donderdag 25 juni 2026

DATA = van daderskop tot monsterbrein: liefde is GEEN AANWINST!!!!!

 



Vandaag wil ik jullie even mee nemen – wat gangsters denken of definiëren over liefde of partner hebben. Ik kan alleen maar praten over mijn levenservaringen. Er zullen weer VELE gangsters zich kunnen spiegelen. WEET DAT MIJN BLOG VOOR LOTGENOTEN, en VERDOKEN SLACHTOFFERS EN OVERLEVENDEN IS!!!

Een TOXISCH PERSOON GAAT OP ZOEK NAAR EEN “AANWINST IN ZIJN LEVEN”! Een aanwinst kan zijn; voor wraak te nemen, voor een weddenschap, voor een verbetering in zijn machtsmisbruik, voor zijn ego en imago op te krikken, het versterken van zijn SOCIALE OORLOG…. EEN AANWINST IS GEEN LIEFDE!
Een gangster ziet een liefde als een verrijking voor zijn criminele doeleinden. Dader; “jij gaat nooit winnen van ons”! Een vrouw die zijn status een meerwaarde moet geven. Hier heeft hij ook de “perfecte partners in crime” voor nodig. Niet iedere vrouw is er mee tevreden om de MEDEPLICHTIGE UIT TE HANGEN doorheen zijn verdoken daden of deel te nemen in zijn “”bonnie and clyde technieken””.

 

De definitie over de betekenis van “liefde” is breedlopend. In een oppervlakkige betekenis kan het: “een warm gevoel geven”. Een gevoel van toewijding voor een object of persoon: “liefde voelen voor iets of iemand”. Sommigen denken dat “”liefde geven is” …. In bepaalde culturen heeft liefde dan ook nog andere – lichamelijke verplichtingen – en betekenissen….

 

Het moet me van mijn hart, dat ik heel veel mentaal en fysiek misbruik overleefd heb! Ik merkte op dat er vele verkeerde boodschappen naar mij toe kwamen en zeker in zijn 3de partij communicaties die helemaal NIET GOED ZIJN OM EEN WARE LIEFDE TE BEHANDELEN. Sommige gangsters VERTROUWEN hun onderdanen zo sterk – dat het “”gangster- opdrachten”” worden om vrouwen te kelderen en kapot te maken….
Wat me heel sterk geraakt heeft (even een beeldwaarde over HUN GESTOORD GEDRAG) en wat ik niet in mijn graf wil nemen, dat ik met jullie wil absoluut delen =

Þ   Dader: “WIJ HEBBEN DE PERFECTE PARTNER VOOR U GEVONDEN, HET IS EEN DOKTER, GA ER BIJ LANGS! NU!!! EN ZEKER DOEN!”!!!
=>>de gangsters stuurden mij naar een ongekende dokter in de Antwerpse stadsregio!!! OPGELET WANNEER DADERS BEGINNEN TE DICTEREN EN DOMINEREN OVER “wat jij moet gaan doen”!!!! pas er mee op, meestal leden van de doodsengelen (er zitten allerlei functies tussen om hun zaakjes op te lossen tot zelfs “opruimers” (intimideerden ze heel veel mee))!!!!

Þ   Dader: “Als jij net naast **** keek, dan had je gezien dat wij een koppel waren”!
=>>de dader heeft zelf – gemotiveerd om alles na te kijken – OVER WAT ZIJ DEDEN (hier hebben ze zichzelf verraden over “hoe zij het dan deden met mij” en ik schrok me kapot) - ze wilden interessant doen – TERWIJL IK EEN DEGOUT HAD VAN DIE MENSEN EN ALLES DEED OM DIE UITTTTTTT MIJN LEVEN TE KRIJGEN!!!!!!

