zondag 28 juni 2026

ALERT = oprechte mensen, respect!

 



Liebe Menschen,

hoe sommige ZORGZAME mensen bezorgd zijn, met dit onweer, in het algemeen wegens evenementen, HET SIERT HOE MOOI JE IN ONZE SAMENLEVING STAAT! Hoe je begaan bent met onze medemensch. RESPECT! ik kan niets 'persoonlijk' antwoorden.... ook degene die mooie photo's , berichten, sturen, ik kijk toe, HOE MOOI en een meerwaarde in ons dagelijkse leven.

TOP LIEVE MENSCHEN!!!!!! IK HOU VAN JULLIE ALLEMAAL EN OOK AL KAN IK HET JE NIET PERSOONLIJK ZEGGEN..... en hier en daar zie ik advertenties .....


Eine Grosse Liebe,

ONE love,

STAY ALIVE und pass auf dich auf

XXXX dikke knuffel XXX



=>“Je bent niet alleen”
METEN IS WETEN EN WETEN IS OVERLEVEN: slachtoffers bewust maken zodat ze door hun ontbrekende kennis over daderwerkwijzen, waakzaam zijn en een beter herstelgerichte dimensie kunnen creëren!
GEDENKEN WIJ ALLE ZIEKEN EN SLACHTOFFERS VAN FYSIEK EN MENTAAL GEWELD: PESTERIJEN
GEDENKEN WIJ ALLE GEVONDEN EN VERDWENEN VROUWEN: FEMICIDE

“”TE LAAT”” is nooit goed. TE LAAT heeft gemiste kansen die niet meer de kans krijgen. Mw

Vrouwen die hun waarheid spreken, hun ervaringen delen, worden met de dood beloond! Mw

Dader; "Jij kan altijd in dadersogen kijken ongeacht welke functie voor je neus staat"!

VALSE VRIENDELIJKHEID. VALS VERTROUWEN. VALSE VEILIGHEID.
LEEF BEWUST EN ALERT MET DE JUISTE WAARNEMINGEN.
LEEF BEWUST WAT DARVO BETEKENT!!!
LEEF BEWUST WAT GANGSTALKING BETEKENT!!!!
LEEF BEWUST ZODAT JE MEER OVERLEVINGSKANSEN HEBT EN LAAT JE NIET IN DE VAL LOKKEN ONGEACHT WELKE FUNCTIE VOOR JE NEUS STAAT EN ZORG ZEKER EN VAST DAT HET PUBLIEKELIJK DOORGROND IS  EN “” uw  voorgeschiedenis”” GEKEND IS BINNEN ONZE SAMENLEVING!!!
Bovenkant formulier


DATA GEGEVENS OVER PSHISHING en een gebeurtenis!!!!!!!!!!!

 


23 JUNI 2026 OM 20U15


24 JUNI 2026 OM 1U42


25 JUNI 2026 OM 12U40


26 JUNI 2026 OM  18U48




OP 22 JUNI 2026 late namiddag, WERD ER EEN SERIEUZE RECHTZETTING GEDAAN OP MIJN VEILIGHEIDSVLAK!!! 

een eerdere vermelding in een tekst van 27 JUNI 2026:

MAG IK JULLIE ER EVEN OP WIJZEN - INTERNATIONAAL - dat ik een bepaald probleem NET - maandag 22 JUNI 2026 - IN ORDE LATEN MAKEN HAD - en waardoor ik gisteren - vrijdag 26 JUNI 2026- door INTERNETPROBLEMEN - TERUG IN HET EERSTE PROBLEEM TERECHT GEKOMEN BEN!!! 
dit is niet toevallig  en het is een financiële drainage!!!!!!!!



En bekijk nu de data van de phishing en de vele INTIMIDATIES :
"wij werken voor ****" en "zij heeft een opleiding etische hacker gevolgd en een boksopleiding in het Antwerpse " . ((WAT VOOR BOODSCHAP IS DIT WEER NAAR MIJ TOE ANNO 2022....))




=>“Je bent niet alleen”
METEN IS WETEN EN WETEN IS OVERLEVEN: slachtoffers bewust maken zodat ze door hun ontbrekende kennis over daderwerkwijzen, waakzaam zijn en een beter herstelgerichte dimensie kunnen creëren!
GEDENKEN WIJ ALLE ZIEKEN EN SLACHTOFFERS VAN FYSIEK EN MENTAAL GEWELD: PESTERIJEN
GEDENKEN WIJ ALLE GEVONDEN EN VERDWENEN VROUWEN: FEMICIDE

“”TE LAAT”” is nooit goed. TE LAAT heeft gemiste kansen die niet meer de kans krijgen. Mw

Vrouwen die hun waarheid spreken, hun ervaringen delen, worden met de dood beloond! Mw

Dader; "Jij kan altijd in dadersogen kijken ongeacht welke functie voor je neus staat"!

VALSE VRIENDELIJKHEID. VALS VERTROUWEN. VALSE VEILIGHEID.
LEEF BEWUST EN ALERT MET DE JUISTE WAARNEMINGEN.
LEEF BEWUST WAT DARVO BETEKENT!!!
LEEF BEWUST WAT GANGSTALKING BETEKENT!!!!
LEEF BEWUST ZODAT JE MEER OVERLEVINGSKANSEN HEBT EN LAAT JE NIET IN DE VAL LOKKEN ONGEACHT WELKE FUNCTIE VOOR JE NEUS STAAT EN ZORG ZEKER EN VAST DAT HET PUBLIEKELIJK DOORGROND IS  EN “” uw  voorgeschiedenis”” GEKEND IS BINNEN ONZE SAMENLEVING!!!
Bovenkant formulier



DATA = van toxisch reconstructieschema tot ****** analyse

 


Ik zit perplex, genageld aan de grond, geen kant meer op, WANNEER IK OM 3U40 WEER EEN DOORZICHT KRIJG - ****- DOORHEEN HET KRANKZINNIG CIRCUS.
De trigger kwam uit de vorige tekst:  “”opgelet = de uitvoerder die haar expressie uit in woorden -hoe Zij in het leven staat en haar inzichten vanuit haar levenservaringen deelt – IS ZICH VAN GEEN KWAAD BEWUST DAT ZIJ DE DADER PRIKKELT DOOR haar ervaringen van GEBEURTENISSEN te delen (zie interview)””!!!

