN ZEER GOED MACHTIG GEVOEL GAF en ook voelde ik aan dat op al die afspraken “”kwamen ze wel gapen naar mij “” maar hij was er NOOIT! (zoiets heeft hij niet met zijn schoolmeisje gedaan = dat besef heeft hij nog net, dat hij met kinderen bezig is)

Het is niet logisch – dat hij zelf vroeg om af te spreken via zijn 3de partij communicatie en NOOIT OPDAAGDE! Dit is machtsmisbruik!!!


Het is niet logisch – dat zijn schoonmoeder ALLES MOEST WETEN OVER DE ALLERLAATSTE AFSPRAAK (juni 2021 = net enkele weken nadat ze in mijn leven gekomen was om samen te wandelen enzo tijdens corona) – waar ik uitdrukkelijk en onder vriendelijke dwang -  en volgens zijn schoonmoeder:  “moest ik tegen hem zeggen DAT IK MET HEM TOTAAL NIET VERDER WILDE IN HET LEVEN” terwijl zijn schoonmoeder  constant bezig was – dat geen enkele man mij nog wilde dan een oude versleten gepensionneerde man en die werden dan ook zo in mijn leven gestuurd ((ik wilde persoonlijk en uitdrukkelijk vragen wat er nodig was om de stalking te stoppen zodat ik mijn juiste partner kon vinden)) en volgens de schoonmoeder moest ik dat recht in zijn gezicht zeggen. Zij was de enige die wist – op zondag- van 7U30-10U30- WAAR ik zat in een pop up zomerbar op de markt en achteraf hoorde ik zeggen “dat varken in het gouden kruispunt Vlaams Brabant aan het zoeken was naar mij” en ik antwoordde; “hoe kan dat nu, dat is niet logisch” want hij wist alles van zijn schoonmoeder,  die dan functioneerde als 3de partij communicatie vertelde ze, (ik wist op dat moment niet dat het zijn schoonmoeder was, zij kwam zogezegd in mijn leven tijdens corona omdat ze geen vriendinnen had en graag ging wandelen en zwemmen…)

Het is niet logisch – wanneer de bende regels waren = “dat ik NOOIT MET VARKEN ALLEEN KON ZIJN IN EEN RELATIE omdat het varken CONSTANT bewaking heeft en ondergedoken als maffiabaas leeft!
Daders; “Jij moet alles op geven in je leven om bij hem te kunnen zijn. Jullie kunnen NOOIT alleen gaan wandelen want er is altijd bewaking! Hij kan nooit met jou gaan zwemmen, NOOIT! Jullie kunnen nooit naar buitenland op reis want dan moet je toestemming van de bende vragen en meestal krijg je die NIET en ook daar is er BEWAKING! Jij gaat hem nooit alleen voor jezelf hebben, nooit”!!!
=>>>ik mocht met het varken NIET PRATEN. <<ik kon nooit alleen zijn met het varken en ondertussen moest ik me verder open stellen voor ALLE MANNEN>> =>daders: “jij moet in ons prostitutienetwerk werken, jij bent daar niet te schoon voor”!!!
IK KON varken NOOIT ALLEEN VOOR MIJ HEBBEN. Ik kon niet meer ergens naartoe! EN DAT VOOR EEN MAFFIABAAS? DAAR HAD IK TOTAAL GEEN GOESTING IN!!
Ik heb een eigen persoonlijkheid =>>>vandaar dat de gangsters mij PSYCHISCH VERWURGD HEBBEN EN MIJ GEBROKEN HEBBEN ZODAT IK DAN TOCH ZOU TOE GEVEN DAT VARKEN ALLES MET MIJ KON STRAFFELOOS DOEN!! NEEN NEEN NEEN!!! en het varken heeft een schoolmeisje genomen – dat gewend is thuis te gehoorzamen en nog niet volledig ontwikkeld is (zie google)- dat HEEL DICHT IN MIJN BUURT WOONT ZODAT HIJ CONSTANT NOG IN MIJN BUURT BLIJFT  (zegt zijn bewaking zelf) en dat hij het gevoel blijft houden “nog een plaatsje in mijn leven kan behouden” dat er TOTAAL NOOIT GEWEEST IS!

