vrijdag 26 juni 2026

DATA = uitgekomen toestanden brengen extra info

 


ik had internetproblemen en geen tv ...... (publicatie)


WAT men doet in onze maatschappij is hun eigen dadersverantwoordelijkheid. WIE ze ook zijn, is vanuit hun TOXISCHE FUNCTIE om zich een machtstrapping te zetten in onze samenleving. Wie of wat je ook bent of doet, onze burgers en zeker de alleenstaande vrouwen, dienen beschermd te worden en geïnformeerd te worden om zich sterker te maken door de ontbrekende kennis van een DADERSCHAP dat ONGEWENST IN JE LEVEN ROLT en heel berekend door de daders gepleegd!!!


WIE je ook bent in een TOXISCHE FUNCTIE, moet je zelf beslissen HOE JE IN HET LEVEN STAAT; corrupt, machtsgeweld plegen, STALKING, mentaal en fysiek geweld, bedreigen, intimideren, manipuleren en dwangzwijgen….

 

WIE je ook bent en hoe je in het leven staat; kinderen neuken, kwetsbare vrouwen naar de dood helpen, DAT IS WAT ANDERS!!!

Ik wil hier een statement maken. DE ALGEMENE LEVENSNORM IS = WIJ BLIJVEN VAN ANDERMANS LEVEN EN BEZIT AF !! (ik vermoed dat we dat leren op de basisschool) !! AF AF AF !!!! Wat je jezelf aandoet, moet je zelf weten. Hoe je een gedrag stelt, met wat voor dingen je in een relatie gaat, dat is uw keuze en zegt veel over HOE JIJ IN HET LEVEN STAAT en WAT JE KOPJE DRAAGT!! Het is niet dat je gewetenloos, roekeloos, BEREKEND MOOIPRATEN, EEN CHARME OFFENSIEF PLEEGT, dat kwetsbare vrouwen in een dwang en dwangzwijgen “”uw gewetenloosheid”” dienen te tolereren!!
Opgelet voor machiavellistalkers!

 

Een krankzinnig sociaal oorlogscircus is voor een tijdje om te spelen. Spelen met mensenlevens in een stiekeme structuur waarbij TOXISCHE FUNCTIES MEDEPLICHTIG WORDEN. Spelen is plezant. Er komt een einde aan en zoals daders kicken en ontzettend houden van “onverwachte aanvallen”. Zo komt KARMA OOK OP JE PAD. Iedereen heeft een tijdsbreekpunt waarbij de tijd gekomen is om KARMA te moeten ondergaan.

 

Weet en besef dat DADERSSMEERLAPPERIJ VERZWIJGEN ook een vorm van bedriegen is binnen onze maatschappij. PRAAT!!!!




=>“Je bent niet alleen”
METEN IS WETEN EN WETEN IS OVERLEVEN: slachtoffers bewust maken zodat ze door hun ontbrekende kennis over daderwerkwijzen, waakzaam zijn en een beter herstelgerichte dimensie kunnen creëren!
GEDENKEN WIJ ALLE ZIEKEN EN SLACHTOFFERS VAN FYSIEK EN MENTAAL GEWELD: PESTERIJEN
GEDENKEN WIJ ALLE GEVONDEN EN VERDWENEN VROUWEN: FEMICIDE

“”TE LAAT”” is nooit goed. TE LAAT heeft gemiste kansen die niet meer de kans krijgen. Mw

Vrouwen die hun waarheid spreken, hun ervaringen delen, worden met de dood beloond! Mw

Dader; "Jij kan altijd in dadersogen kijken ongeacht welke functie voor je neus staat"!

VALSE VRIENDELIJKHEID. VALS VERTROUWEN. VALSE VEILIGHEID.
LEEF BEWUST EN ALERT MET DE JUISTE WAARNEMINGEN.
LEEF BEWUST WAT DARVO BETEKENT!!!
LEEF BEWUST WAT GANGSTALKING BETEKENT!!!!
LEEF BEWUST ZODAT JE MEER OVERLEVINGSKANSEN HEBT EN LAAT JE NIET IN DE VAL LOKKEN ONGEACHT WELKE FUNCTIE VOOR JE NEUS STAAT EN ZORG ZEKER EN VAST DAT HET PUBLIEKELIJK DOORGROND IS  EN “” uw  voorgeschiedenis”” GEKEND IS BINNEN ONZE SAMENLEVING!!!
Bovenkant formulier



ALERT = klimaatverandering en onze nieuwe sociale levenswijze....

 


Er moet me iets van mijn hart, kan het zo niet anders…. Het blijft op mijn netvlies zitten!


We leven in een klimaatsverandering en iedereen vindt het al een gezaag wanneer we er over beginnen. Klimaatsverandering betekent ook dat wijzelf ons steentje moeten bij dragen in allerlei aanpassingen. Ik zeg altijd – back in time – is nog niet zo slecht en besparen we ook op energie. Dat wil ik even nog geen aandacht geven. Wie me kent, weet, dat ik me inzet voor het sociale veilige ontwikkelingsaspect binnen onze samenleving; “de ontwikkeling van de mens en onze toekomst” (omdat ik heel veel – alleen- moeten overleven heb zonder enige steun).

 

Mag ik jullie er vriendelijk op wijzen, dat onze afval-ophalers door een hel gaan met dit hitte weer en in hun uniform. Respect. De vuilbakken moeten om 7 u in de ochtend aan de straat staan. De meeste burgers zetten die in de late avond – voor de volgende ochtend - aan de straat. Dan kan men afwijken van het ophalingsuur? Toch?

Vanuit mijn overlevingsmodus. Neem nu te beginnen met dit uitzonderlijk hitte weer om 4u dan hebben ze rond 11 uur gedaan vooraleer de effectieve dodelijke hitte er aan komt! Kunnen ze zich verfrissen, een eigen pauzeknop indrukken!
Ik kan dit niet aanzien! Dat zijn mensen! Geen robots zonder gevoelens!


Nog iets wat me angstig maakt. We leven in een klimaatsverandering en blijkbaar zijn er niet veel mensen over bewust! Mijn grootouders, ouders, in de school, heb ik geleerd – wanneer er een storm is of felle wind – OM NIET ONDER DE BOMEN TE LOPEN!! En zeker wanneer het OVERBODIG IS OM NOG ONDER DIE BOMEN TE LOPEN, dan kiest men om een tak op de kop te krijgen, zo lijkt het wel! Ik heb een mooie eikendreef in mijn tuin maar dat betekent niet dat ik tijdens felle wind of storm – onder mijn bomen ga mediteren!!!

“LEVEN ONZE MENSEN BINNEN ONZE SAMENLEVING NIET MEER BEWUST? ZIJN WE HET GEVOEL MET ONZE NATUUR VERLOREN? Dan is het hoogdringend om toch even – eigen verantwoordelijkheid – en de natuurgevaren nogmaals uit te leggen!!

 
Het kan niet de bedoeling zijn wanneer onze weermensen op TV zoveel moeite doen, om hun job goed te doen, ons willen waarschuwen voor klimaatgevaar à ce moment; storm, hitte, hagel, sneeuw, whatever. En misschien is het een meerwaarde om “iets natuurlijks toe te voegen” tijdens de weersvoorspellingen zodat mensen terug feeling krijgen met onze natuur want besef het of niet, onze natuur is een deel van ons leven met al onze levensbelevenissen.  

 

Hoe onze planten, bomen, bloemen die verbranden onder de zon en de kans niet krijgen om te mogen groeien op dat hitte moment, zijn ook levende wezens en naargelang het klimaat – “onder stress komen te staan” – naar alle uitzonderlijke weersomstandigheden!


Als mensen dienen we wat meer BEWUSTER te leven. We kunnen onze verantwoordelijkheid niet in andermans schoenen schuiven om er geld van te kunnen troggelen.
Dader; “de ************* “ en met de vinger wijzen en het dan laten lijken alsof iemand anders voor hun ROEKELOOSHEID moet opdraaien.  

Een mooi sportvoorbeeld: een wielerterrorist komt met hoge snelheid recht op mijn wagen af, en hij ziet niet dat ik sta te wachten in de file, hij kan niet voorbij steken want dan rijdt hij onder een camion, dus bonkt hij – volle vaart - op mijn kofferbak en begint keihard te vloeken OMDAT HIJ NIET UIT ZIJN KLIKPEDAAL GERAAKT!!! IK KAN ER NIETS AAN DOEN WANNEER IK ZELF GEEN KANT OP KAN IN EEN FILE EN HIJ NAM DE AUTOBAAN EN GEEN FIETSPAD!! En dan pleegt hij vluchtmisdrijf en is weg via struggelen !

TIJDEN VERANDEREN OF ZE NU BETER ZIJN OF NIET, we moeten bewuster leven. BEWUSTER LEVEN REDT MENSENLEVENS!!!

Hoe je het ook bekijkt en roest niet vast. Sta open om ook als meerwaarde bij te dragen van onze natuur elementen en respect voor onze natuur….




=>“Je bent niet alleen”
METEN IS WETEN EN WETEN IS OVERLEVEN: slachtoffers bewust maken zodat ze door hun ontbrekende kennis over daderwerkwijzen, waakzaam zijn en een beter herstelgerichte dimensie kunnen creëren!
GEDENKEN WIJ ALLE ZIEKEN EN SLACHTOFFERS VAN FYSIEK EN MENTAAL GEWELD: PESTERIJEN
GEDENKEN WIJ ALLE GEVONDEN EN VERDWENEN VROUWEN: FEMICIDE

“”TE LAAT”” is nooit goed. TE LAAT heeft gemiste kansen die niet meer de kans krijgen. Mw

Vrouwen die hun waarheid spreken, hun ervaringen delen, worden met de dood beloond! Mw

Dader; "Jij kan altijd in dadersogen kijken ongeacht welke functie voor je neus staat"!