Het is nog te vroeg om er iets over te zeggen maar verdomd zo ZWAAR!!! Nergens terecht kunnen voor veiligheid of hulp.

Het geeft me HELAAS enkele antwoorden, waarop ik eerder geen antwoord kreeg! Hoe groot dit netwerk is, hoe hoog de functies kunnen zijn, hoe lang en hoe breed dit netwerk is. (tuurlijk dat ik die schandalen moest verzwijgen en dat ik volgens de GANGSTERS, “gek” was zodat niemand mij zou geloven maarrrrrrrrrrrrr … !!!)
AFSCHUWELIJK ALS DAT NU OOK WEER ALLEMAAL WAAR IS!! Ik heb enorm veel verdriet !!!!

Teksten in de maak=

“In de greep van een psychopaat deel 1”

“Het verschil tussen varkens ((Schweinerei )) en mannen”




=>“Je bent niet alleen”
METEN IS WETEN EN WETEN IS OVERLEVEN: slachtoffers bewust maken zodat ze door hun ontbrekende kennis over daderwerkwijzen, waakzaam zijn en een beter herstelgerichte dimensie kunnen creëren!
GEDENKEN WIJ ALLE ZIEKEN EN SLACHTOFFERS VAN FYSIEK EN MENTAAL GEWELD: PESTERIJEN
GEDENKEN WIJ ALLE GEVONDEN EN VERDWENEN VROUWEN: FEMICIDE

“”TE LAAT”” is nooit goed. TE LAAT heeft gemiste kansen die niet meer de kans krijgen. Mw

Vrouwen die hun waarheid spreken, hun ervaringen delen, worden met de dood beloond! Mw

Dader; "Jij kan altijd in dadersogen kijken ongeacht welke functie voor je neus staat"!

VALSE VRIENDELIJKHEID. VALS VERTROUWEN. VALSE VEILIGHEID.
LEEF BEWUST EN ALERT MET DE JUISTE WAARNEMINGEN.
LEEF BEWUST WAT DARVO BETEKENT!!!
LEEF BEWUST WAT GANGSTALKING BETEKENT!!!!
LEEF BEWUST ZODAT JE MEER OVERLEVINGSKANSEN HEBT EN LAAT JE NIET IN DE VAL LOKKEN ONGEACHT WELKE FUNCTIE VOOR JE NEUS STAAT EN ZORG ZEKER EN VAST DAT HET PUBLIEKELIJK DOORGROND IS  EN “” uw  voorgeschiedenis”” GEKEND IS BINNEN ONZE SAMENLEVING!!!
Bovenkant formulier


zaterdag 27 juni 2026

DATA = duidelijkheid tussen VALS BESCHULDIGEN en HERKENNEN ((superbelangrijk voor IEDEREEN))

 



MAG IK JULLIE ER EVEN OP WIJZEN - INTERNATIONAAL - dat ik een bepaald probleem NET - maandag - IN ORDE LATEN MAKEN HAD - en waardoor ik gisteren - vrijdag- door INTERNETPROBLEMEN - TERUG IN HET EERSTE PROBLEEM TERECHT GEKOMEN BEN!!! 
dit is niet toevallig  en het is een financiële drainage!!!!!!!!



en er is een dringend 2de probleem: ik word VERSTIKT dat ik geen ruimte krijg, zeker niet op mijn thuisfront waardoor ik UITZICHTLOOS DIEN TE LEVEN EN ZOALS DE GANGSTERS INTIMIDEERDEN: "zelfmoord te plegen" en let op want de gangsters helpen een handje, intimideerden ze zelf en het laten lijken op een zelfmoord!!!! 


HERKENNEN = iets waarnemen met onze zintuigen; horen, zien, voelen, smaken, ruiken. Onze hersenen worden geprikkeld door iets dat vertrouwd is, een waarschuwing, iets dat we beseffen of bewust gemaakt al dan niet met slechte herinneringen,  door onze zintuigen. Onze hersenen herkennen woorden, DADEN, GEBEURTENISSEN, leuke en slechte dingen….
We worden geprikkeld en nemen waar met onze zintuigen om vervolgens “te identificeren volgens onze ervaringen”!

“IEDEREEN HERKENT NAARGELANG ZIJN OF HAAR LEVENSERVARINGEN EN BEVINDINGEN, DAT DAN OOK EXPRESSIEF MAG TOT UITING KOMEN”. MW

 

HET PROBLEEM BIJ “””iets herkennen””” IS, DAT MEN BIJ HET HERKENNEN – en zeker voor degene die niet recht in de schoenen staan – hun masker willen behouden en in machtstrapping overgaan – zich “””VALS BESCHULDIGD VOELT”” zodat de aandacht gaat in DARVO (het slachtoffer moet dan maar de schurk zijn)!!!

=>>>opgelet = de uitvoerder die zijn expressie uit, in woorden -hoe hij in het leven staat en zijn inzichten vanuit zijn levenservaringen deelt – IS ZICH VAN GEEN KWAAD BEWUST DAT HIJ DE DADER PRIKKELT DOOR ZIJN ervaringen van GEBEURTENISSEN te delen (zie interview)!!! DE DADER HERKENT ZICH IN WERKWIJZEN, PATRONEN, en voelt zich dan “vals beschuldigd” om daar ook zijn masker te kunnen blijven dragen: “zijn daders -ego en imago- probleem”!!!