 

Het is niet logisch – wanneer zijn schoonfamilie intimideert “jij gaat niet winnen van ons” en tegen mij manipuleerden de engelen van de dood - “jij hebt ons nodig om dit te overleven”! Hier zit ook eenzelfde systeem achter – DAT HEEL GESTOORD OVERKOMT - maar met andere pionnen en andere woorden volgens hun doelstellingen die ze moesten doorduwen (mijn persoonlijkheid moest gebroken worden en voor het schoolmeisje moest hij haar kinderhartje veroveren en begrijp me niet verkeerd è> ik ben superblij dat het kind de klappen opvangt en die is gewend om thuis te gehoorzamen want ik was het allemaal na 18 jaren zo beu beu beu maar ze MOETEN MIJ OOK HET GUNNEN MIJN EIGEN LEVEN TE MOGEN LEIDEN EN MIJN JUISTE PARTNER IN MIJN LEVEN LATEN EN GEEN GESTUURD BENDE-KRAPUUL)!!!

Het krankzinnig sociaal oorlogscircus is een blijvend spektakel maar met andere pionnen en vol frustraties, DAT TOTAAL NIET NODIG WAS en totaal op een andere deftige manier kon afgehandeld worden en ik maak me grote zorgen over WAT ZE ACHTER MIJN RUG DAT IK ALLEMAAL NIET WEET OF GEDROGEERD WAS – GEDAAN HEBBEN MET MIJ!!!!

Schoolmeisje; “jij bent DOM, het is geen motardbende maar allemaal **** en hoge functiebende” =>>ik ben NIET DOM, ik kies voor mijn eigen leven en dit gestoord circus HAD NOOIT MOETEN GEBEUREN NOOIT NOOIT NOOIT!  

 

Er dient een wet of systeem waarbij ALLEENSTAANDEN OF KWETSBARE ALLEENSTAANDEN BESCHERMD TE KUNENN WORDEN! Op ieder minuut, iedere dag en iedere tijdstip en niet door politie want die kunnen NOOIT IETS DOEN OF HELPEN….DAADWERKELIJKE WINGMAN DIE ALLES MEE OPVOLGT!!!


=>“Je bent niet alleen”
METEN IS WETEN EN WETEN IS OVERLEVEN: slachtoffers bewust maken zodat ze door hun ontbrekende kennis over daderwerkwijzen, waakzaam zijn en een beter herstelgerichte dimensie kunnen creëren!
GEDENKEN WIJ ALLE ZIEKEN EN SLACHTOFFERS VAN FYSIEK EN MENTAAL GEWELD: PESTERIJEN
GEDENKEN WIJ ALLE GEVONDEN EN VERDWENEN VROUWEN: FEMICIDE

“”TE LAAT”” is nooit goed. TE LAAT heeft gemiste kansen die niet meer de kans krijgen. Mw

Vrouwen die hun waarheid spreken, hun ervaringen delen, worden met de dood beloond! Mw

Dader; "Jij kan altijd in dadersogen kijken ongeacht welke functie voor je neus staat"!

VALSE VRIENDELIJKHEID. VALS VERTROUWEN. VALSE VEILIGHEID.
LEEF BEWUST EN ALERT MET DE JUISTE WAARNEMINGEN.
LEEF BEWUST WAT DARVO BETEKENT!!!
LEEF BEWUST WAT GANGSTALKING BETEKENT!!!!
LEEF BEWUST ZODAT JE MEER OVERLEVINGSKANSEN HEBT EN LAAT JE NIET IN DE VAL LOKKEN ONGEACHT WELKE FUNCTIE VOOR JE NEUS STAAT EN ZORG ZEKER EN VAST DAT HET PUBLIEKELIJK DOORGROND IS  EN “” uw  voorgeschiedenis”” GEKEND IS BINNEN ONZE SAMENLEVING!!!
Bovenkant formulier