VALSE VRIENDELIJKHEID. VALS VERTROUWEN. VALSE VEILIGHEID.
LEEF BEWUST EN ALERT MET DE JUISTE WAARNEMINGEN.
LEEF BEWUST WAT DARVO BETEKENT!!!
LEEF BEWUST WAT GANGSTALKING BETEKENT!!!!
LEEF BEWUST ZODAT JE MEER OVERLEVINGSKANSEN HEBT EN LAAT JE NIET IN DE VAL LOKKEN ONGEACHT WELKE FUNCTIE VOOR JE NEUS STAAT EN ZORG ZEKER EN VAST DAT HET PUBLIEKELIJK DOORGROND IS  EN “” uw  voorgeschiedenis”” GEKEND IS BINNEN ONZE SAMENLEVING!!!
Bovenkant formulier


DATA = VOYEURISME = seksfantasie of GESTOORDE COERCIVE GEDRAG!!!

 


DOORDAT IK EEN HELE TIJD ZONDER INTERNET ZAT...... nu de publicaties.


Zware ongezoute tekst die triggers (machtsmisbruik, misleidingen, in de val lokken) misbruik,  kan geven. Vandaag neem ik jullie even mee naar “”VOYEURISME”. Wanneer je bij de vele GELUKKIGEN BENT DIE DAAR GEEN LAST VAN HEEFT, geniet er dan van – “over de normale mensen in je omgeving”.
Voor mijn levenservaring is het een zware materie. Het blijft op mijn netvlies zitten en het moet me van het hart. De bewijzen zijn er en toch…. DOET NIEMAND ER LOKAAL IETS AAN! ((zie foto ter illustratie ))


In mijn overlevingstocht kwam ik bij EEN ongekend internationaal CONTROLE SYSTEEM TERECHT – die mij eerlijk vertelden dat – EEN WELBESPRAAKTE DOELGROEP DIT MASSAAL DOET,  DIT ZO ONRECHTMATIG DOET; voyeurisme!! ONRECHTMATIG, en ik geef jullie de opmerkelijke daderswerkwijzen en daderspatronen ZODAT JULLIE TOT ACTIE KUNNEN OVERGAAN OM “JEZELF JEZELF JEZELF” TE BESCHERMEN (daders willen de aandacht zodat er geen ruimte is voor zelfverdediging)!!! AAN MIJN INTERNATIONALE LEZERS, IK HEB ALTIJD ALLEEN MIJN VEILIGHEIDSPLAN GEMAAKT en overleefd, zonder enige ondersteuning. (uitgezonderd de verdoken WITTE RAVEN met beperkte oppervlakkige ondersteuning vanuit hun positie, en met uitdrukkelijke dank)

 

Deze tekst over voyeurisme wordt vanuit MISBRUIK VAN HUN FUNCTIES GEDAAN (dader; “wij zijn *** en jij gaat nooit van ons winnen”) – zoals er nu meer en meer IN DE MEDIA komt (dader: “de media is van ons! Wij gaan winnen en jij kan er niets aan doen, jij kan geen kant meer op, PLEEG ZELFMOORD OF WE HELPEN EEN HANDJE” en die BEWEREN UIT HOGE FUNCTIE TE OPEREREN!!!! Wereldschande )

 

=>> hulp!!! Op 26/6/2026 voormiddag, heb ik een vreselijke ontdekking gedaan = waar de gangsters constant mee intimideerden, zie ik plots voor mijn neus staan!! Mijn ogen vielen ineens op wettelijke papieren die ik ging klasseren.
DE GEGEVENS VAN BURGERS MET TELEFOONNUMMERS EN MAILADRESSEN voor phishings te sturen!!! OOK HIER HEBBEN DE GANGSTERS GEÏNTIMIDEERD EN IS UITGEKOMEN OVER HET MACHTSMISBRUIK DAT ZE MET BURGERS KUNNEN PLEGEN. DIT IS NONDEJU – EEN GROTERE STRONT DAN IK DACHT!

 


è>>even een heel belangrijke tussendoor werkwijze =

1.ER WORDEN ALTIJD ALTIJD ALTIJD bij hun eigen dadersbetrapping, ONSCHULDIGE MENSEN of mensen die er totaal niets mee te maken hebben, tot zelfs HUN COLLEGA’S WORDEN ER IN GELUISD = “zolang zijzelf maar niet ontmaskerd worden” (zie DARVO TECHNIEKEN en anderen…)
=>>>opgepast; hier zijn al 3 nicknames gedicteerd aan mij; ****, *****, ***** EN IK HEB EEN GROTE VREES DAT HET OVER 1 EN DEZELFDE PERSONA GAAT!!! NOOIT ECHTE NAMEN !!!
In mijn geval hebben ze mij wijsgemaakt dat het een zware maffiabaas motard is, in het andere geval een zeer BERUCHTE GANGSTER die ter plaatse ***** (opgepast), en de derde is een BERUCHTE LUIZER (die mensen onterecht in de val luist om zijn eigen handel te vrijwaren).

 

Ik heb van alle 3 een omschrijving en stel vast, dat het geen hulp is om dit even te profileren. ZE DOEN HUN PRUIKEN OP (mannen heeeee!!! ZOWEL DE NUMMERPLATEN DIE CONSTANT VERANDEREN. HET AANKOPEN VAN TELKENS ANDERE WAGENS. HET UITZICHT VAN DESBETREFFENDE DADER. BLIJVEN ER NOG BEPAALDE KENMERKEN OVER DIE ZE NIET KUNNEN MASKEREN!) Hun **** wordt een beetje aangepast maar ….. en sommige omschrijvingen leiden geen twijfel!
HELAAS, lieve lotgenoten, deze 3 beruchte GANGSTERS – die eventueel 1 en dezelfde persoon KAN ZIJN, is VERDOMD EEN HOGE STRONTFUNCTIE DIE BUITEN DE WET LEEFT EN HANDELT!!! “”DE ZWARTE SCHADUW BINNEN ONZE SAMENLEVING” en hij heeft een hele bende; de engelen van de dood!
=>hij laat een geheel bloedbad achter, VROUWENLEVENS VOLLEDIG KAPOT GEMAAKT EN ER IN GELUISD  OMDAT ZE VOOR HEM DE BENEN NIET OPEN DEDEN ENZ…. ik herkende superveel in detail, waar ik met niemand over gesproken had en zeker niet op mijn blog of internet!!! DIT WAS AFSCHUWELIJK; EEN SHOCK, EN IK KON NERGENS MET DEZE TERREUR TERECHT!!!

=>is hij schizofreen?? Heeft hij echt zoveel personalia of zijn het “look a likes” (zoals zijn ****)!! Is hij echt zo ver gestoord dat hij zich telkens vermomd, zelfs tot vrouw!
BIJ DE VROUWENSLACHTOFFERS IS HIJ DE VERSCHRIKKING VAN ONZE SAMENLEVING EN PIETJE DE DOOD!!!

 

2.Nog een werkwijze is, om “hou uw vijand heel dichtbij”- werkwijze!!!
De daders moeten ALLES ALLES ALLES weten over HUN VIJAND. Ze zien de macht en de kennis van het slachtoffer, en dat maakt de GANGSTERS HEEL BANG. ZE KENNEN OOK HET KARAKTER EN PERSOONLIJKHEID VAN DE STERKE PERSOON – die ze graag als vriendin houden – ZODAT DE BEERPUT DICHT BLIJFT!!! DAAROM GAAN ZE DIE KRAKEN zodat ze weer in hun machtstrapping staan!!
=>>>ze hielden mij aan het lijntje omdat ik “”anderen wil verwittigen zodat die beter door hun ontbrekende kennis kunnen OVERLEVEN”” !!!

 

3.VROUWEN SCHREEUWDEN OM HULP BIJ MIJ (niet alleen lokaal maar veel verder dan dat) EN IK KON NIETS DOEN EN KREEG EEN OCEAAN VAN INFORMATIE DAT IK NIET VERWERKT KREEG. Waarvoor OPRECHTE dank om deze info met mij te delen en ik ga jullie vertrouwen niet schaden.
=>>>OPVALLEND= DIE KONDEN ALLEMAAL- NIET MEER BIJ DE POLITIE TERECHT MET HUN PROBLEMEN- EN ER WERD NIETS AAN GEDAAN!!!! Den doofpot in en zwijgen!
=>>>zowel de rechtmatige slachtoffers die geen kant meer op konden,
=>>>waren er ook ONRECHTMATIGE VROUWEN DIE ALS “””3de partij communicatie””” van het varken diende; “hij is goed in bed”, “hij heeft een olifantenlul” enz….als tegenstrijdigheden; “jij gaat nooit winnen van ons”, “uw vuil rat heeft een relatie met mij, jij denkt dat je vrienden hebt maar je hebt geen vrienden” enz….

 

Even terug naar mijn tekst. De betekenis van voyeurisme. Voyeurisme zou ontstaan vanuit seksfantasietjes en het lijkt wat onschuldig; “iemand stiekem begapen en zeker op de kwetsbare intieme momenten” => de dader gunt zijn slachtoffer GEEN PRIVACY! ALLES moet onder zijn controle en wilt ook HET GEVOEL VAN ZIJN SLACHTOFFER BEHEREN!!!

Het gaat over “alles zien van het slachtoffer en het liefst de onbewaakte onbewuste momenten van het slachtoffer, en de dader zelf niet kan gezien worden”

=>toen ik werd aangerand, stond er – MEESTAL- iemand aan de zijlijn te gapen wat daders met mij deden!!!!