Daders voelen zich “VALS BESCHULDIGD”: door het herkennen en het prikkelen van de gangsters hun systeem, gaan hun zenuwen prikkelen; “het werkt op mijn zenuwen”. De ontmaskering is zo dichtbij. En dat betekent dat ik op het juiste spoor zit terwijl ze mij 18 jaren op een verkeerd spoor gezet hebben (schande voor dit soort functies, hou u met circus bezig en laat normale deftige mensen gerust gerust gerust =>>>en zeker MENTAAL GERUST LATEN)!
18 jaren lang HADDEN ZE DE TIJD OM ALLES RECHT TE ZETTEN. Om duidelijkheid te scheppen – ook al is dat beperkt – maar van deze criminele GROTE OMVANG – kunnen we niets goeds meer maken en er kwam een CONSTANTE CRIMINELE OPBOUW VAN DE SITUATIES en zeker wanneer zijn vrouwencirkel “””MIJ DAN OOK NOG MOET SCREENEN VOOR DE GESTOORDE””” (ik heb de vrouwen leren kennen op een vlak dat ze geen inhoud hebben maar wel benen hebben en dat INTIMIDEERDEN ZE OOK NAAR MIJ TOE (seks tortion en zwijgen zwijgen zwijgen)!! (benen open is macht)! en de bovenhand die dit allemaal heeft toegelaten.
((internationale controle, WITTE RAVEN, hou me mee in de gaten ter bescherming voor deze gekken”)

 

Omdat een dader zich “herkent in daderspraktijken” wilt NIET ZEGGEN DAT hij VALS BESCHULDIGD is! HERKENNEN IS NIET HETZELFDE ALS VALS BESCHULDIGD VOELEN!!!

 

!!! “Herkennen is de mogelijkheid hebben, om eigen expressie te uiten, in het behoudt van eigen levenservaringen en eigen waarden, om iets duidelijk te maken vanuit een bepaalde levenservaring en vaststellingen”. mw

 

Er mag geen misbruik gemaakt worden, omdat mensen “iets herkennen” om die het zwijgen op te leggen of te bekritiseren als “vals beschuldiger” van daden die eigenlijk verduidelijking nodig hebben voor de verdere sociale ontwikkeling binnen een zaak of privè!  
opgelet = DADERS ZIJN MASTER-MISLEIDERS!!!
opgelet = voor cold cases is het uiterst belangrijk om ruimte te krijgen om iets te verduidelijken voor de verdere ontwikkeling van de zaak!!!
opgelet = iemand die zich vals beschuldigd voelt, MOET MEN ANDERS ANALYSEREN!! Hoogdringend! “die persoon is met andere dingen bezig en wilt de focus op hemzelf leggen” en zie in een leesboek, film, serie, IEDEREEN KAN ZICH SPIEGELEN ALS MEN WILT IN EEN PERSONAGE…. Dat noemt reflecteren. ((wat is er gebeurd VOOR een bepaald moment, wat is er TIJDENS het momentzelf gebeurd, en wat kunnen we eruit leren of doen voor de TOEKOMST = dit draagt bij in een bewuster leven))

 

“EEN DADER EIST EN DWINGT DAT HET SLACHTOFFER HAAR LEVENSLICHT DIMT, zodat de gangster zich beter voelt! Omdat een gangster roekeloos, zich geprikkeld voelt door hetgeen die daadwerkelijk gedaan heeft en dient te maskeren, betekent NIET DAT WE ZIJN GEWETENLOOSHEID MOETEN DULDEN EN DWANGZWIJGEN! De dader heeft op het moment van de feiten zijn beslissing genomen om “iemand iets aan te doen” en het slachtoffer heeft het recht om er OVER TE PRATEN vanuit haar levenservaringen! Zwijgen is medeplichtigheid en we dragen allemaal “een miniem stukje BURGERPLICHT. Toch?” ” mw

 

Denk aub aan onze COLD CASES; PRAAT!!!

 

Een dadersvisitekaartje nalaten = een dader pleegt strafbare feiten, die hij gemaskeerd wilt STRAFFELOOS ONTKOMEN met de nodige blame shifting!
Een gangster gaat het slachtoffer domineren, intimideren, manipuleren, tot zijn voordeelpakket om daarna zelf “het slachtoffer te spelen in zijn zelfreputatiecontrole”…. Vergeet niet dat:

 

“WANNEER DADERS NIET INTIMIDEERDEN, NIET MANIPULEERDEN, NIET DWINGEN, NIET STRAFBARE FEITEN PLEEGDEN, ER TOTAAL GEEN PROBLEEM ZOU ZIJN!! Een gangster kan het niet laten om CRIMINELE FEITEN TE PLEGEN EN DAN OOK NOG IN HET GEZICHT VAN HET SLACHTOFFER “””dat ze daar de toestemming van hogerhand over hebben””!
WIE ZIJN DAN DE EFFECTIEVE MOORDENAARS!! Hint hint hint!!

 

“Expressief” = op een persoonlijke en krachtige manier vertolkt men zijn gevoelens, gedachtegang, emoties, om iets duidelijk te maken of onbewust door de woorden die gesproken worden. Dit kan ook in beeldende taal.
Volgens mijn inziens is “expressief zijn”, een communicatie als beeldende kunst. Iedereen heeft een eigen karakter, persoonlijkheid, waarbij “expressie” centraal staat over hoe men zich uitdrukt. Om een effectiever communicatie te krijgen, om beter inzichten aan te tonen, om uw lichaamstaal weer te geven, om creatief door het leven te gaan, en zeker en vast OM UW AUTHENTICITEIT TE BEWAREN:

“IEDEREEN DRAAGT EIGEN NORMEN EN WAARDEN, LEVENSMISSIE EN VISIE, ZELFKENNIS DRAGEN, EN TROUW ZIJN AAN JE EIGEN WAARDEN.” Mw

 

“HERKENNEN” is niet hetzelfde als “iemand vals beschuldigen”, trouwens iemand vals beschuldigen: DAAR GAAT GEEN ENE BURGER ZICH AAN WAGEN. Normale burgers zijn met andere dingen bezig, en ZIJN BETER OP DE HOOGTE DAT HOGERHAND OOIT KAN DENKEN. MANIPULEREN BLIJFT NIET HAALBAAR. Zijn bepaalde hersenen niet verder ontwikkelt dan ineens een blame shifting te maken om een verkeerde context EXPRESS  TE VEROORZAKEN – tijdens een gesprek – tijdens een interview”??


TOEVOEGSEL ontleding van een gesprek of interview =
“insinueren” is niet hetzelfde als “herkennen” of “vals beschuldigd voelen” door een expressieve uiting.
HERKENNEN IS OPRECHT UW WAARNEMINGEN GEVEN VANUIT UW ERVARINGEN EN BEVINDINGEN!!!
VALS BESCHULDIGD VOELEN is wanneer men BANG IS, ontmaskerd te worden en blame shifting wilt toe passen om netjes er tussen uit te geraken.
INSINUEREN is op een valse manier – TWIJFEL ZAAIEN – (opzettelijk) op een verkeerd spoor zetten -  DAT TOTAAL NIET NODIG IS!! dit is een totaal verkeerde SLUWE structuur dat men degelijk moet doorzien en over de ganse lijn terug te vinden is (de ganse zin terug te vinden is)! 




