HERKENNEN = iets waarnemen met onze zintuigen;
horen, zien, voelen, smaken, ruiken. Onze hersenen worden geprikkeld door iets
dat vertrouwd is, een waarschuwing, iets dat we beseffen of bewust gemaakt al
dan niet met slechte herinneringen, door
onze zintuigen. Onze hersenen herkennen woorden, DADEN, GEBEURTENISSEN, leuke
en slechte dingen….
We worden geprikkeld en nemen waar met onze zintuigen om vervolgens “te
identificeren volgens onze ervaringen”!
“IEDEREEN HERKENT NAARGELANG ZIJN OF
HAAR LEVENSERVARINGEN EN BEVINDINGEN, DAT DAN OOK EXPRESSIEF MAG TOT UITING
KOMEN”. MW
HET PROBLEEM
BIJ “””iets herkennen””” IS, DAT MEN BIJ HET HERKENNEN – en zeker voor degene
die niet recht in de schoenen staan – hun masker willen behouden en in
machtstrapping overgaan – zich “””VALS BESCHULDIGD VOELT”” zodat de
aandacht gaat in DARVO (het slachtoffer moet dan maar de schurk zijn)!!!
=>>>opgelet
= de uitvoerder die zijn expressie uit, in woorden -hoe hij in het leven staat
en zijn inzichten vanuit zijn levenservaringen deelt – IS ZICH VAN GEEN KWAAD
BEWUST DAT HIJ DE DADER PRIKKELT DOOR ZIJN ervaringen van GEBEURTENISSEN te
delen (zie interview)!!! DE DADER HERKENT ZICH IN WERKWIJZEN, PATRONEN, en
voelt zich dan “vals beschuldigd” om daar ook zijn masker te kunnen blijven
dragen: “zijn daders -ego en imago- probleem”!!!
Daders voelen zich “VALS BESCHULDIGD”: door het herkennen en het
prikkelen van de gangsters hun systeem, gaan hun zenuwen prikkelen; “het werkt
op mijn zenuwen”. De ontmaskering is zo dichtbij. En dat betekent dat ik op het
juiste spoor zit terwijl ze mij 18 jaren op een verkeerd spoor gezet hebben (schande
voor dit soort functies, hou u met circus bezig en laat normale deftige mensen
gerust gerust gerust =>>>en zeker MENTAAL GERUST LATEN)!
18 jaren lang HADDEN ZE DE TIJD OM ALLES RECHT TE ZETTEN. Om duidelijkheid te
scheppen – ook al is dat beperkt – maar van deze criminele GROTE OMVANG –
kunnen we niets goeds meer maken en er kwam een CONSTANTE CRIMINELE OPBOUW VAN
DE SITUATIES en zeker wanneer zijn vrouwencirkel “””MIJ DAN OOK NOG MOET
SCREENEN VOOR DE GESTOORDE””” (ik heb de vrouwen leren kennen op een vlak dat ze
geen inhoud hebben maar wel benen hebben en dat INTIMIDEERDEN ZE OOK NAAR MIJ
TOE (seks tortion en zwijgen zwijgen zwijgen)!! (benen open is macht)! en de
bovenhand die dit allemaal heeft toegelaten.
((internationale controle, WITTE RAVEN, hou me mee in de gaten ter bescherming voor
deze gekken”)
Omdat een
dader zich “herkent in daderspraktijken” wilt NIET ZEGGEN DAT hij VALS
BESCHULDIGD is! HERKENNEN IS NIET HETZELFDE ALS VALS BESCHULDIGD VOELEN!!!
!!! “Herkennen is de mogelijkheid hebben,
om eigen expressie te uiten, in het behoudt van eigen levenservaringen en eigen
waarden, om iets duidelijk te maken vanuit een bepaalde levenservaring en vaststellingen”.
mw
Er mag
geen misbruik gemaakt worden, omdat mensen “iets herkennen” om die het zwijgen
op te leggen of te bekritiseren als “vals beschuldiger” van daden die eigenlijk verduidelijking
nodig hebben voor de verdere sociale ontwikkeling binnen een zaak of privè!
opgelet = DADERS ZIJN MASTER-MISLEIDERS!!!
opgelet = voor cold cases is het uiterst belangrijk om ruimte te krijgen om
iets te verduidelijken voor de verdere ontwikkeling van de zaak!!!
opgelet = iemand die zich vals beschuldigd voelt, MOET MEN ANDERS ANALYSEREN!! Hoogdringend!
“die persoon is met andere dingen bezig en wilt de focus op hemzelf
leggen” en zie in een leesboek, film, serie, IEDEREEN KAN ZICH SPIEGELEN
ALS MEN WILT IN EEN PERSONAGE…. Dat noemt reflecteren. ((wat is er gebeurd
VOOR een bepaald moment, wat is er TIJDENS het momentzelf gebeurd, en wat
kunnen we eruit leren of doen voor de TOEKOMST = dit draagt bij in een bewuster
leven))
“EEN DADER EIST EN DWINGT DAT HET
SLACHTOFFER HAAR LEVENSLICHT DIMT, zodat de gangster zich beter voelt! Omdat een
gangster roekeloos, zich geprikkeld voelt door hetgeen die daadwerkelijk gedaan
heeft en dient te maskeren, betekent NIET DAT WE ZIJN GEWETENLOOSHEID MOETEN
DULDEN EN DWANGZWIJGEN! De dader heeft op het moment van de feiten zijn beslissing
genomen om “iemand iets aan te doen” en het slachtoffer heeft het recht om er OVER
TE PRATEN vanuit haar levenservaringen! Zwijgen is medeplichtigheid en we dragen
allemaal “een miniem stukje BURGERPLICHT. Toch?” ” mw
Denk aub aan onze COLD CASES;
PRAAT!!!