DATA= WAT VOOR SOORT MENSEN NODIG IN GANGSTERBENDE

 



voor de vertalingen: "tijd voor afscheid te nemen van slechte energie"....
(werkwijze: op gedroogde bladeren - de slechte energie schrijven - om die dan vervolgens ****) 

In deze belangrijke tekst waarbij een miniscule profieldata weergegeven wordt, zullen “”weer VELE DADERS ZICHZELF IN HERKENNEN””, ondanks de TOXISCHE FUNCTIE ZE UITVOEREN, ondanks HOE ZE PUBLIEKELIJK DE PERFECTE PERSOON KUNNEN ZIJN!! Dit gaat over MEERDERE PROFIELEN en niet specifiek over een “gangstergezin” of dergelijke…. (daders zullen zich weer aangesproken voelen, mijn blog dient om onwetende vrouwen – met kennis en kunde  te ondersteunen zodat ze meer overlevingskansen hebben!!!! Ik had graag zoveel informatie geweten in 2016, dat ik niet gekregen heb en onwetend op verkeerde sporen gezet werd zodat het circus kon blijven duren, DAT TOTAAL NIET NODIG WAS! TOTAAL NIET NODIG WAS EN IK KON HET ZELF NIET AFBLOKKEN OMDAT IK VOLLEDIG MISLEID WERD EN WAARBIJ IK EEN ZWAAR GEMISTE KANS IN MIJN LEVEN GEKREGEN HEB OM MIJN JUISTE PARTNER TE VINDEN EN MIJN LEVEN OP TE BOUWEN WANT IK MOEST TELKENS REKENINGHOUDEN MET een oplichtingsmotardbende DIE DAN IN 2024 EEN HOGE FUNCTIEBENDE IS. VAN EEN WERELDSCHANDE GESPROKEN!!!!

 

Voor de gezochte vrouwenpartners=

= de vrouwen moeten losjes om gaan met seks.
**Mannendaders: “jij moet je open stellen VOOR ALLE MANNEN en voor zijn gokschulden te vereffenen – de mannen ontvangen in de tent bij mototreffen”
**Vrouwendaders: “WIJ WERKEN VOOR ****” =>>>terwijl ik heel goed weet wat voor persoonlijke achterlijke-marginale-vulgaire- inhoud ze tegenover mij gedragen hebben en dan “werken voor bepaalde functies” IS HOOG-UIT ZEER ZORGWEKKEND NAAR DE BEVEILIGING VAN ONZE BURGERS TOE!!!
**vrouwendaders: “ik laat ze bloeden! Ik laat ze bloeden!” De vrouwelijke daders moeten een portie “misdaad in het bloed hebben” om onschuldige mensen WAT AAN TE DOEN!! vrouwelijke dader; “kun je haar niets aan doen ! kun je haar niets aan doen”!!!
**Daders: “jij moet in ons prostitutienetwerk werken, jij bent daar niet te schoon voor”!

 

= de partners moeten HUN GANGSTERS INDEKKEN!!! ER wordt een traumabond gemaakt, zodat de partners; LOYAAL, ONVOORWAARDELIJK, ONDERDANIG, gehoorzamen naar de bende regels. VROUWEN MOETEN HUN LICHT DIMMEN ZODAT DE MAN ZICH MAN KAN VOELEN!!! De gangsters moeten er zeker van zijn, dat de gemaakte partnerslachtoffers HET NIET DOOR HEBBEN over wat er gebeurt of waar ze in terecht gekomen zijn. FAKE FUTURE!