=>“Je bent niet alleen”
METEN IS WETEN EN WETEN IS OVERLEVEN: slachtoffers bewust maken zodat ze door hun ontbrekende kennis over daderwerkwijzen, waakzaam zijn en een beter herstelgerichte dimensie kunnen creëren!
GEDENKEN WIJ ALLE ZIEKEN EN SLACHTOFFERS VAN FYSIEK EN MENTAAL GEWELD: PESTERIJEN
GEDENKEN WIJ ALLE GEVONDEN EN VERDWENEN VROUWEN: FEMICIDE

“”TE LAAT”” is nooit goed. TE LAAT heeft gemiste kansen die niet meer de kans krijgen. Mw

Vrouwen die hun waarheid spreken, hun ervaringen delen, worden met de dood beloond! Mw

Dader; "Jij kan altijd in dadersogen kijken ongeacht welke functie voor je neus staat"!

VALSE VRIENDELIJKHEID. VALS VERTROUWEN. VALSE VEILIGHEID.
LEEF BEWUST EN ALERT MET DE JUISTE WAARNEMINGEN.
LEEF BEWUST WAT DARVO BETEKENT!!!
LEEF BEWUST WAT GANGSTALKING BETEKENT!!!!
LEEF BEWUST ZODAT JE MEER OVERLEVINGSKANSEN HEBT EN LAAT JE NIET IN DE VAL LOKKEN ONGEACHT WELKE FUNCTIE VOOR JE NEUS STAAT EN ZORG ZEKER EN VAST DAT HET PUBLIEKELIJK DOORGROND IS  EN “” uw  voorgeschiedenis”” GEKEND IS BINNEN ONZE SAMENLEVING!!!
Bovenkant formulier



vrijdag 26 juni 2026

DATA = uitgekomen toestanden brengen extra info

 


ik had internetproblemen en geen tv ...... (publicatie)


WAT men doet in onze maatschappij is hun eigen dadersverantwoordelijkheid. WIE ze ook zijn, is vanuit hun TOXISCHE FUNCTIE om zich een machtstrapping te zetten in onze samenleving. Wie of wat je ook bent of doet, onze burgers en zeker de alleenstaande vrouwen, dienen beschermd te worden en geïnformeerd te worden om zich sterker te maken door de ontbrekende kennis van een DADERSCHAP dat ONGEWENST IN JE LEVEN ROLT en heel berekend door de daders gepleegd!!!


WIE je ook bent in een TOXISCHE FUNCTIE, moet je zelf beslissen HOE JE IN HET LEVEN STAAT; corrupt, machtsgeweld plegen, STALKING, mentaal en fysiek geweld, bedreigen, intimideren, manipuleren en dwangzwijgen….

 

WIE je ook bent en hoe je in het leven staat; kinderen neuken, kwetsbare vrouwen naar de dood helpen, DAT IS WAT ANDERS!!!

Ik wil hier een statement maken. DE ALGEMENE LEVENSNORM IS = WIJ BLIJVEN VAN ANDERMANS LEVEN EN BEZIT AF !! (ik vermoed dat we dat leren op de basisschool) !! AF AF AF !!!! Wat je jezelf aandoet, moet je zelf weten. Hoe je een gedrag stelt, met wat voor dingen je in een relatie gaat, dat is uw keuze en zegt veel over HOE JIJ IN HET LEVEN STAAT en WAT JE KOPJE DRAAGT!! Het is niet dat je gewetenloos, roekeloos, BEREKEND MOOIPRATEN, EEN CHARME OFFENSIEF PLEEGT, dat kwetsbare vrouwen in een dwang en dwangzwijgen “”uw gewetenloosheid”” dienen te tolereren!!
Opgelet voor machiavellistalkers!

 

Een krankzinnig sociaal oorlogscircus is voor een tijdje om te spelen. Spelen met mensenlevens in een stiekeme structuur waarbij TOXISCHE FUNCTIES MEDEPLICHTIG WORDEN. Spelen is plezant. Er komt een einde aan en zoals daders kicken en ontzettend houden van “onverwachte aanvallen”. Zo komt KARMA OOK OP JE PAD. Iedereen heeft een tijdsbreekpunt waarbij de tijd gekomen is om KARMA te moeten ondergaan.

 

Weet en besef dat DADERSSMEERLAPPERIJ VERZWIJGEN ook een vorm van bedriegen is binnen onze maatschappij. PRAAT!!!!




=>“Je bent niet alleen”
METEN IS WETEN EN WETEN IS OVERLEVEN: slachtoffers bewust maken zodat ze door hun ontbrekende kennis over daderwerkwijzen, waakzaam zijn en een beter herstelgerichte dimensie kunnen creëren!
GEDENKEN WIJ ALLE ZIEKEN EN SLACHTOFFERS VAN FYSIEK EN MENTAAL GEWELD: PESTERIJEN
GEDENKEN WIJ ALLE GEVONDEN EN VERDWENEN VROUWEN: FEMICIDE

“”TE LAAT”” is nooit goed. TE LAAT heeft gemiste kansen die niet meer de kans krijgen. Mw

Vrouwen die hun waarheid spreken, hun ervaringen delen, worden met de dood beloond! Mw

Dader; "Jij kan altijd in dadersogen kijken ongeacht welke functie voor je neus staat"!

VALSE VRIENDELIJKHEID. VALS VERTROUWEN. VALSE VEILIGHEID.
LEEF BEWUST EN ALERT MET DE JUISTE WAARNEMINGEN.
LEEF BEWUST WAT DARVO BETEKENT!!!
LEEF BEWUST WAT GANGSTALKING BETEKENT!!!!
LEEF BEWUST ZODAT JE MEER OVERLEVINGSKANSEN HEBT EN LAAT JE NIET IN DE VAL LOKKEN ONGEACHT WELKE FUNCTIE VOOR JE NEUS STAAT EN ZORG ZEKER EN VAST DAT HET PUBLIEKELIJK DOORGROND IS  EN “” uw  voorgeschiedenis”” GEKEND IS BINNEN ONZE SAMENLEVING!!!
Bovenkant formulier



ALERT = klimaatverandering en onze nieuwe sociale levenswijze....