Een dadersvisitekaartje
nalaten = een dader pleegt strafbare feiten, die hij gemaskeerd wilt STRAFFELOOS
ONTKOMEN met de nodige blame shifting!
Een gangster gaat het slachtoffer domineren, intimideren, manipuleren, tot zijn
voordeelpakket om daarna zelf “het slachtoffer te spelen in zijn
zelfreputatiecontrole”…. Vergeet niet dat:
“WANNEER
DADERS NIET INTIMIDEERDEN, NIET MANIPULEERDEN, NIET DWINGEN, NIET STRAFBARE
FEITEN PLEEGDEN, ER TOTAAL GEEN PROBLEEM ZOU ZIJN!! Een gangster kan het niet
laten om CRIMINELE FEITEN TE PLEGEN EN DAN OOK NOG IN HET GEZICHT VAN HET
SLACHTOFFER “””dat ze daar de toestemming van hogerhand over hebben””!
WIE ZIJN DAN DE EFFECTIEVE MOORDENAARS!! Hint hint hint!!
“Expressief”
= op een persoonlijke en krachtige manier vertolkt men zijn gevoelens, gedachtegang,
emoties, om iets duidelijk te maken of onbewust door de woorden die gesproken
worden. Dit kan ook in beeldende taal.
Volgens mijn inziens is “expressief zijn”, een communicatie als beeldende
kunst. Iedereen heeft een eigen karakter, persoonlijkheid, waarbij “expressie” centraal
staat over hoe men zich uitdrukt. Om een effectiever communicatie te krijgen,
om beter inzichten aan te tonen, om uw lichaamstaal weer te geven, om creatief
door het leven te gaan, en zeker en vast OM UW AUTHENTICITEIT TE BEWAREN:
“IEDEREEN
DRAAGT EIGEN NORMEN EN WAARDEN, LEVENSMISSIE EN VISIE, ZELFKENNIS DRAGEN, EN
TROUW ZIJN AAN JE EIGEN WAARDEN.” Mw
“HERKENNEN”
is niet hetzelfde als “iemand vals beschuldigen”, trouwens iemand vals
beschuldigen: DAAR GAAT GEEN ENE BURGER ZICH AAN WAGEN. Normale burgers zijn
met andere dingen bezig, en ZIJN BETER OP DE HOOGTE DAT HOGERHAND OOIT KAN
DENKEN. MANIPULEREN BLIJFT NIET HAALBAAR. Zijn bepaalde hersenen niet verder
ontwikkelt dan ineens een blame shifting te maken om een verkeerde context
EXPRESS TE VEROORZAKEN – tijdens een
gesprek – tijdens een interview”??
TOEVOEGSEL ontleding van een gesprek of
interview =
“insinueren” is niet hetzelfde als “herkennen” of “vals beschuldigd voelen”
door een expressieve uiting.
HERKENNEN IS OPRECHT UW WAARNEMINGEN GEVEN VANUIT UW ERVARINGEN EN
BEVINDINGEN!!!
VALS BESCHULDIGD VOELEN is wanneer men BANG IS, ontmaskerd te worden en
blame shifting wilt toe passen om netjes er tussen uit te geraken.
INSINUEREN is op een valse manier – TWIJFEL ZAAIEN – (opzettelijk) op een
verkeerd spoor zetten - DAT TOTAAL NIET
NODIG IS!! dit is een totaal verkeerde SLUWE structuur dat men degelijk
moet doorzien en over de ganse lijn terug te vinden is (de ganse zin terug te
vinden is)!
=>“Je
bent niet alleen”
METEN IS WETEN EN WETEN IS OVERLEVEN: slachtoffers bewust maken zodat ze door
hun ontbrekende kennis over daderwerkwijzen, waakzaam zijn en een beter
herstelgerichte dimensie kunnen creëren!
GEDENKEN WIJ ALLE ZIEKEN EN SLACHTOFFERS VAN FYSIEK EN MENTAAL GEWELD:
PESTERIJEN
GEDENKEN WIJ ALLE GEVONDEN EN VERDWENEN VROUWEN: FEMICIDE
“”TE LAAT”” is nooit goed. TE LAAT
heeft gemiste kansen die niet meer de kans krijgen. Mw
Vrouwen die
hun waarheid spreken, hun ervaringen delen, worden met de dood beloond! Mw
Dader; "Jij kan altijd in dadersogen kijken ongeacht
welke functie voor je neus staat"!
VALSE
VRIENDELIJKHEID. VALS VERTROUWEN. VALSE VEILIGHEID.
LEEF BEWUST EN ALERT MET DE JUISTE WAARNEMINGEN.
LEEF BEWUST WAT DARVO BETEKENT!!!
LEEF BEWUST WAT GANGSTALKING BETEKENT!!!!
LEEF BEWUST ZODAT JE MEER OVERLEVINGSKANSEN HEBT EN LAAT JE NIET IN DE VAL
LOKKEN ONGEACHT WELKE FUNCTIE VOOR JE NEUS STAAT EN ZORG ZEKER EN VAST DAT HET
PUBLIEKELIJK DOORGROND IS EN “” uw voorgeschiedenis”” GEKEND IS BINNEN ONZE
SAMENLEVING!!!

Geen opmerkingen:
Een reactie posten