=>ik moest onder dwang (heb ik niet gedaan maar werd er wel heel hard voor gestraft) “gaan poetsen bij een hogergeplaatst bendelid van de doodsengelenclub en alles verwees naar het varken, in dure lingerie met een maximum van 2 uren lang aan 200€/uur terwijl hij zich masturbeerde in een donker hoekje van de woonkamer)
opgepast = deze sekstortion of seksbedreiging iets te moeten doen, weet men niet MET HOEVEEL MANNEN IN DAT HUIS ZITTEN OM JE TE VERKRACHTEN!! Psychopaten denken anders dan normale mensen!

=>er meermaals mij geïnformeerd dat – hij graag naar de koten liep waarbij hij de piepshow als een high- liner vond!!!

=>hij liet me achterna rijden en de gangsters moesten alles filmen !!

=>hij reed achter me aan en stond in het midden van de nacht aan mijn poort staan gapen…..

=>de vele GAPERS AAN MIJN STRAATPOORT, IN DE WINKEL, OP DE PARKING, het was een sociale oorlog en dan maar filmen!!!

=>hij liet me meermaals “verhoren” door een bendelid, en terwijl leek het dat ALLES IN EEN KANAAL RECHTSTREEKS NAAR HEM GING (digitaal kanaal)!!! ZIEKELIJK ZEIKELIJK ZOT GEVOEL VAN BEDRIEGEN!!!

=>voyeurisme in gangstalking betekent dat er MEERDERE OMRINGENDEN HUN CAMERABEELDEN TER BESCHIKKING STELLEN AAN DE VOYEUR

=>ook het ONRECHTMATIG AFLUISTEREN VAN GSM EN LEZEN VAN AFSPRAKEN EN BEVESTIGINGEN VAN HET SLACHTOFFER BEHOORT TOT VOYEURISME!!! En dat wordt wel eens vergeten. NORMAAL bestaat er betrokkenheid, belangenvermenging en dan wordt men van de zaak gehaald!!!!

=>vergeten we niet dat dierenporno ook tot voyeurisme leidt!
dader: “hij zet de achterpoten van de geit in zijn laarzen en verkracht de geit” en “een vrouw zien seksen met een pony” = ZIEKELIJK GEGAAP!!!

=>DE GANGSTERS STONDEN NAAR KINDEREN TE GAPEN!!! Muts op hun kop. Dikke jas aan. En maar rukken!!! Ik kots!!! Echt waar.
Het schrijven is een punt en een ontbrekende kennis geven aan mensen die er niet bewust over zijn maar het EFFECTIEF ZIEN DAT ER GESTOORDE ZOIETS DOEN, is WALGELIJK en het strafste van al = die voyeurs hebben zelf een vrouw en kinderen!!!

 

VOYEURISME IS EEN 80% MANNENZAAK EN EEN 30% VROUWENZAAK! “vrouwen die de copycat willen uithangen en andere vrouwen bespieden” = GESTOORD GEDRAG EN IK KAN ER OVER MEE SPREKEN DAT HET ZWARE MATERIE IS EN …… NIEMAND DOET ER WAT AAN !!!! lokaalprobleem!!!

 

OPGELET= ALS ALLES TOEGELATEN WORDT VAN VOYEURISME DOOR EEN BEPAALDE FUNCTIEDOELGROEP WAARBIJ “hun valse bedoeling is” omdat ze niet veilig zijn terwijl ze een veiligheidsfunctie dragen en absoluut VEILIG DIENEN TE ZIJN DOOR HUN ACHTERBAN, zijn we totaal verkeerd bezig binnen onze samenleving!!! ((zie de ONOVERZICHTELIJKE LIJST DER SLACHTOFFERS))

Wanneer er van een bepaalde veiligheidsfunctie het toegelaten wordt om heel de buurt te filmen, is niet nodig! WANNEER HET ZOMAAR TOEGELATEN WORDT OM HUN VEILIGHEIDSFUNCTIE TE MISBRUIKEN OM KWETSBARE MENSEN TOT ZELFMOORD TE DRIJVEN DAT ZE GEEN KANT MEER OP KUNNEN ZIJN HET EFFECTIEVE MOORDENAARS. Het is totaal niet nodig om de voyeur uit te hangen! En….. vergeet niet: SLACHTOFFERS MOGEN ZICH NIET VERDEDIGEN VAN DE GANGSTERS – HET IS LEEDVERMAAK HOE SLACHTOFFERS AAN HUN EINDE MOETEN KOMEN!!!! DE GANGSTERS LIETEN DIRECT HUN VRIENDEN KOMEN VERTELLEN AAN MIJ “””dat mijn camera’s moesten wettelijk hangen en hun grote paniek dat ik camera’s hangen heb””” en dan hebben ze ook nog ******* = VERSCHRIKKELIJK ZOT DAT DIT IN ONZE BESCHAAFDE WERELD – anno 2026- KAN!!!!
è>>>MAAR DE GANGSTERS ZELF HEBBEN DAN WEL HUN CAMERA OP MIJ GERICHT EN DAT MAG DAN WEL! Hun vrienden; “iedereen mag doen wat die wil op zijn eigendom en deze mensen moeten ZICH COMFORTABEL VOELEN” was het antwoord!!! EN DAT MOEST IK DAN ZWIJGEN. EN WAAROM?  WAT EEN SCHANDE!!

Ook al ben je een veiligheidsfunctie is het niet noodzakelijk UW CAMERA op andermans leven te zetten om die vervolgens te kopiëren!!! GESTOORD GEDRAG!!!
Wanneer men zich vanuit een veiligheidsfunctie “niet veilig” voelt, dient men net als iedereen, een camera te plaatsen en NIET NAAR DE buren of OMGEVING GERICHT MAAR NAAR HUN EIGEN ACHTERDEUR OF EIGEN OMGEVING!! Het is hier GEEN BIG BROTHER IS WATCHING YOU om vervolgens dan te les te spellen hoe het slachtoffer moet leven, moet handelen, volgens hun gestoorde daderskop !!

 

Het is een gestoord feit dat gangsters de CONTROLE OVER HET SLACHTOFFER MOETEN BLIJVEN HEBBEN!!! UIT ANGSTEN DAT ZE ONTMASKERD WORDEN! En zo is dat ook – wanneer nieuwe mensen het slachtoffer leren kennen – dat gangsters door de mand vallen DOOR HUN PATHOLOGISCHE LEUGENS!!!

 

TIP: voor de RECHTVAARDIGE FUNCTIES, ik heb het heel moeilijk om te geloven dat er buiten het netwerk, er degelijk IETS KAN AANGEDAAN WORDEN. NIET ALLEEN VOOR MIJ MAAR OOK VOOR DE HELE LIJST VAN ONZE SLACHTOFFERS OVER DEZE BEPAALDE VEILIGHEIDSDOELGROEP!!! CONTROLEER EN JULLIE VINDEN EEN WERELDSCHANDE VAN FORMAAT!!! Hou er rekening mee dat er door MISBRUIKERS VERWACHT WORDT DAT HUN COLLEGA’S HUN MOETEN INDEKKEN VOOR STRAFBARE FEITEN en meestal waarbij ze zelf – te veel in hun vrouwelijke energie zitten – waardoor ze de blame shifting maken – dat het slachtoffer een schurk is, terwijl die dringend moet geholpen worden van MACHTSTRAPPINGMISBRUIKERS!!!!

 

Dit is een zware tekst, en het moet gezegd.
Leef bewust en maak uw ontbrekende kennis over daderwerkwijzen sterker door u beter te informeren zodat je situaties beter kan inschatten en doorzicht krijgen, blijf waakzaam om een beter herstelgerichte dimensie te kunnen creëren! Ik hou van jullie en wil jullie inspiratie zijn.




=>“Je bent niet alleen”
METEN IS WETEN EN WETEN IS OVERLEVEN: slachtoffers bewust maken zodat ze door hun ontbrekende kennis over daderwerkwijzen, waakzaam zijn en een beter herstelgerichte dimensie kunnen creëren!
GEDENKEN WIJ ALLE ZIEKEN EN SLACHTOFFERS VAN FYSIEK EN MENTAAL GEWELD: PESTERIJEN
GEDENKEN WIJ ALLE GEVONDEN EN VERDWENEN VROUWEN: FEMICIDE

“”TE LAAT”” is nooit goed. TE LAAT heeft gemiste kansen die niet meer de kans krijgen. Mw

Vrouwen die hun waarheid spreken, hun ervaringen delen, worden met de dood beloond! Mw

Dader; "Jij kan altijd in dadersogen kijken ongeacht welke functie voor je neus staat"!

VALSE VRIENDELIJKHEID. VALS VERTROUWEN. VALSE VEILIGHEID.
LEEF BEWUST EN ALERT MET DE JUISTE WAARNEMINGEN.
LEEF BEWUST WAT DARVO BETEKENT!!!
LEEF BEWUST WAT GANGSTALKING BETEKENT!!!!
LEEF BEWUST ZODAT JE MEER OVERLEVINGSKANSEN HEBT EN LAAT JE NIET IN DE VAL LOKKEN ONGEACHT WELKE FUNCTIE VOOR JE NEUS STAAT EN ZORG ZEKER EN VAST DAT HET PUBLIEKELIJK DOORGROND IS  EN “” uw  voorgeschiedenis”” GEKEND IS BINNEN ONZE SAMENLEVING!!!
Bovenkant formulier



donderdag 25 juni 2026

DATA = van daderskop tot monsterbrein: liefde is GEEN AANWINST!!!!!

 



Vandaag wil ik jullie even mee nemen – wat gangsters denken of definiëren over liefde of partner hebben. Ik kan alleen maar praten over mijn levenservaringen. Er zullen weer VELE gangsters zich kunnen spiegelen. WEET DAT MIJN BLOG VOOR LOTGENOTEN, en VERDOKEN SLACHTOFFERS EN OVERLEVENDEN IS!!!