 


Er moet me iets van mijn hart, kan het zo niet anders…. Het blijft op mijn netvlies zitten!


We leven in een klimaatsverandering en iedereen vindt het al een gezaag wanneer we er over beginnen. Klimaatsverandering betekent ook dat wijzelf ons steentje moeten bij dragen in allerlei aanpassingen. Ik zeg altijd – back in time – is nog niet zo slecht en besparen we ook op energie. Dat wil ik even nog geen aandacht geven. Wie me kent, weet, dat ik me inzet voor het sociale veilige ontwikkelingsaspect binnen onze samenleving; “de ontwikkeling van de mens en onze toekomst” (omdat ik heel veel – alleen- moeten overleven heb zonder enige steun).

 

Mag ik jullie er vriendelijk op wijzen, dat onze afval-ophalers door een hel gaan met dit hitte weer en in hun uniform. Respect. De vuilbakken moeten om 7 u in de ochtend aan de straat staan. De meeste burgers zetten die in de late avond – voor de volgende ochtend - aan de straat. Dan kan men afwijken van het ophalingsuur? Toch?

Vanuit mijn overlevingsmodus. Neem nu te beginnen met dit uitzonderlijk hitte weer om 4u dan hebben ze rond 11 uur gedaan vooraleer de effectieve dodelijke hitte er aan komt! Kunnen ze zich verfrissen, een eigen pauzeknop indrukken!
Ik kan dit niet aanzien! Dat zijn mensen! Geen robots zonder gevoelens!


Nog iets wat me angstig maakt. We leven in een klimaatsverandering en blijkbaar zijn er niet veel mensen over bewust! Mijn grootouders, ouders, in de school, heb ik geleerd – wanneer er een storm is of felle wind – OM NIET ONDER DE BOMEN TE LOPEN!! En zeker wanneer het OVERBODIG IS OM NOG ONDER DIE BOMEN TE LOPEN, dan kiest men om een tak op de kop te krijgen, zo lijkt het wel! Ik heb een mooie eikendreef in mijn tuin maar dat betekent niet dat ik tijdens felle wind of storm – onder mijn bomen ga mediteren!!!

“LEVEN ONZE MENSEN BINNEN ONZE SAMENLEVING NIET MEER BEWUST? ZIJN WE HET GEVOEL MET ONZE NATUUR VERLOREN? Dan is het hoogdringend om toch even – eigen verantwoordelijkheid – en de natuurgevaren nogmaals uit te leggen!!

 
Het kan niet de bedoeling zijn wanneer onze weermensen op TV zoveel moeite doen, om hun job goed te doen, ons willen waarschuwen voor klimaatgevaar à ce moment; storm, hitte, hagel, sneeuw, whatever. En misschien is het een meerwaarde om “iets natuurlijks toe te voegen” tijdens de weersvoorspellingen zodat mensen terug feeling krijgen met onze natuur want besef het of niet, onze natuur is een deel van ons leven met al onze levensbelevenissen.  

 

Hoe onze planten, bomen, bloemen die verbranden onder de zon en de kans niet krijgen om te mogen groeien op dat hitte moment, zijn ook levende wezens en naargelang het klimaat – “onder stress komen te staan” – naar alle uitzonderlijke weersomstandigheden!


Als mensen dienen we wat meer BEWUSTER te leven. We kunnen onze verantwoordelijkheid niet in andermans schoenen schuiven om er geld van te kunnen troggelen.
Dader; “de ************* “ en met de vinger wijzen en het dan laten lijken alsof iemand anders voor hun ROEKELOOSHEID moet opdraaien.  

Een mooi sportvoorbeeld: een wielerterrorist komt met hoge snelheid recht op mijn wagen af, en hij ziet niet dat ik sta te wachten in de file, hij kan niet voorbij steken want dan rijdt hij onder een camion, dus bonkt hij – volle vaart - op mijn kofferbak en begint keihard te vloeken OMDAT HIJ NIET UIT ZIJN KLIKPEDAAL GERAAKT!!! IK KAN ER NIETS AAN DOEN WANNEER IK ZELF GEEN KANT OP KAN IN EEN FILE EN HIJ NAM DE AUTOBAAN EN GEEN FIETSPAD!! En dan pleegt hij vluchtmisdrijf en is weg via struggelen !

TIJDEN VERANDEREN OF ZE NU BETER ZIJN OF NIET, we moeten bewuster leven. BEWUSTER LEVEN REDT MENSENLEVENS!!!

Hoe je het ook bekijkt en roest niet vast. Sta open om ook als meerwaarde bij te dragen van onze natuur elementen en respect voor onze natuur….




=>“Je bent niet alleen”
METEN IS WETEN EN WETEN IS OVERLEVEN: slachtoffers bewust maken zodat ze door hun ontbrekende kennis over daderwerkwijzen, waakzaam zijn en een beter herstelgerichte dimensie kunnen creëren!
GEDENKEN WIJ ALLE ZIEKEN EN SLACHTOFFERS VAN FYSIEK EN MENTAAL GEWELD: PESTERIJEN
GEDENKEN WIJ ALLE GEVONDEN EN VERDWENEN VROUWEN: FEMICIDE

“”TE LAAT”” is nooit goed. TE LAAT heeft gemiste kansen die niet meer de kans krijgen. Mw

Vrouwen die hun waarheid spreken, hun ervaringen delen, worden met de dood beloond! Mw

Dader; "Jij kan altijd in dadersogen kijken ongeacht welke functie voor je neus staat"!