 

= HET INPIKKEN VAN ANDERMANS RUIMTE= voorbeeld: heel veel lawaai en roepen op “”zogezegd, de hond die niet luistert”” en dan wachten tot de helikopter komt – of is het nu NET DAT, wat ze wilden uitschijnen. Ik maakte dat ik binnen was!! Ik wil met het circus niets te maken hebben!!!
voorbeeld: de beslissingen nemen voor andermans geluk, waar naartoe rijden, wat te doen, or whatever ziekelijk gestoord psychologisch spel om aan te tonen dat DE GANGSTERS OVER ALLES BAAS ZIJN!!!
Een verschil in intelligentie = mijn hondje heeft “commando’s” waarbij ik een teken doe, en mijn hondje weet wat die moet doen! heel simpel, stil en sereen en ONOPVALLEND!!!

 Wat is er nog voor handen: de stokers, de opruimers, de in de val lokkers, enz…

Ik ben een stille OVERLEVER, die moest zwijgen zwijgen zwijgen, over hetgeen daders schaamteloos gepleegd hebben en niet-wetende dat het dergelijke veiligheidsfuncties zijn waarbij onze burger zich “veilig dient te voelen”!
(zie de lijst met NOG  andere soortgelijke slachtoffers van dezelfde doelgroep.....)
Een verdoken, ondergedoken, gemaskeerd, SOCIAAL OORLOGSVELD, dat gespeeld werd in een krankzinnig circus “en volgens de daders – NOOIT KON UIT KOMEN” - met liegen, bedriegen, voor de gek houden, in de val lokken, met oa DARVO en BONNIE AND CLYDE TECHNIEKEN!

Waarbij daders zich zo slim voelden door kwetsbaren, uitgezochte prooien, totaal geïsoleerde slachtoffers, “”IETS AAN TE DOEN”” DAT HET OPENBAAR NIET GEKEND OF GEWETEN IS EN ZO UITGROEIEN TOT EEN TOTAAL VERDOKEN MIJNENVELD!

Waarbij daders zich INDEKKEN en LATEN INDEKKEN, alles in DARVO zodat niets naar hen verwees en REACTIEMISBRUIK WERD TOEGEPAST VOOR HET VEILIG STELLEN VAN HUN ZELFREPUTATIECONTROLE BINNEN HUN EIGEN VOORDEELPAKKET. Daders; “De mannen zijn keigoed! Ze zetten moord om in een zelfmoord met afscheidsbriefje, verkeersongeval of overdosis! EN NIEMAND HEEFT HET AL DIE JAREN KUNNEN ACHTERHALEN”!

Ik ben een stille overlever, die het nog kan schrijven, die meermaals de dood in de ogen keek, dwangzwijgen, en opnieuw en opnieuw mezelf ALLEEN MOEST VERDEDIGEN tot mentale uitputting toe!
Ik ben een stille GETUIGE, van daden door “een zogezegde motardbende” die vanaf 2024 een ware MIND FUCKER IS = door hooggeplaatste- beweerde- daders- gepleegd, en volgens de intimidatie van de daders zelf; “dat niemand mij zou – kunnen of durven – te geloven”!!! 
Ik ben een stille GETUIGE, hoe ik daderswerkwijzen en daderspatronen, HERKEN in COLD CASES!!!  


Ik wil de WITTE RAVEN HARTELIJK EN OPRECHT DANKEN OMDAT ZE MEERMAALS MIJN LEVEN HEBBEN GERED en ik weet niet wie de Witte Raven zijn…. Ik zal dat nooit meer vergeten = HARTELIJKE DANK.


=>“Je bent niet alleen”
METEN IS WETEN EN WETEN IS OVERLEVEN: slachtoffers bewust maken zodat ze door hun ontbrekende kennis over daderwerkwijzen, waakzaam zijn en een beter herstelgerichte dimensie kunnen creëren!
GEDENKEN WIJ ALLE ZIEKEN EN SLACHTOFFERS VAN FYSIEK EN MENTAAL GEWELD: PESTERIJEN
GEDENKEN WIJ ALLE GEVONDEN EN VERDWENEN VROUWEN: FEMICIDE

“”TE LAAT”” is nooit goed. TE LAAT heeft gemiste kansen die niet meer de kans krijgen. Mw

Vrouwen die hun waarheid spreken, hun ervaringen delen, worden met de dood beloond! Mw

Dader; "Jij kan altijd in dadersogen kijken ongeacht welke functie voor je neus staat"!