Een TOXISCH PERSOON GAAT OP ZOEK NAAR EEN “AANWINST IN ZIJN LEVEN”! Een aanwinst kan zijn; voor wraak te nemen, voor een weddenschap, voor een verbetering in zijn machtsmisbruik, voor zijn ego en imago op te krikken, het versterken van zijn SOCIALE OORLOG…. EEN AANWINST IS GEEN LIEFDE!
Een gangster ziet een liefde als een verrijking voor zijn criminele doeleinden. Dader; “jij gaat nooit winnen van ons”! Een vrouw die zijn status een meerwaarde moet geven. Hier heeft hij ook de “perfecte partners in crime” voor nodig. Niet iedere vrouw is er mee tevreden om de MEDEPLICHTIGE UIT TE HANGEN doorheen zijn verdoken daden of deel te nemen in zijn “”bonnie and clyde technieken””.

 

De definitie over de betekenis van “liefde” is breedlopend. In een oppervlakkige betekenis kan het: “een warm gevoel geven”. Een gevoel van toewijding voor een object of persoon: “liefde voelen voor iets of iemand”. Sommigen denken dat “”liefde geven is” …. In bepaalde culturen heeft liefde dan ook nog andere – lichamelijke verplichtingen – en betekenissen….

 

Het moet me van mijn hart, dat ik heel veel mentaal en fysiek misbruik overleefd heb! Ik merkte op dat er vele verkeerde boodschappen naar mij toe kwamen en zeker in zijn 3de partij communicaties die helemaal NIET GOED ZIJN OM EEN WARE LIEFDE TE BEHANDELEN. Sommige gangsters VERTROUWEN hun onderdanen zo sterk – dat het “”gangster- opdrachten”” worden om vrouwen te kelderen en kapot te maken….
Wat me heel sterk geraakt heeft (even een beeldwaarde over HUN GESTOORD GEDRAG) en wat ik niet in mijn graf wil nemen, dat ik met jullie wil absoluut delen =

Þ   Dader: “WIJ HEBBEN DE PERFECTE PARTNER VOOR U GEVONDEN, HET IS EEN DOKTER, GA ER BIJ LANGS! NU!!! EN ZEKER DOEN!”!!!
=>>de gangsters stuurden mij naar een ongekende dokter in de Antwerpse stadsregio!!! OPGELET WANNEER DADERS BEGINNEN TE DICTEREN EN DOMINEREN OVER “wat jij moet gaan doen”!!!! pas er mee op, meestal leden van de doodsengelen (er zitten allerlei functies tussen om hun zaakjes op te lossen tot zelfs “opruimers” (intimideerden ze heel veel mee))!!!!

Þ   Dader: “Als jij net naast **** keek, dan had je gezien dat wij een koppel waren”!
=>>de dader heeft zelf – gemotiveerd om alles na te kijken – OVER WAT ZIJ DEDEN (hier hebben ze zichzelf verraden over “hoe zij het dan deden met mij” en ik schrok me kapot) - ze wilden interessant doen – TERWIJL IK EEN DEGOUT HAD VAN DIE MENSEN EN ALLES DEED OM DIE UITTTTTTT MIJN LEVEN TE KRIJGEN!!!!!!

Þ   Dader: “JIJ KAN NOOIT MEER EEN FATSOENLIJKE RELATIE KRIJGEN, jij moet een oude man nemen van dertig jaren ouder dan jij, die doen nog moeite voor u en de anderen niet”!!!
=>>”” JIJ KAN NOOIT MEER EEN FATSOENLIJKE RELATIE KRIJGEN””= DAT HEBBEN DE MANNELIJKE EN VROUWELIJKE GANGSTERS ER ZELF VAN GEMAAKT!!! Door hun sabotage van mijn digitale wereld hadden zij de controle over mijn leven! Een gangster heeft macht zolang het slachtoffer zwijgt omdat gangsters in groep mishandelen en een slachtoffer staat er alleen voor haar verdediging!
=>>gangster: “mijn allergrootste angst is dat je een fatsoenlijke man ontmoet, die gaat je een beschermend en positief leven geven en dan is dit spelleke gedaan
”!!!
=>>gangster: “uw vrienden zijn mijn vrienden! Ik ben op zoek in tussentijd naar een nieuwe partner maar mijn partner mag het niet weten! De man die bij u past, past ook bij mij”!!! ((haar COPYCATGEDRAG = GESTOORD GEDRAG))
=>>je ziet hoe die in de relationele problemen zitten, althans DAT WILLEN ZE LATEN UITSCHIJNEN.

Þ   Dader:“Jij moet je open stellen voor ALLE MANNEN en de mannen ontvangen in de tent tijdens de motortreffens om zijn gokschulden af te lossen en dat doen vrouwen voor hun man”! (GESTOORD GEDRAG)

Þ   ………………

 

 

Liefde is niet alleen “geven”. LIEFDE IS OOK ONTVANGEN!!
Wanneer het niet in de daderskop aanwezig is, kan men het niet geven of ontvangen! Wanneer het verstand niet voldoende ontwikkeld is, blijft het een  wildgroei-monsterbrein
!

 

!! Liefde is in verbinding gaan met een persoon die men kan vertrouwen, waar men kan op bouwen, waar ruimte is om zichzelf te blijven en ruimte voldoende om van elkaar te groeien naar een intense liefde. Waar de basis: ****- ***** - ***** aanwezig zijn. Liefde is kennis delen. De ene een kwaliteit toevoegt wanneer de andere alsook een kwaliteit ontwikkelt binnen de relatie.
Liefde is samen in een liefdesenergie gaan waar men samen tot een hogere vibe komt.

 

OPGEPAST!!! ER ONTSTAAT WEL EEN GROOT PROBLEEM=

= Wanneer de gangster een vrouw ziet met talenten en kwaliteiten en wilt die wel voor zijn “openbaar-status”  – maar hij moet die effectief NIET HEBBEN – GAAT HIJ EERST DESBETREFFENDE VROUW MOETEN KRAKEN!!! HAAR PERSOONLIJKHEID KRAKEN. HAAR LEVEN KRAKEN. OM MEER MACHT EROVER TE HEBBEN VOOR HETGEEN HIJZELF NIET AAN KAN; chaos zaaien, MISLEIDEN, angsten maken, valstrikken opzetten, de dood in jagen, haar voorbereiden op haar dood (dader; “de dood is zo mooi, mag ik u doden want ik laat je niet afzien zoals de anderen dat doen”) , enz… zolang het slachtoffer maar zwijgt (gedenken wij alle gevonden en verdwenen vrouwenlichamen) !!! De gangster ziet overweldigende talenten die hij wilt gebruiken en misbruiken – NAAR HET PUBLIEKE TOE – maar de vrouw moet onderdanig; “”ZWIJGEN EN RUSTIG ZIJN””!!! (zijn bewaking intimideerde het, nondeju, ZO DIKWIJLS TERWIJL DIE GANGSTERS TOTAAL NIETS TE MAKEN HEBBEN IN MIJN LEVEN!!!!! WERELDSCHANDE (leesbaar lettertype) !!!!! die hebben hun eigen krankzinnig circus gemaakt en mijn blog moest ik meerdere malen stoppen OMDAT ZE ZICH IN DE DADERSWERKWIJZEN EN DADERSPATRONEN HERKENDEN!!!! Shame on you!!!!)


Sommige mensen zitten vastgeroest in een bui waarbij “verbinding” niet tot stand kan komen tenzij “de daad” nog juist kan (een broek open en de daad stellen, pillen of drogeren, en sommigen beseffen niet dat ze verbinding maken en met kinderen bezig zijn, en dat geeft toch wel “de- te -laag-bij-de-grond”- weer over zijn toestand. Wie dan nog “fier is” om zich te profileren en het “imago-high” vindt, heeft al genoeg ge-uit door zijn gedrag en gewetenloosheid.

 

“VERANDEREN MENSEN OF ZIJN ZE GEWOON WIE ZE ZIJN”??

=Ik kon een kennis van mij – zijn gedrag niet meer aanzien – niet meer aanhoren!!! Het was zo degoutant vettig dat ik alle contact wilde stoppen, toen hij antwoordde; “jij moet me nemen zoals ik ben” (de man wilde ook een relatie met mij)  
=>>>>het is NIET om IEMAND TE MOETEN NEMEN! DIT IS MISBRUIK => het is niet omdat de man graag marginaal gedrag vertoont dat ik me moet onderschikken naar zijn gewetenloosheid!!
=>>>>>lotgenoten, BLIJF BIJ JEZELF!!! BLIJF BIJ HETGEEN JIJ WILT EN ZEKER VOOR DE VROUWEN DIE THERAPIE KRIJGEN WAARAAN MEN ZO HARD MOETEN WERKEN HEEFT OM TRAUMA’S AAN TE PAKKEN! En liefde is met z’n TWEE: het is groeien in elkaars liefdesenergie!!

 

=Mensen veranderen naar de fouten die ze gemaakt hebben. De gebeurtenissen die ze overleefd hebben. De levenservaring die de nodige wijsheid mee ontwikkeld heeft….

 

=Het is misschien handig om te weten “wat je wil” en “wat je wilt vinden” ((inhoudelijke man, levenswijsheid, VEILIGHEID, WARM GEVOEL, ….)) binnen een partnerschap. Het is niet: “allez, nu wilt die INEENS niet meer, wat heeft die nu”???
=>>er zijn dan al veel te veel gebeurtenissen overleefd waardoor men VEILIGE ZONES WILT OPBOUWEN OM TE KUNNEN OVERLEVEN!

 

Fysiek misbruik blijft misbruik. Mentaal misbruik is men meestal niet van bewust dat ze er slachtoffer van zijn. Dat komt pas later omdat de dader geen ruimte laat om te “kunnen reflecteren of denken” en alles in een CHAOS BLIJFT.