VALSE VRIENDELIJKHEID. VALS VERTROUWEN. VALSE VEILIGHEID.
LEEF BEWUST EN ALERT MET DE JUISTE WAARNEMINGEN.
LEEF BEWUST WAT DARVO BETEKENT!!!
LEEF BEWUST WAT GANGSTALKING BETEKENT!!!!
LEEF BEWUST ZODAT JE MEER OVERLEVINGSKANSEN HEBT EN LAAT JE NIET IN DE VAL LOKKEN ONGEACHT WELKE FUNCTIE VOOR JE NEUS STAAT EN ZORG ZEKER EN VAST DAT HET PUBLIEKELIJK DOORGROND IS  EN “” uw  voorgeschiedenis”” GEKEND IS BINNEN ONZE SAMENLEVING!!!
Bovenkant formulier


DATA = VOYEURISME = seksfantasie of GESTOORDE COERCIVE GEDRAG!!!


 







DOORDAT IK EEN HELE TIJD ZONDER INTERNET ZAT...... nu de publicaties.


Zware ongezoute tekst die triggers (machtsmisbruik, misleidingen, in de val lokken) misbruik,  kan geven. Vandaag neem ik jullie even mee naar “”VOYEURISME”. Wanneer je bij de vele GELUKKIGEN BENT DIE DAAR GEEN LAST VAN HEEFT, geniet er dan van – “over de normale mensen in je omgeving”.
Voor mijn levenservaring is het een zware materie. Het blijft op mijn netvlies zitten en het moet me van het hart. De bewijzen zijn er en toch…. DOET NIEMAND ER LOKAAL IETS AAN! ((zie foto ter illustratie ))


In mijn overlevingstocht kwam ik bij EEN ongekend internationaal CONTROLE SYSTEEM TERECHT – die mij eerlijk vertelden dat – EEN WELBESPRAAKTE DOELGROEP DIT MASSAAL DOET,  DIT ZO ONRECHTMATIG DOET; voyeurisme!! ONRECHTMATIG, en ik geef jullie de opmerkelijke daderswerkwijzen en daderspatronen ZODAT JULLIE TOT ACTIE KUNNEN OVERGAAN OM “JEZELF JEZELF JEZELF” TE BESCHERMEN (daders willen de aandacht zodat er geen ruimte is voor zelfverdediging)!!! AAN MIJN INTERNATIONALE LEZERS, IK HEB ALTIJD ALLEEN MIJN VEILIGHEIDSPLAN GEMAAKT en overleefd, zonder enige ondersteuning. (uitgezonderd de verdoken WITTE RAVEN met beperkte oppervlakkige ondersteuning vanuit hun positie, en met uitdrukkelijke dank)

 

Deze tekst over voyeurisme wordt vanuit MISBRUIK VAN HUN FUNCTIES GEDAAN (dader; “wij zijn *** en jij gaat nooit van ons winnen”) – zoals er nu meer en meer IN DE MEDIA komt (dader: “de media is van ons! Wij gaan winnen en jij kan er niets aan doen, jij kan geen kant meer op, PLEEG ZELFMOORD OF WE HELPEN EEN HANDJE” en die BEWEREN UIT HOGE FUNCTIE TE OPEREREN!!!! Wereldschande )

 

=>> hulp!!! Op 26/6/2026 voormiddag, heb ik een vreselijke ontdekking gedaan = waar de gangsters constant mee intimideerden, zie ik plots voor mijn neus staan!! Mijn ogen vielen ineens op wettelijke papieren die ik ging klasseren.
DE GEGEVENS VAN BURGERS MET TELEFOONNUMMERS EN MAILADRESSEN voor phishings te sturen!!! OOK HIER HEBBEN DE GANGSTERS GEÏNTIMIDEERD EN IS UITGEKOMEN OVER HET MACHTSMISBRUIK DAT ZE MET BURGERS KUNNEN PLEGEN. DIT IS NONDEJU – EEN GROTERE STRONT DAN IK DACHT!

 


è>>even een heel belangrijke tussendoor werkwijze =

1.ER WORDEN ALTIJD ALTIJD ALTIJD bij hun eigen dadersbetrapping, ONSCHULDIGE MENSEN of mensen die er totaal niets mee te maken hebben, tot zelfs HUN COLLEGA’S WORDEN ER IN GELUISD = “zolang zijzelf maar niet ontmaskerd worden” (zie DARVO TECHNIEKEN en anderen…)
=>>>opgepast; hier zijn al 3 nicknames gedicteerd aan mij; ****, *****, ***** EN IK HEB EEN GROTE VREES DAT HET OVER 1 EN DEZELFDE PERSONA GAAT!!! NOOIT ECHTE NAMEN !!!
In mijn geval hebben ze mij wijsgemaakt dat het een zware maffiabaas motard is, in het andere geval een zeer BERUCHTE GANGSTER die ter plaatse ***** (opgepast), en de derde is een BERUCHTE LUIZER (die mensen onterecht in de val luist om zijn eigen handel te vrijwaren).

 

Ik heb van alle 3 een omschrijving en stel vast, dat het geen hulp is om dit even te profileren. ZE DOEN HUN PRUIKEN OP (mannen heeeee!!! ZOWEL DE NUMMERPLATEN DIE CONSTANT VERANDEREN. HET AANKOPEN VAN TELKENS ANDERE WAGENS. HET UITZICHT VAN DESBETREFFENDE DADER. BLIJVEN ER NOG BEPAALDE KENMERKEN OVER DIE ZE NIET KUNNEN MASKEREN!) Hun **** wordt een beetje aangepast maar ….. en sommige omschrijvingen leiden geen twijfel!
HELAAS, lieve lotgenoten, deze 3 beruchte GANGSTERS – die eventueel 1 en dezelfde persoon KAN ZIJN, is VERDOMD EEN HOGE STRONTFUNCTIE DIE BUITEN DE WET LEEFT EN HANDELT!!! “”DE ZWARTE SCHADUW BINNEN ONZE SAMENLEVING” en hij heeft een hele bende; de engelen van de dood!
=>hij laat een geheel bloedbad achter, VROUWENLEVENS VOLLEDIG KAPOT GEMAAKT EN ER IN GELUISD  OMDAT ZE VOOR HEM DE BENEN NIET OPEN DEDEN ENZ…. ik herkende superveel in detail, waar ik met niemand over gesproken had en zeker niet op mijn blog of internet!!! DIT WAS AFSCHUWELIJK; EEN SHOCK, EN IK KON NERGENS MET DEZE TERREUR TERECHT!!!