VALSE VRIENDELIJKHEID. VALS VERTROUWEN. VALSE VEILIGHEID.
LEEF BEWUST EN ALERT MET DE JUISTE WAARNEMINGEN.
LEEF BEWUST WAT DARVO BETEKENT!!!
LEEF BEWUST WAT GANGSTALKING BETEKENT!!!!
LEEF BEWUST ZODAT JE MEER OVERLEVINGSKANSEN HEBT EN LAAT JE NIET IN DE VAL LOKKEN ONGEACHT WELKE FUNCTIE VOOR JE NEUS STAAT EN ZORG ZEKER EN VAST DAT HET PUBLIEKELIJK DOORGROND IS  EN “” uw  voorgeschiedenis”” GEKEND IS BINNEN ONZE SAMENLEVING!!!


DATA= van duivelsKERMIS tot krankzinnig SOCIAAL OORLOGScircus !!!!

 


"Ik ben niemands minnares, ik heb geen seks buddy
ik ben geen profiteerder, ik forceer niet andermans wil
ik ben echt wel single, "niet fake, gewoon echt"
ik ben het soort dat is moeilijker te vinden
ik ben puur.
(tekst TEGEN NARCISTEN en GANGSTERS) 

Ik moet eens een volledige coquette oplijsting maken. Alleszins is dit even een aandachtspunt om uw kennis tot overleving te expanderen. WETEN IS OVERLEVEN!

(ik probeer de teksten niet-te-zwaar-te-maken)

 

De KRANKZINNIGE RULES VAN DE BENDE (engelen van de dood) DAT ZE DICTEERDEN=

1.ER MAG NIET GEPRAAT WORDEN: iedere externe communicatie wordt opgevolgd door de bende-leden en dat betekent; “zwijgen zwijgen zwijgen” wat er ook met jou gebeurt en je wordt afgestraft op allerlei vlak!


2.ER MAG GEEN COMMUNICATIE TUSSEN DE LEDEN ZIJN: dit gaat gewoon over GEDWONGEN INTIMIDATIES, GAAAAAPEN EN NIETS MOGEN ZEGGEN!!! Gapers aan uw huispoort, aan uw huis, op de parking waar je geparkeerd staat, aan het bedrijf waar je werkt, tot zelfs IN HET ZWEMBADWATER, 


3.ER MAG NIET NAAR DE ZWARTE WAGENS GEGAAN WORDEN: de gangsters moeten zich COMFORTABEL BLIJVEN VOELEN. EN DE VROUWEN MOETEN ZICH ONDERDANIG OPSTELLEN EN ONDERGAAN ZONDER ENIGE DUIDELIJKHEID!!!


4.ER MOGEN GEEN VRAGEN GESTELD WORDEN: IK MOEST IN EEN RELATIE GAAN MET VARKEN ZONDER VRAGEN TE MOGEN STELLEN!!!! Absoluut geen vragen stellen! ((die DWANG, DIE ONDUIDELIJKHEID, MIJN PERSOONLIJKHEID = die gangsters WISTEN dat ik niet bij gangsters paste en toch, KONDEN DIE MIJ NIET GERUST LATEN en ik kon geen kant meer op =>>>althans DAT MAAKTE DE GANGSTERKERMIS ERVAN TOT HET BLIJVEND ESCALEREN VAN HUN KRANKZINNIGE SOCIALE OORLOG!!!

 

5.DE GANGSTERS LATEN VAN ALLES GEBEUREN VOOR JOUW OGEN, en dan; “als je niet dit of dat doet, dan doen wij dit met jou”!!

 

6.GANGSTERS DRINGEN JE WONING EN WAGEN BINNEN ZONDER BRAAKSPOREN! Vervolgens dringen de gangsters je digitale wereld binnen om daar alsook SCHADE AAN TE RICHTEN EN DE MACHT OVER JE LEVEN OVER TE NEMEN!! Ondertussen is uw sociale cirkel van wankel tot niets geworden.
ER WORDEN AFREKENINGEN GEPLEEGD IN UW VERTROUWDE OMGEVING! DADERS HOUDEN ENORM VEEL VAN HET VERRASSINGSEFFECT OM HUN DADEN TE LATEN SLAGEN!