Hou het veilig x




=>“Je bent niet alleen”
METEN IS WETEN EN WETEN IS OVERLEVEN: slachtoffers bewust maken zodat ze door hun ontbrekende kennis over daderwerkwijzen, waakzaam zijn en een beter herstelgerichte dimensie kunnen creëren!
GEDENKEN WIJ ALLE ZIEKEN EN SLACHTOFFERS VAN FYSIEK EN MENTAAL GEWELD: PESTERIJEN
GEDENKEN WIJ ALLE GEVONDEN EN VERDWENEN VROUWEN: FEMICIDE

“”TE LAAT”” is nooit goed. TE LAAT heeft gemiste kansen die niet meer de kans krijgen. Mw

Vrouwen die hun waarheid spreken, hun ervaringen delen, worden met de dood beloond! Mw

Dader; "Jij kan altijd in dadersogen kijken ongeacht welke functie voor je neus staat"!

VALSE VRIENDELIJKHEID. VALS VERTROUWEN. VALSE VEILIGHEID.
LEEF BEWUST EN ALERT MET DE JUISTE WAARNEMINGEN.
LEEF BEWUST WAT DARVO BETEKENT!!!
LEEF BEWUST WAT GANGSTALKING BETEKENT!!!!

LEEF BEWUST ZODAT JE MEER OVERLEVINGSKANSEN HEBT EN LAAT JE NIET IN DE VAL LOKKEN ONGEACHT WELKE FUNCTIE VOOR JE NEUS STAAT EN ZORG ZEKER EN VAST DAT HET PUBLIEKELIJK DOORGROND IS  EN “” uw  voorgeschiedenis”” GEKEND IS BINNEN ONZE SAMENLEVING!!!

 

DATA = DE STAND VAN ZAKEN IS ALARMEREND!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 


Met grote teleurstelling, met nieuwe-PREVENTIE- analyses, moet ik jullie, lotgenoten, melden….. DAT EEN STALKER ALTIJD PERSOONLIJKE INFORMATIE VERGAARD VAN HET SLACHTOFFER; stiekem, misleidend, om zo het circus verder te kunnen spelen = GESTOORD!!! Een stalker is stalker voor X aantal jaren. Wanneer die X aantal jaren overschreden wordt, spreken we van een degelijke PSYCHOPAAT….
Opgepast voor STIEKEME-VETTIGE-SMERIGE-SITUATIES = die de GANGSTERS ZELF IN SCENE GEZET HEBBEN voor mijn reactie die ze tegen mij gaan gebruiken en voor hun dadersvoordeelpakket en zeker wanneer hij een beweerde hoge functie heeft!!!

 

Dit is een superkorte tekst over een bepaald thema, niet volledig, dat komt later. Ik wil even een stand van zaken schrijven, voor als er iets ….

 

Hebben mannen en vrouwen zich teveel gespiegeld naar MACHIAVELLI??? “Om een vrouw te beheren moet je haar slaan en domineren”!!!!
=>>>zie de seksbehoeften “”SM”” en “”extreme seks”” waarbij men moet en dient te leren leven VANUIT PIJN EN VERDRIET EN ONDERDANIGHEID!!
=>>zie de seks tortion dat de gangsters stuurden!!!
=>>ZIE DE OVERLEVINGSDRANG DAT DE ENGELEN VAN DE DOOD MET ZO EEN HOGE FUNCTIES AANGEDRUKT HEBBEN!!! De daders maakten ZELF deze situaties en heel berekend zodat ze zelf NOOIT GEPAKT WORDEN EN DOEN DAT AL VOOR VELE JAREN!!!

 

ALARMEREND =

=>ik word uitgenodigd- einde van het jaar is het al vroeg donker-  om in de val te lopen en het valt niet op vanuit mijn professionele cirkel!!!  VOOR ALLE VEILIGHEID= IK GA NIET!!!!

=>EN WEER HEBBEN ZE MIJ HET ZWIJGEN OPGELEGD OP HUN EIGEN GANGSTERMANIER = om hun schandalen te moeten zwijgen…
Men is medeplichtig door te zwijgen en uw burgerplicht niet na te komen, en zo kan ik deze ***** niet …… Onze SOCIALE BESCHERMING dient ook om andere zaken mee op te lossen …. Denk na!!!! Hint!

=>de wagens zijn er terug maar in een ander systeem!!!! (zie ***)

=>de pionnen zijn veranderd en de werkwijze is ietsje aangepast! MAAR ZO SCHANDALIG!!! Het gedwongen zwijgen is VOOR HOGE FUNCTIES DIE ZOIETS ALLEMAAL DOEN TE MOETEN ZWIJGEN VOOR HUN IMAGO!!!

=>ik heb een grote teleurstelling gekregen omdat HET PROFESSIONELE MENSEN ZIJN DIE NORMAAL PROFESSIONEEL MOETEN BLIJVEN EN NIET BETAALD DOOR DE DOODSENGELEN EN DAN DIE HANDELINGEN UITVOEREN!!

=>het systeem VAN VALSHEID IS AANGEPAST EN NOG MEER DOORDRUKT!! En totaal niet te vertrouwen!!! WAT HEBBEN DE VERLOREN EN GEVONDEN VROUWEN MEEGEMAAKT!!!! IK WEET HET vergeleken wat ik PREVENTIEF OVERLEEFD HEB EN EFFECTIEF OVERLEEFD HEB!!!!! CONTROLEER DE HOGE FUNCTIES. CONTROLEER DE VEILIGHEIDSFUNCTIES. EN CONTROLEER VOORAL MET PSYCHISCHE NEUTRALE TESTEN WANT OOK DAAR, gaan daders alles manipuleren! (hun eigen intimidaties – maffia zijnde)

=>GANGSTERS LATEN UITSCHIJNEN DAT JE NU VEILIG BENT, DAT JE UW VERDEDIGINGSRIEMEN KAN AFLEGGEN. NIET DUS. EN OP DEZE DODELIJKE WERKWIJZE HEBBEN ANDERE SLACHTOFFERS HET LEVEN GELATEN…..
VALSE VEILIGHEID VALS VERTROUWEN EN DAT VANUIT VALSE VRIENDELIJKHEID!! = DE werkwijze van de doodsengelen….

 

 !!!!!!TOEN IK NIET MEER WILDE GAAN DANSEN, werd ik gedwongen terug te gaan dansen in de dancing ZODAT GANGSTERS ME TERUG BETASTEN, ACHTERNA REDEN, SEKS TORTION ENZ.... MET HET GEVOLG DAT IK NIET MEER BUITEN KWAM!!!!! 

NU ZE NIET MEER FYSIEK OF HEEL MOEILIJKER AAN MIJN LIJF GERAKEN, GAAN ZE MIJ NOG MEER PSYCHISCH FOLTEREN!!!!! !!!!!!!!!!!!


Fysiek is ZICHTBAAR MISBRUIK en mentaal is ONZICHTBAAR MISBRUIK!!!


Op mijn schema ter illustratie ((dit schema is niet af!!!!! helemaal niet!!!!)) ziet u al een stuk – HOE MIJN PROFESSIONELE CIRKEL WEER KAPOT GEMAAKT IS!!!

DADERSWERKWIJZE=

1.de terreur-uitvoerder is nu een professioneel iemand die men normaal zou MOETEN KUNNEN VERTROUWEN. NIET DUS!!!


2.Meerdere malen had ik het gevoel “er klopt hier iets niet”!! EN DAN WORDT HET GEVAARLIJK!!! De REDEN WAAROM IK NOG LEEF VANUIT HUN ENGELEN VAN DE DOODCLUBKE, is, dat ik zo analytisch ben met een sterk overlevingsdrang…. Gedenken wij de gevonden en verdwenen vrouwen, gedenken wij die met respect en oprecht. (ik laat daar een kaarsje voor branden WANT IK WEET DAT DIE HEEL HARD AFGEZIEN HEBBEN= mentaal en fysiek!!!)


3.De man is gemoedelijk, meegaand, LIJKT BEZORGD = VALS BEZORGD, en **** en *****!!!! OPGELET want zo hebben ze mij al zo dikwijls in de val gelokt!!!


4.ONDANKS IK ALLES GEDAAN HEB – om ALLE CONTACT veilig TE VERBERGEN – hebben de engelen van de dood ((STRAFLOZE HUURMOORDENAARS ZOALS ZE ZELF INTIMIDEERDEN)) het gevonden. DE MAN ZIJN GEDRAG IS TOTAAL VERANDERD EN HIJ DOET HET SUPERGOED DOOR ZIJN STIEKEM ZIJN MAAR….
=>het begon toen ze mij gingen filmen!!!! DE WERKWIJZE van de doodsengelen!


5.Ik ben uitgenodigd – einde van het jaar – IK KAN DAAR NIET NAARTOE GAAN. OOK AL ZEGGEN ZE DAT HET VEILIG IS!!! MENSEN TRAPPEN ER IN OMDAT DIT OVER HOGE FUNCTIES GAAT. HET IS NIET OMDAT JE EEN HOGE FUNCTIE HEBT DAT JE GEEN TOXISCH LEIDERSCHAP doet= zie naar de echte handelingen wat ze met mij allemaal gedaan hebben!


6.Een psychopaat DENKT dat hij dat allemaal mag en dat die oprecht is!! “”DAT ZE GAAN WINNEN”” VAN IETS WAARVAN ZE HEEL BEWUST WETEN- dat het niet mag binnen onze maatschappij EN DAN VOELEN ZE ZICH ZO EEN HELD DAT ZE HET STRAFFELOOS KUNNEN DOEN EN ZEKER MET DE JUISTE CORRUPTE MENSEN!!!