=>is hij schizofreen?? Heeft hij echt zoveel personalia of zijn het “look a likes” (zoals zijn ****)!! Is hij echt zo ver gestoord dat hij zich telkens vermomd, zelfs tot vrouw!
BIJ DE VROUWENSLACHTOFFERS IS HIJ DE VERSCHRIKKING VAN ONZE SAMENLEVING EN PIETJE DE DOOD!!!

 

2.Nog een werkwijze is, om “hou uw vijand heel dichtbij”- werkwijze!!!
De daders moeten ALLES ALLES ALLES weten over HUN VIJAND. Ze zien de macht en de kennis van het slachtoffer, en dat maakt de GANGSTERS HEEL BANG. ZE KENNEN OOK HET KARAKTER EN PERSOONLIJKHEID VAN DE STERKE PERSOON – die ze graag als vriendin houden – ZODAT DE BEERPUT DICHT BLIJFT!!! DAAROM GAAN ZE DIE KRAKEN zodat ze weer in hun machtstrapping staan!!
=>>>ze hielden mij aan het lijntje omdat ik “”anderen wil verwittigen zodat die beter door hun ontbrekende kennis kunnen OVERLEVEN”” !!!

 

3.VROUWEN SCHREEUWDEN OM HULP BIJ MIJ (niet alleen lokaal maar veel verder dan dat) EN IK KON NIETS DOEN EN KREEG EEN OCEAAN VAN INFORMATIE DAT IK NIET VERWERKT KREEG. Waarvoor OPRECHTE dank om deze info met mij te delen en ik ga jullie vertrouwen niet schaden.
=>>>OPVALLEND= DIE KONDEN ALLEMAAL- NIET MEER BIJ DE POLITIE TERECHT MET HUN PROBLEMEN- EN ER WERD NIETS AAN GEDAAN!!!! Den doofpot in en zwijgen!
=>>>zowel de rechtmatige slachtoffers die geen kant meer op konden,
=>>>waren er ook ONRECHTMATIGE VROUWEN DIE ALS “””3de partij communicatie””” van het varken diende; “hij is goed in bed”, “hij heeft een olifantenlul” enz….als tegenstrijdigheden; “jij gaat nooit winnen van ons”, “uw vuil rat heeft een relatie met mij, jij denkt dat je vrienden hebt maar je hebt geen vrienden” enz….

 

Even terug naar mijn tekst. De betekenis van voyeurisme. Voyeurisme zou ontstaan vanuit seksfantasietjes en het lijkt wat onschuldig; “iemand stiekem begapen en zeker op de kwetsbare intieme momenten” => de dader gunt zijn slachtoffer GEEN PRIVACY! ALLES moet onder zijn controle en wilt ook HET GEVOEL VAN ZIJN SLACHTOFFER BEHEREN!!!

Het gaat over “alles zien van het slachtoffer en het liefst de onbewaakte onbewuste momenten van het slachtoffer, en de dader zelf niet kan gezien worden”

=>toen ik werd aangerand, stond er – MEESTAL- iemand aan de zijlijn te gapen wat daders met mij deden!!!!

=>ik moest onder dwang (heb ik niet gedaan maar werd er wel heel hard voor gestraft) “gaan poetsen bij een hogergeplaatst bendelid van de doodsengelenclub en alles verwees naar het varken, in dure lingerie met een maximum van 2 uren lang aan 200€/uur terwijl hij zich masturbeerde in een donker hoekje van de woonkamer)
opgepast = deze sekstortion of seksbedreiging iets te moeten doen, weet men niet MET HOEVEEL MANNEN IN DAT HUIS ZITTEN OM JE TE VERKRACHTEN!! Psychopaten denken anders dan normale mensen!

=>er meermaals mij geïnformeerd dat – hij graag naar de koten liep waarbij hij de piepshow als een high- liner vond!!!

=>hij liet me achterna rijden en de gangsters moesten alles filmen !!

=>hij reed achter me aan en stond in het midden van de nacht aan mijn poort staan gapen…..

=>de vele GAPERS AAN MIJN STRAATPOORT, IN DE WINKEL, OP DE PARKING, het was een sociale oorlog en dan maar filmen!!!

=>hij liet me meermaals “verhoren” door een bendelid, en terwijl leek het dat ALLES IN EEN KANAAL RECHTSTREEKS NAAR HEM GING (digitaal kanaal)!!! ZIEKELIJK ZEIKELIJK ZOT GEVOEL VAN BEDRIEGEN!!!

=>voyeurisme in gangstalking betekent dat er MEERDERE OMRINGENDEN HUN CAMERABEELDEN TER BESCHIKKING STELLEN AAN DE VOYEUR

=>ook het ONRECHTMATIG AFLUISTEREN VAN GSM EN LEZEN VAN AFSPRAKEN EN BEVESTIGINGEN VAN HET SLACHTOFFER BEHOORT TOT VOYEURISME!!! En dat wordt wel eens vergeten. NORMAAL bestaat er betrokkenheid, belangenvermenging en dan wordt men van de zaak gehaald!!!!

=>vergeten we niet dat dierenporno ook tot voyeurisme leidt!
dader: “hij zet de achterpoten van de geit in zijn laarzen en verkracht de geit” en “een vrouw zien seksen met een pony” = ZIEKELIJK GEGAAP!!!

=>DE GANGSTERS STONDEN NAAR KINDEREN TE GAPEN!!! Muts op hun kop. Dikke jas aan. En maar rukken!!! Ik kots!!! Echt waar.
Het schrijven is een punt en een ontbrekende kennis geven aan mensen die er niet bewust over zijn maar het EFFECTIEF ZIEN DAT ER GESTOORDE ZOIETS DOEN, is WALGELIJK en het strafste van al = die voyeurs hebben zelf een vrouw en kinderen!!!

 

VOYEURISME IS EEN 80% MANNENZAAK EN EEN 30% VROUWENZAAK! “vrouwen die de copycat willen uithangen en andere vrouwen bespieden” = GESTOORD GEDRAG EN IK KAN ER OVER MEE SPREKEN DAT HET ZWARE MATERIE IS EN …… NIEMAND DOET ER WAT AAN !!!! lokaalprobleem!!!