7.HUN KRANKZINNIGE SOCIALE OORLOG HEEFT NIETS MEER OVERGELATEN VAN HET MOOIE LEVEN DAT JE HAD!!! Vervolgens is het KOMMER _KWEL_ EN DE HEL _GEWORDEN!!!= om-toch- maar-MACHT- en MACHTSMISBRUIK- over het slachtoffer te krijgen en te behouden! Dit is een meerderjaren plan van de gangsters en heel intense berekeningen…. KRANKZINNIG ZOT!!!!
Daders: “niemand gaat je geloven”!!!! = in de gangstertaal vertaalt – betekent dat – “DE GANGSTERS ZORGEN ERVOOR DAT NIEMAND JE ZOU KUNNEN GELOVEN – OM DAAR VERVOLGENS = nog meer strafbare feiten plegen zonder gestraft te worden en dan voelen de gangsters zich DEN sociale OORLOGSHELD”!!!


8.TOEVOEGING VAN SEKS TORTION OP WELKE MANIER OOK = oude mannen sturen, SCHORUM OF ZWARE KRAPUUL STUREN, het slachtoffer DROGEREN, marginale vrouwen sturen als “3de partij communicatie met seksuele marginale vulgaire praat”, het slachtoffer IN DE VAL LOKKEN EN ZWIJGEN ZWIJGEN ZWIJGEN, “”onder dwang je moeten open stellen voor ALLE MANNEN en die MOETEN ONTVANGEN IN DE TENT, het slachtoffer wordt er in gelokt om een “afspraak” te hebben maar komt in een SEKS ORGIE FEESTJE TERECHT met zware gevolgen!!!!

 

9. HET IS NIET OMDAT MEN ZELF IN EEN BENDE ZIT MET BENDE REGELS DAT MEN DIT AAN ONSCHULDIGE BURGERS MOET OPDRINGEN!!! Dat is niet! dat hoort zo niet niet niet!!!!
Het is niet omdat de bende leden moeten ONDERDUIKEN, zich moeten verbergen, DAT IK DAT VOLGENS DE DADERS OOK MOET DOEN!!! neen neen neen!!!!

 

Mijn track and trace werd ook door MEERDEREN MISBRUIKT!!!
De “controles door bepaalde functies” waren gewoon om te intimideren MAAR HEEL OPVALLEND; “die hielpen niet “ het was een soort LEEDVERMAAK en GAPEN! Zie ook de “camera die ze op mijn leven gezet hebben” en bij ***** HEEL STERK GEKEND IS VAN FUNCTIEMISBRUIK!!!!


Merkwaardige_MOORDDADIGE(karaktermoord, persoonlijkheidsmoord, fysieke moord)_EIGENSCHAPPEN=

Þ   Wanneer de moordenaars WETEN, gaan ze hun verhaal er aan breien, volgens de daders moeten slachtoffers als ongeloofwaardig bejegend worden (DARVO TOESTANDEN)

Þ   ALLES en IEDEREEN, wordt gemobiliseerd in hun krankzinnig sociaal oorlogscircus, omdat “”alles en iedereen”” meer uitsluitsel geeft tot slagen van hun verhaal! (het slachtoffer isoleren is macht; zowel fysiek als mentaal door manipulaties en zware intimidaties en zwijgcultuur en met “alles en iedereen” wordt de TOTALE VERTROUWDE OMGEVING VAN SOCIALE CIRKEL EN LEEFOMGEVING VAN HET SLACHTOFFER GEKELDERD TOT SCHROOT ZODAT ZE GEDWONGEN MOET TERUG KOMEN NAAR DE GANGSTERS

Þ   TIP= laat je niet misleiden door gestoorde mensen maar zoek UW JUISTE MENSEN DIE JOUW LEVEN VERDER OPBOUWEN EN ZORG DAT DE GANGSTERS HET NIET TE WETEN KOMEN ZODAT HET KAN BLIJVEN BESTAAN. Helaas zitten we dan gedwongen, verdoken, ons leven te leven terwijl WIJ NIETS TE MAKEN HEBBEN MET HUN GANGSTERLEVEN!!! (zie tekst: wat voor mensen nodig binnen de gangsterbende)!