=>>>WEER GA IK ER GEEN AANDACHT AAN GEVEN MAAR ER IS ONLANGS WEER IETS GEBEURD waaruit blijkt DAT IK TE MAKEN HEB MET MACHIAVELLISTALKERS BINNEN EEN DOODSENGELENCLUBKE en die gefixeerd zijn op MENTAAL EN FYSIEK SEKSMISBRUIK !! ik hou jullie op de hoogte!

=>“Je bent niet alleen”
METEN IS WETEN EN WETEN IS OVERLEVEN: slachtoffers bewust maken zodat ze door hun ontbrekende kennis over daderwerkwijzen, waakzaam zijn en een beter herstelgerichte dimensie kunnen creëren!
GEDENKEN WIJ ALLE ZIEKEN EN SLACHTOFFERS VAN FYSIEK EN MENTAAL GEWELD: PESTERIJEN
GEDENKEN WIJ ALLE GEVONDEN EN VERDWENEN VROUWEN: FEMICIDE

“”TE LAAT”” is nooit goed. TE LAAT heeft gemiste kansen die niet meer de kans krijgen. Mw

Vrouwen die hun waarheid spreken, hun ervaringen delen, worden met de dood beloond! Mw

Dader; "Jij kan altijd in dadersogen kijken ongeacht welke functie voor je neus staat"!

VALSE VRIENDELIJKHEID. VALS VERTROUWEN. VALSE VEILIGHEID.
LEEF BEWUST EN ALERT MET DE JUISTE WAARNEMINGEN.
LEEF BEWUST WAT DARVO BETEKENT!!!
LEEF BEWUST WAT GANGSTALKING BETEKENT!!!!
LEEF BEWUST ZODAT JE MEER OVERLEVINGSKANSEN HEBT EN LAAT JE NIET IN DE VAL LOKKEN ONGEACHT WELKE FUNCTIE VOOR JE NEUS STAAT EN ZORG ZEKER EN VAST DAT HET PUBLIEKELIJK DOORGROND IS  EN “” uw  voorgeschiedenis”” GEKEND IS BINNEN ONZE SAMENLEVING!!!
Bovenkant formulier


dinsdag 23 juni 2026

DATA = PSYCHOPATEN ZIJN MASTER-MISLEIDERS !!!!!!

 


14 april 2012;  VERTROUWEN= realiteit - teleurstellingen : gebeurtenissen....





2019: “en weer stel ik vast dat er een vriendin is, die denkt SLIMMER te zijn dan ik, spijtig wat mensen allemaal doen wanneer die WANHOPIG ZIJN…DOM"


een bericht is VERWIJDERD !!!! 


Een sociopaat is iemand die antisociale persoonlijkheidsstoornis draagt, al dan niet zichtbaar. Meestal dragen ‘stoornissen’, een masker, en kijken ze in de omgeving: “hoe te moeten reageren om erbij te blijven behoren”. Dit komt omdat ze GEEN EMPATHIE DRAGEN! Sociopaten hebben problemen met de betekenis en de inhoud van “normen en waarden”. Voor hen is dat niets waard en totaal geen betekenis omdat ze meestal halsoverkop handelen en koelbloedig zijn. Sociopaten gaan eerst rond kijken, en dan pas reageren, zodat HUN GEDRAG NIET OPVALT BINNEN DE OMGEVING OM HEN NIET TE ONTMASKEREN!!!!  
SOCIOPATEN ZIJN ENORM MANIPULATIEF EN MISLEIDEND EN ZEKER NAAR HUN PERSOONLIJKE GEWIN – wat die ook als “gewin” ervaren: andermans leven, andermans partner, andermans huis, andermans wagen…. machtsmisbruik!
Sociopaten kunnen enorm goed seksen, broek af doen, maar verbinding kennen ze NIET omdat hun emoties FAKE ZIJN alsook HUN FAKE FUTURE
!!!


FRIENDLY REMINDER: vergeet niet ……
“Eerst me constant uitlokken, IN DE VAL LOKKEN, ZWAAR INTIMIDEREN, DARVO, me achterna jagen, opjagen als grof wild= daders; “jij hebt geen recht te mogen leven en zwijgen zwijgen zwijgen”, en dan ineens een andere persoonlijkheid “alsof er niets aan de hand is, dat er niets gebeurd is en zwijgen zwijgen zwijgen ”, de schuld in mijn schoenen schuiven, en mijn omgeving manipuleren tot een MIJNENVELD, zijn (light) psychopaten tot effectieve loslopende psychopaten, die – al dan niet ((10% gekende officiële informatie(naar alle waarschijnlijkheid zijn dat veel meer) van mijn TOXISCH RECONSTRUCTIESCHEMA zijn effectieve opgenomen daders met een zwaar gestoorde persoonlijkheid)) - een verdoken psychiatrische achtergrond dragen en spiegelen op mij – hoe ik me dan – volgens hun daderskop- volgens hun gestoordheid-  zou moeten gedragen, de psychopaten  dragen een dubbelzinnig tot driedubbelzinnig masker – tot zelfs in de allerhoogste functie dat je jezelf maar kan bedenken en dan komt de dwangzwijgcultuur binnen hun BEZITSDRANG
! mw.
Meer dan 10% van mijn TOXISCH RECONSTRUCTIESCHEMA…..

=>>”Je mag jezelf vragen stellen – WANNEER ER ALLEMAAL ONNODIG MENTAAL EN FYSIEK GEWELD GEPLEEGD WORDT – WANNEER ER ZO GEDWONGEN MOET GEZWEGEN WORDEN OVER DE DINGEN DIE “U” zijn OVERKOMEN- terwijl het allemaal op een deftige normale manier KON – waar je stelselmatig en heel gecalculeerd INGEROLD WERD – wanneer er zoveel mensen bij betrokken worden dat totaal niet nodig is – dan mag je zeker zijn – dat……een psychopaat duldt geen “neen” wie hij ook is, wat die ook doet, het doet er niet toe voor DE SCHADE DAT DIE AANRICHT MET ZIJN DOELSTELLING ‘dat de slachtoffers voorgoed gaan verdwijnen’ ” mw

Een psychopaat tegen mij; “Wanneer je eenmaal een slachtoffer het leven ontnomen hebt, wordt dat een verslaving en wil je meer”…. TOEN WIST IK GENOEG en ik nam van iedereen afstand maar de psychopaten dachten daar anders over !!! bij een psychopaat geldt GEEN LOGICA!        ..................................... 

 

Een psychopaat draagt antisociale persoonlijkheid stoornissen en niet te vergeten ALSOOK EEN CRIMINEEL GEDRAG!!!! Een psychopaat draagt geen angsten, en draagt een minachting voor alles. Psychopaten kennen GEEN EMOTIES, en willen een DIRECTE BEVREDIGING in een overheersende- niet strokende – gedachtegang – binnen onze maatschappij!!
Een psychopaat zet zijn wreedheid om in zich “sterker tonen” en onoverwinnelijk en hier ook – net als de sociopaat – gaat de psychopaat over naar EIGEN GEWIN BINNEN ZIJN VOORDEELPAKKET!!!
In de volksmond horen we meer en meer “”ik had nooit gedacht dat hij of zij een psychopaat was”!! Het is een cliché

 

Let op! Waar psychopaten zijn, heerst een “dit klopt niet – gevoel”!!! Er heerst een DESTRUCTIEVE SPANNING DOOR ZIJN KOELBLOEDIGHEID EN HET ONTBREKEN VAN ZIJN EMPATHIE! Nochtans zijn ze moeilijk te onderscheiden. Men mag al een hele analist of ERVARINGSDESKUNDIGE zijn, om dit door te hebben. (ik heb nog enkele tips maar kan ik niet publiceren!!!!!)
Mensen TRAPPEN ER IN, hoe de mooipraters zich zo manifesteren binnen onze samenleving en als een magneet zich mensen om zich heen verzamelen om hun circus hoog te houden!! Pas later komt het circus naar boven en dan is het te laat met al heel veel geleden fysieke schade en mentaal gebroken!

 

PSYCHOPATEN LEVEN OP LEEDVERMAAK. LEEDVERMAAK IS ALS EEN VERSLAVING VAN DEZE MONSTERS!!! Zoals de gangsters intimideerden; “Wij gaan u een handje helpen als je geen zelfmoord pleegt” =>>PSYCHOPATEN GAAN LEEDVERMAAK OOK EEN HANDJE HELPEN ZODAT HET ZEKER EN VAST TOT EEN ZWAARDER LEEDVERMAAK KOMT, omdat ze dit ook verder manipuleren naar een verkeerde richting van het slachtoffer en ondertussen zijn psychopaten SUPERVRIENDELIJK NAAR DE OMGEVING TOE EN VANUIT HUN MASKER DRAGEN!
WITTE RAVEN: “mevrouw, weet u dat u met LEVENSGEVAARLIJKE MENSEN OM GAAT”???  (dank dat u mijn leven gered hebt!!!!!!)
In de volksmond zijn “mannen” de meeste psychopaten en vergeet niet dat er “VROUWENPSYCHOPATEN” ook bestaan (dat is heel afschuwelijk en toch bestaand)!! Hoe die in het leven stonden, hoe ik in hun ogen keek, hoe die over de DOOD PRAATTEN, hoe die over hun vuile ratpartner praatten…!
Ik spreek in deze tekst over “zijn” of “hij “ maar kan ook “HAAR” of “ZIJ” zijn!

 

EEN CHECKLIST OF JE OMGAAT MET EEN PSYCHOPAAT = HET ZIJN LEVENSGEVAARLIJKE MENSEN die los lopen in onze samenleving met een dubbeldik masker op!