 

OPGELET= ALS ALLES TOEGELATEN WORDT VAN VOYEURISME DOOR EEN BEPAALDE FUNCTIEDOELGROEP WAARBIJ “hun valse bedoeling is” omdat ze niet veilig zijn terwijl ze een veiligheidsfunctie dragen en absoluut VEILIG DIENEN TE ZIJN DOOR HUN ACHTERBAN, zijn we totaal verkeerd bezig binnen onze samenleving!!! ((zie de ONOVERZICHTELIJKE LIJST DER SLACHTOFFERS))

Wanneer er van een bepaalde veiligheidsfunctie het toegelaten wordt om heel de buurt te filmen, is niet nodig! WANNEER HET ZOMAAR TOEGELATEN WORDT OM HUN VEILIGHEIDSFUNCTIE TE MISBRUIKEN OM KWETSBARE MENSEN TOT ZELFMOORD TE DRIJVEN DAT ZE GEEN KANT MEER OP KUNNEN ZIJN HET EFFECTIEVE MOORDENAARS. Het is totaal niet nodig om de voyeur uit te hangen! En….. vergeet niet: SLACHTOFFERS MOGEN ZICH NIET VERDEDIGEN VAN DE GANGSTERS – HET IS LEEDVERMAAK HOE SLACHTOFFERS AAN HUN EINDE MOETEN KOMEN!!!! DE GANGSTERS LIETEN DIRECT HUN VRIENDEN KOMEN VERTELLEN AAN MIJ “””dat mijn camera’s moesten wettelijk hangen en hun grote paniek dat ik camera’s hangen heb””” en dan hebben ze ook nog ******* = VERSCHRIKKELIJK ZOT DAT DIT IN ONZE BESCHAAFDE WERELD – anno 2026- KAN!!!!
è>>>MAAR DE GANGSTERS ZELF HEBBEN DAN WEL HUN CAMERA OP MIJ GERICHT EN DAT MAG DAN WEL! Hun vrienden; “iedereen mag doen wat die wil op zijn eigendom en deze mensen moeten ZICH COMFORTABEL VOELEN” was het antwoord!!! EN DAT MOEST IK DAN ZWIJGEN. EN WAAROM?  WAT EEN SCHANDE!!

Ook al ben je een veiligheidsfunctie is het niet noodzakelijk UW CAMERA op andermans leven te zetten om die vervolgens te kopiëren!!! GESTOORD GEDRAG!!!
Wanneer men zich vanuit een veiligheidsfunctie “niet veilig” voelt, dient men net als iedereen, een camera te plaatsen en NIET NAAR DE buren of OMGEVING GERICHT MAAR NAAR HUN EIGEN ACHTERDEUR OF EIGEN OMGEVING!! Het is hier GEEN BIG BROTHER IS WATCHING YOU om vervolgens dan te les te spellen hoe het slachtoffer moet leven, moet handelen, volgens hun gestoorde daderskop !!

 

Het is een gestoord feit dat gangsters de CONTROLE OVER HET SLACHTOFFER MOETEN BLIJVEN HEBBEN!!! UIT ANGSTEN DAT ZE ONTMASKERD WORDEN! En zo is dat ook – wanneer nieuwe mensen het slachtoffer leren kennen – dat gangsters door de mand vallen DOOR HUN PATHOLOGISCHE LEUGENS!!!

 

TIP: voor de RECHTVAARDIGE FUNCTIES, ik heb het heel moeilijk om te geloven dat er buiten het netwerk, er degelijk IETS KAN AANGEDAAN WORDEN. NIET ALLEEN VOOR MIJ MAAR OOK VOOR DE HELE LIJST VAN ONZE SLACHTOFFERS OVER DEZE BEPAALDE VEILIGHEIDSDOELGROEP!!! CONTROLEER EN JULLIE VINDEN EEN WERELDSCHANDE VAN FORMAAT!!! Hou er rekening mee dat er door MISBRUIKERS VERWACHT WORDT DAT HUN COLLEGA’S HUN MOETEN INDEKKEN VOOR STRAFBARE FEITEN en meestal waarbij ze zelf – te veel in hun vrouwelijke energie zitten – waardoor ze de blame shifting maken – dat het slachtoffer een schurk is, terwijl die dringend moet geholpen worden van MACHTSTRAPPINGMISBRUIKERS!!!!

 

Dit is een zware tekst, en het moet gezegd.
Leef bewust en maak uw ontbrekende kennis over daderwerkwijzen sterker door u beter te informeren zodat je situaties beter kan inschatten en doorzicht krijgen, blijf waakzaam om een beter herstelgerichte dimensie te kunnen creëren! Ik hou van jullie en wil jullie inspiratie zijn.




=>“Je bent niet alleen”
METEN IS WETEN EN WETEN IS OVERLEVEN: slachtoffers bewust maken zodat ze door hun ontbrekende kennis over daderwerkwijzen, waakzaam zijn en een beter herstelgerichte dimensie kunnen creëren!
GEDENKEN WIJ ALLE ZIEKEN EN SLACHTOFFERS VAN FYSIEK EN MENTAAL GEWELD: PESTERIJEN
GEDENKEN WIJ ALLE GEVONDEN EN VERDWENEN VROUWEN: FEMICIDE

“”TE LAAT”” is nooit goed. TE LAAT heeft gemiste kansen die niet meer de kans krijgen. Mw

Vrouwen die hun waarheid spreken, hun ervaringen delen, worden met de dood beloond! Mw

Dader; "Jij kan altijd in dadersogen kijken ongeacht welke functie voor je neus staat"!

VALSE VRIENDELIJKHEID. VALS VERTROUWEN. VALSE VEILIGHEID.
LEEF BEWUST EN ALERT MET DE JUISTE WAARNEMINGEN.
LEEF BEWUST WAT DARVO BETEKENT!!!
LEEF BEWUST WAT GANGSTALKING BETEKENT!!!!
LEEF BEWUST ZODAT JE MEER OVERLEVINGSKANSEN HEBT EN LAAT JE NIET IN DE VAL LOKKEN ONGEACHT WELKE FUNCTIE VOOR JE NEUS STAAT EN ZORG ZEKER EN VAST DAT HET PUBLIEKELIJK DOORGROND IS  EN “” uw  voorgeschiedenis”” GEKEND IS BINNEN ONZE SAMENLEVING!!!
Bovenkant formulier