Þ   Slachtoffers worden perfect UITGEKOZEN; intelligent, mooi uitstralen, het perfecte leven of intensief inzetten voor doelstellingen te behalen, de juiste mensen rondom hen, mooie sociale cirkel, huis-tuin-geluk, EN DAT ALLES WORDT KAPOT GEMAAKT EN DE GANGSTERS VOELEN ZICH DAN ZO MACHTIG EN ZO SLIM EN HEBBEN ZELF EEN VERDOKEN – afschuwelijk – leven !!!!

Þ   TIP: daders die constant zagen en klagen over “hoe jij moet leven, wie jij volgens de daders moet zijn, zwijgen zwijgen zwijgen is voor hun daden toe te dekken, EN VERGEET VOORAL NIET; “”DAT ZEGT ALLES OVER HOE DE GANGSTERS ZIJN EN ZELF IN HUN DADERSLEVEN LEVEN” => die hebben zelf een rotleven dat ze projecteren en SPIEGELEN OP ANDERMANS LEVEN !!!!

van duivelsKERMIS tot krankzinnig SOCIAAL OORLOGScircus= het slachtoffer beseft het niet, heeft het niet door (wat daders zo machtig bij voelen omdat het slachtoffer op verkeerde sporen gezet wordt om haar dan vervolgens uit te schelden voor “zot” maar dit gaat over DADERSMISLEIDINGEN), met als hun dadersdoelstelling “haar te laten verdwijnen voorgoed”
TIP= zorg dat uw voorgeschiedenis en zaak publiekelijk gekend is en GEEN DOOFPOT!! BLIJF UW PLAATS IN ONZE MAATSCHAPPIJ BEHOUDEN ONDANKS ALLE SOCIALE EN PSYCHISCHE TERREUR DOOR DE DADERS!!


=>“Je bent niet alleen”
METEN IS WETEN EN WETEN IS OVERLEVEN: slachtoffers bewust maken zodat ze door hun ontbrekende kennis over daderwerkwijzen, waakzaam zijn en een beter herstelgerichte dimensie kunnen creëren!
GEDENKEN WIJ ALLE ZIEKEN EN SLACHTOFFERS VAN FYSIEK EN MENTAAL GEWELD: PESTERIJEN
GEDENKEN WIJ ALLE GEVONDEN EN VERDWENEN VROUWEN: FEMICIDE

“”TE LAAT”” is nooit goed. TE LAAT heeft gemiste kansen die niet meer de kans krijgen. Mw

Vrouwen die hun waarheid spreken, hun ervaringen delen, worden met de dood beloond! Mw

Dader; "Jij kan altijd in dadersogen kijken ongeacht welke functie voor je neus staat"!

VALSE VRIENDELIJKHEID. VALS VERTROUWEN. VALSE VEILIGHEID.
LEEF BEWUST EN ALERT MET DE JUISTE WAARNEMINGEN.
LEEF BEWUST WAT DARVO BETEKENT!!!
LEEF BEWUST WAT GANGSTALKING BETEKENT!!!!
LEEF BEWUST ZODAT JE MEER OVERLEVINGSKANSEN HEBT EN LAAT JE NIET IN DE VAL LOKKEN ONGEACHT WELKE FUNCTIE VOOR JE NEUS STAAT EN ZORG ZEKER EN VAST DAT HET PUBLIEKELIJK DOORGROND IS  EN “” uw  voorgeschiedenis”” GEKEND IS BINNEN ONZE SAMENLEVING!!!