1.EEN PSYCHOPAAT KAN GEEN EIGEN VERANTWOORDELIJKHEID NEMEN.
Metaforisch= “iemand anders heeft in zijn broek gekakt”!
Wanneer je met een psychopaat omgaat, gaat “iemand anders” altijd de schuld krijgen voor “zijn gedrag”! Een psycho kan niet zijn eigen verantwoordelijkheid nemen en de gevolgen van zijn gedrag op een onschuldig persoon katapulteren!!!!
De psycho gaat er zelf een verhaaltje aanbreien zodat er telkens een EXCUUS IS EN HIJ UIT HET ZICHTVELD BLIJFT!!!
voorbeeld: “iemand moest op de hondjes passen – maar deed het volgens de daders niet goed genoeg – er kwam controle - en dan KREEG IK – INEENS - HUN VERANTWOORDELIJKHEID- IN MIJN SCHOENEN GEGOOID EN per direct”!!!!

 

2.DE PSYCHOPAAT IS EEN MASTER-MISLEIDER. De psycho beliegt, bedriegt, MANIPULEERT, zonder enig probleem. Een psychopaat doet ALLES VOOR HET GELD en MACHT! Hij kiest ZORGVULDIG ZIJN onschuldige slachtoffers uit, die hij GEWETENLOOS op een SLUWE MANIER MISBRUIKT OP ALLERLEI VLAKKEN waarbij hij zijn gedrag toe eigent als een nieuwe normaal; zwaar crimineel gedrag, frauderen, zelfs vrienden en familieleden bedriegen – beliegen – tot zelfs bedreigen!  

 

3.EEN PSYCHOPAAT LEGT ENORM GOED CONTACTEN DOOR ZIJN VALSE CHARME EN WELBESPRAAKTHEID! De psycho heeft altijd het JUISTE ANTWOORD KLAAR. Hij lijkt de perfecte praatpartner, die het goed kan uitleggen, die overal zijn plan in trekt, en gelijkertijd heb je het gevoel dat JE ER IN GELUISD WORDT!! Het monster wilt UW VERTROUWEN KRIJGEN OM ZIJN VALS VERTROUWEN IN UW LEVEN TE STUREN NAAR DE HEL!!!
voorbeeld: “vertrouw mij maar, ik zal je niets aan doen”! en vanaf ze in mijn handbereik waren, WERD IK AANGEVALLEN!!!!

 

4.EEN PSYCHOPAAT HEEFT GEEN SPIJT OF BEROUW VAN HOE HIJ ONSCHULDIGE MENSEN KAPOT MAAKT! Een psycho treft nooit schuld vanuit zijn eigen waarde en zijn eigen logica dat voor hem als “normaal” is!!! Nog meer zelfs, doet de psychopaat uitspraken “dat het de schuld van het slachtoffer is en al het leed – “het verdiend loon van het slachtoffer is”  ”!!!

 

5.Kil, KOELBLOEDIG, GEVOELLOOS TOT GEEN EIGEN DIEPGAANDE EMOTIES! AKELIG GEVOEL DAT MEN KRIJGT WANNEER MEN MET DE GANGSTER PRAAT!!!
De psycho bekritiseert andermans emoties: als niet echt, dramatisch, en voor valse aandacht.  Hij berekend het slachtoffer als DOM, niet waardig, overbodig, DAT HET SLACHTOFFER GEEN BESTAANSRECHT HEEFT, en doet heel minachtig naar het slachtoffer toe tot zelfs als “zottin” te bejegenen!!! Een psychopaat gaat er van uit dat een slachtoffer op zijn levenspad komt om misbruikt te worden door hem en hij vindt dat een hele eer naar zijn ego toe! DE PSYCHOPAAT DENKT MEER RECHTEN TE HEBBEN OMDAT HIJ VEEL BELANGRIJKER IS DAN HET SLACHTOFFER!!! Hij beslist op leven en dood!

 

6.EEN PSYCHOPAAT IS EEN PATHOLOGISCHE LEUGENAAR OM ZIJN EGO HOOG TE HOUDEN EN ZIJN MASKER TE KUNNEN BLIJVEN DRAGEN!!! Om de perfecte charmeur, de perfecte partner, de perfecte collega, te zijn, moet de psychopaat zijn ego hoog houden en daarvoor zijn leugens noodzakelijk.
Dure kleding, PLASTISCHE CHIRURGIE, de perfecte uitstraling naar zijn omgeving, om HET MONSTER IN HEM TE MASKEREN!!!

LEVENSGEVAARLIJKE MENSEN!!!

 

7.DE PSYCHOPAAT HEEFT EEN OVERDREVEN GEVOEL VAN EIGENWAARDE!!! Hij voelt zich de beste, de slimste en vooral….. ANDERMANS TALENTEN EN KWALITEITEN UITSCHAKELEN zodat hijzelf alleen maar de aandacht krijgt!!! De psychopaat is een opschepper, mooiprater, en staat in het middelpunt van het gesprek ….. TERWIJL IEMAND ANDERS ZIJN JOB MOET DOEN OMDAT HIJ HETZELF NIET KAN (opgepast voor leidinggevenden die kunnen meer machtsmisbruik uitoefenen)!!! Ook daar heeft hij FAKE FUTURE problemen en gaat zijn collega’s of omgeving AFDREIGEN EN BEDREIGEN TOT ZWIJGEN!


ALLES BINNEN HET EGO EN IMAGO VAN DE PSYCHOPAAT MOET VERZWEGEN BLIJVEN ZODAT HIJ DE STERKSTE, DE SLIMSTE, DE PLEZANTSTE, DE MOOISTE, is, naar de buitenwereld toe! Maar het is een monster dat in je omgeving de hele zaak verziekt en kapot maakt. Zie punt 2 en LEEDVERMAAK!!!

 

8.EEN PSYCHOPAAT IS TOTAAL ONVERANTWOORD, HEEFT GEEN PLICHTSBESEF EN EEN ANDER ZAL ZIJN VERANTWOORDELIJKHEID MOETEN UITVOEREN! De psycho is een bloedzuiger, die constant positieve energie weg zuigt. “”Alles wat voor zijn neus komt staan, daar zit die in”” !!! Altijd alles vernietigen! Hij vraagt “”FAKE HULP”” zodat hijzelf de taken niet moet uitvoeren, iemand anders moet dat doen! Frustraties, afwijzingen, kritiek, en slechte resultaten, duldt hij niet en dan volgen de ruzies, uitspattingen, DE (verdoken) AGRESSIE!!! De psycho lost alles op met ZWARE INTIMIDATIES OM ZIJN GOESTING TE KRIJGEN, bedreigingen, afpersingen= de kwetsbaarheden dat hij van zijn slachtoffers weet en dat dan misbruiken enz…

 

9.Een psychopaat wilt de beste zijn, de slimste zijn, en draagt een veelzijdige criminaliteit! Zonder enige aanleiding veranderen zijn plannen constant om zijn masker te behouden; “hij mag niet door de mand vallen door zijn lompigheid”! Een psychopaat staat er voor bekend dat hij “slim genoeg is” en “positie genoeg heeft” om er ONGESTRAFT MEE WEG TE KOMEN WAT HIJ ALLEMAAL VAN FEITEN GEPLEEGD HEEFT (oa stalken, pesterijen, doodsbedreigingen…)!
Een psychopaat is gekend voor “losbandige seks”. Aangezien hij geen gevoelens heeft, GEWETENLOOS IS, verlangt en EIST HIJ ALLEEN MAAR EXTREME SEKS!!
“Wat een ander niet heeft, wilt hij in bed” en “overal waar hij voor staat, daar zit hij in zonder pardon” (kinderen, ouderen, mannen, vrouwen, een eigen prostitutienetwerk… het maakt voor hem allemaal niet uit maar ook verdoken vanachter zijn masker zodat de buitenwereld er totaal geen weet over heeft voor zijn imago!!!)!!!

 

10.EEN PSYCHOPAAT IS ALTIJD OP ZOEK NAAR STIMULANS EN ZOEKT HET EXTREME OP!!! Een psychopaat gaat heel ver, zonder normen en waarden, gewetenloos, grenzeloos!!! Een psychopaat is altijd op zoek naar minder sterke personen; een persoon die bevestiging nodig heeft, acceptatie nodig heeft of liefde wilt. DE PSYCHOPAAT GAAT – de- in- zijn- ogen- slachtoffer – AFHANKELIJK MAKEN VAN HEM – door welke reden ook – “jij gaat nooit winnen van ons” of “jij hebt ons nodig om dit te overleven”!!!
Kenmerkend is ook dat de psychopaat – “zijn” hoge functie wilt laten uitschijnen – alsof hij dan HET RECHT HEEFT OM SLACHTOFFERS TE MOGEN MAKEN EN DIE VERVOLGENS TE LATEN VERDWIJNEN VOORGOED!!!


11.EEN PSYCHOPAAT WILT EEN GEHEIM AAN U VERTELLEN OM “vals vertrouwen” op te bouwen! De psychopaat gaat u een “geheim vertellen” dat een “band” moet vormen. Helaas blijft de psychopaat een gewetenloos monster die geen “neen” duldt, die alleen zijn eisen toe laat, waarbij je moet ONDERDUIKEN EN VERDWIJNEN voor zijn ego en imago!!!
voorbeeld: “uw vuil rat stuurt uw berichten in screenshots naar ons”!! Hij doet dat om vals vertrouwen op te wekken, voor iets dat TOTAAL NIET NODIG IS!!! Het is weer op een verkeerd spoor zetten en een triangulatie, waarbij de aandacht naar de 3de partij gaat en niet naar de psychopaat zodat zijn masker niet valt…


12.EEN PSYCHOPAAT HEEFT UW LEVEN STIEKEM EN SLUW HELEMAAL TOT SCHROOT VERMORZELD EN HOUDT ZICH HOOG IN ZIJN GEDACHTEGANG EN VOLGENS DE PSYCHOPAAT GAAT DIE WINNEN. Terwijl alle normale mensen niet weten – wat er te winnen dient te vallen!!!!
DE ALLERGROOTSTE ANGST – de allergrootste reden dat hij zijn masker draagt – DAT NIEMAND HEM DOOR HEEFT MET WAT DIE BEZIG IS – EN NIEMAND MAG WETEN HOE INTELLIGENT EN LIEF ZIJN SLACHTOFFER IS DAT HIJ PSYCHISCH VERMOORD HEEFT….. en die psychopaten zijn daar fier over  en ze calculeren hun daden als “dat is het verdiend loon van het slachtoffer omdat zijn wensen niet zijn vervuld”!!! PSYCHOPATEN HEBBEN GEEN GRENZEN EN EEN DUBBELDIK MASKER en iemand anders heeft in zijn broek gekakt om COMFORTABEL TE KUNNEN BLIJVEN LEVEN EN FUNCTIONEREN.
Psychopaten boetseren andermans leven tot schroot zodat DE PSYCHOPATEN ER BETER VAN WORDEN!
=>>>>opgelet = = “waarom moet het slachtoffer SINGLE BLIJVEN EN DOEN ZE ER ALLES AAN OM DE VOLLEDIGE CONTROLE VAN HET SLACHTOFFER IN HUN MACHT TE HOUDEN = = dan vallen die direct door de mand omdat het slachtoffer liefdevol, talentvol, de dingen draagt die zij niet hebben….. EN HET ZIJN NET DIE DINGEN DIE HIJ DAN NIET IN ZIJN RELATIE TOT HET SLACHTOFFER KAN HEBBEN!!!


Een psychopaat kan het niet verdragen dat EEN SLACHTOFFER ZICH VERDEDIGD. VOOR DE PSYCHOPAAT IS HET LEEDVERMAAK – hoe hij toe kijkt – en het slachtoffer spartelt te mogen blijven leven!! In de volksmond wordt wel eens gezegd – wanneer het slachtoffer zich verdedigt tegen de psychopaat – dat die dat niet accepteert en gaat STALKEN (hij verliest de controle over zijn slachtoffer) !
De psychopaat gaat zijn slachtoffer – OP EEN VOLLEDIG VERKEERD SPOOR ZETTEN – en dan het slachtoffer uitlachen dat de gangsters zo slim zijn om dit straffeloos te kunnen doen!!!


Wat heel frappant is, is, dat de psychopaat EIST – dat zijn slachtoffer volledig GEÏSOLEERD IS van haar familie, vrienden, en moet heel haar leven OPGEVEN VOOR MENEER zodat hij de volledige controle over haar heeft en niemand van de buitenwereld iets te weten komt tenzij gemanipuleerd (zijn eigen voordeelpakket en via zijn zelfreputatiecontrole) om hem in te dekken!!!

 

EEN PSYCHOPAAT IS PAS TEVREDEN ALS DE ANDERE
INSTORT OF ZICH VAN HET LEVEN BEROOFD
!!

 

TIPS:

Þ   TRAP NIET IN VLEIERIJ EN VALSE CHARME = hij is gewetenloos!!!!

Þ   LIEGEN, bedriegen, bedreigen = hij blijft een pathologisch leugenaar

Þ   Laat je nooit DWINGEN OM HEM TE VERTROUWEN= daders; “jij moet me vertrouwen! vertrouw mij!” = VERTROUWEN MOET MEN VERDIENEN EN DAT IS VAN LANGE DUUR en niet vanaf 5 seconden!!!!

Þ   Laat je NIET VERBLINDEN= de slagen die je krijgt met vervolgens een kadootje, het mentaal en fysiek geweld gevolgd met een giftig geschenkje = HIJ BLIJFT EEN GEWETENLOZE ZOT!!!

Þ   Als men u bang maakt op welke manier ook, dat is geen liefde!

Þ   De PSYCHOPAAT GAAT MEDELIJDEN SCHEPPEN zodat je terug naar hem komt!!! = hij blijft een gewetenloze zot!!!!

Þ   Dader: “nu ik jou ontmoet hebt, zal je leven nooit meer hetzelfde zijn” of “door jou ben ik zo positief veranderd en dat had ik bij geen andere vrouw” = je kan de gewetenloze zot niet veranderen, hij leeft in listen en criminele feiten ongeacht wie hij is of welke functie!!!

Þ   Ga niet mee IN ZIJN KRANKZINNIG SOCIAAL OORLOGSCIRCUS want voor hem is het daadwerkelijk een oorlog die hij MOET WINNEN!!

=>>>WORDT GEEN MEDEPLICHTIGE IN ZIJN CRIMINELE FEITEN!!! Meelopen is gemakkelijk maar dat blijft NIET DUREN, ooit keert hij TEGEN U !!!


Als het slecht aanvoelt, als het ‘niet -klopt- verhaal’ is, VERTROUW DAN OP JE OVERLEVINGSDRANG – “””wat zegt UW GEVOEL””” en luister naar dat gevoel – ook al is dit een “functie” – TOXISCH OF PSYCHOPATEN zitten overal!!!
Vraag een second opinion bij NEUTRALE professionele betrouwbare mensen!


Wees trouw aan jezelf. De psychopaat heeft je ganse leven kapot gemaakt en ook al moet je terug opbouwen van niveau “nul”, BLIJF VERDOMD BIJ JEZELF IN JE EIGEN WAARDE, WIE JE BENT, waar je voor staat, wat je doet, EN DAAR HEEFT GEEN 1 PSYCHOPAAT OF TOXISCH PERSOON OVER TE BESLISSEN!!
“”Leef bewust zodat je meer overlevingskansen hebt, en laat je niet in de val lokken ongeacht “”welke functie er voor je neus staat””!!!
è>ZORG VOORAL DAT UW VERHAAL PUBLIEKELIJK DOORGRONDEN IS EN “”UW VOORGESCHIEDENIS”” GEKEND IS BINNEN ONZE SAMENLEVING!

 

Een psychopaat wilt contact behouden – telefonisch – mail- het beheren van uw gehele digitale wereld – het beheren van uw gehele sociale cirkel en als het kan uw professionele cirkel erbij – HOU AFSTAND VAN DE ZOT EN BLIJF ER VAN WEG want heel berekend “kan de zot zelf geen afstand doen van jou en dan blijft het maar duren in uw leven en kan je verder niets positiefs opbouwen”!!!  

((ik ben 18 LEVENSJAREN VERLOREN DOOR ZIJN KRANKZINNIG SOCIAAL OORLOGSCIRCUS dat hij zo “plezant” vond…))


MAAK BEKEND AAN DE GEHELE WERELD WAT JE VOOR HEBT ZODAT EXTERNE NEUTRALE MENSEN OP DE HOOGTE ZIJN VOOR WANNEER ER IETS GEBEURD!!

 

Het is een ware wereldschande wanneer hogere functies dit gedrag vertonen en toe passen op hun machtsveld als ZWAAR MISBRUIK OF MENTAAL EN FYSIEK GEWELD DAT MOET GEDWANGZWEGEN WORDEN!
Het is niet omdat men een “functie” heeft, dat men een vrijgeleide heeft om iemand onschuldig te doden op welke manier dat het hun uitkomt!
Het is drastisch nodig, broodnodig, dat deze misbruikmaterie naar buiten komt en dan men er INTERNATIONAAL DAADWERKELIJK ER IETS GAAT AAN DOEN! alle hulp welkom!!!  

 

! ! ! ! kunnen jullie geloven, wat ik heb mee gemaakt, wat ik moest dwangzwijgen, hoe zijn “vrienden ten huize” bij mij terecht kwamen, hoe oude mannen gestuurd werden doorheen de seks tortion, hoe er zware intimidaties waren over “”het binnenvallen in mijn woning en dat ik geen kant meer op kon”” en dan in 2024…. “wij zijn geen motardbende maar een hoge functiebende” en die zijn daar niet beschaamd over!!!!! 
IK HEB HET OVERLEEFD!!!!                                                                               


Lotgenoten, sterkte, ik hou van jullie allemaal!




=>“Je bent niet alleen”
METEN IS WETEN EN WETEN IS OVERLEVEN: slachtoffers bewust maken zodat ze door hun ontbrekende kennis over daderwerkwijzen, waakzaam zijn en een beter herstelgerichte dimensie kunnen creëren!
GEDENKEN WIJ ALLE ZIEKEN EN SLACHTOFFERS VAN FYSIEK EN MENTAAL GEWELD: PESTERIJEN
GEDENKEN WIJ ALLE GEVONDEN EN VERDWENEN VROUWEN: FEMICIDE

“”TE LAAT”” is nooit goed. TE LAAT heeft gemiste kansen die niet meer de kans krijgen. Mw

Vrouwen die hun waarheid spreken, hun ervaringen delen, worden met de dood beloond! Mw

Dader; "Jij kan altijd in dadersogen kijken ongeacht welke functie voor je neus staat"!

VALSE VRIENDELIJKHEID. VALS VERTROUWEN. VALSE VEILIGHEID.
LEEF BEWUST EN ALERT MET DE JUISTE WAARNEMINGEN.
LEEF BEWUST WAT DARVO BETEKENT!!!
LEEF BEWUST WAT GANGSTALKING BETEKENT!!!!
LEEF BEWUST ZODAT JE MEER OVERLEVINGSKANSEN HEBT EN LAAT JE NIET IN DE VAL LOKKEN ONGEACHT WELKE FUNCTIE VOOR JE NEUS STAAT EN ZORG ZEKER EN VAST DAT HET PUBLIEKELIJK DOORGROND IS  EN “” uw  voorgeschiedenis”” GEKEND IS BINNEN ONZE SAMENLEVING!!!
Bovenkant formulier