Þ   Dader: “JIJ KAN NOOIT MEER EEN FATSOENLIJKE RELATIE KRIJGEN, jij moet een oude man nemen van dertig jaren ouder dan jij, die doen nog moeite voor u en de anderen niet”!!!
=>>”” JIJ KAN NOOIT MEER EEN FATSOENLIJKE RELATIE KRIJGEN””= DAT HEBBEN DE MANNELIJKE EN VROUWELIJKE GANGSTERS ER ZELF VAN GEMAAKT!!! Door hun sabotage van mijn digitale wereld hadden zij de controle over mijn leven! Een gangster heeft macht zolang het slachtoffer zwijgt omdat gangsters in groep mishandelen en een slachtoffer staat er alleen voor haar verdediging!
=>>gangster: “mijn allergrootste angst is dat je een fatsoenlijke man ontmoet, die gaat je een beschermend en positief leven geven en dan is dit spelleke gedaan
”!!!
=>>gangster: “uw vrienden zijn mijn vrienden! Ik ben op zoek in tussentijd naar een nieuwe partner maar mijn partner mag het niet weten! De man die bij u past, past ook bij mij”!!! ((haar COPYCATGEDRAG = GESTOORD GEDRAG))
=>>je ziet hoe die in de relationele problemen zitten, althans DAT WILLEN ZE LATEN UITSCHIJNEN.

Þ   Dader:“Jij moet je open stellen voor ALLE MANNEN en de mannen ontvangen in de tent tijdens de motortreffens om zijn gokschulden af te lossen en dat doen vrouwen voor hun man”! (GESTOORD GEDRAG)

Þ   ………………

 

 

Liefde is niet alleen “geven”. LIEFDE IS OOK ONTVANGEN!!
Wanneer het niet in de daderskop aanwezig is, kan men het niet geven of ontvangen! Wanneer het verstand niet voldoende ontwikkeld is, blijft het een  wildgroei-monsterbrein
!

 

!! Liefde is in verbinding gaan met een persoon die men kan vertrouwen, waar men kan op bouwen, waar ruimte is om zichzelf te blijven en ruimte voldoende om van elkaar te groeien naar een intense liefde. Waar de basis: ****- ***** - ***** aanwezig zijn. Liefde is kennis delen. De ene een kwaliteit toevoegt wanneer de andere alsook een kwaliteit ontwikkelt binnen de relatie.
Liefde is samen in een liefdesenergie gaan waar men samen tot een hogere vibe komt.

 

OPGEPAST!!! ER ONTSTAAT WEL EEN GROOT PROBLEEM=

= Wanneer de gangster een vrouw ziet met talenten en kwaliteiten en wilt die wel voor zijn “openbaar-status”  – maar hij moet die effectief NIET HEBBEN – GAAT HIJ EERST DESBETREFFENDE VROUW MOETEN KRAKEN!!! HAAR PERSOONLIJKHEID KRAKEN. HAAR LEVEN KRAKEN. OM MEER MACHT EROVER TE HEBBEN VOOR HETGEEN HIJZELF NIET AAN KAN; chaos zaaien, MISLEIDEN, angsten maken, valstrikken opzetten, de dood in jagen, haar voorbereiden op haar dood (dader; “de dood is zo mooi, mag ik u doden want ik laat je niet afzien zoals de anderen dat doen”) , enz… zolang het slachtoffer maar zwijgt (gedenken wij alle gevonden en verdwenen vrouwenlichamen) !!! De gangster ziet overweldigende talenten die hij wilt gebruiken en misbruiken – NAAR HET PUBLIEKE TOE – maar de vrouw moet onderdanig; “”ZWIJGEN EN RUSTIG ZIJN””!!! (zijn bewaking intimideerde het, nondeju, ZO DIKWIJLS TERWIJL DIE GANGSTERS TOTAAL NIETS TE MAKEN HEBBEN IN MIJN LEVEN!!!!! WERELDSCHANDE (leesbaar lettertype) !!!!! die hebben hun eigen krankzinnig circus gemaakt en mijn blog moest ik meerdere malen stoppen OMDAT ZE ZICH IN DE DADERSWERKWIJZEN EN DADERSPATRONEN HERKENDEN!!!! Shame on you!!!!)


Sommige mensen zitten vastgeroest in een bui waarbij “verbinding” niet tot stand kan komen tenzij “de daad” nog juist kan (een broek open en de daad stellen, pillen of drogeren, en sommigen beseffen niet dat ze verbinding maken en met kinderen bezig zijn, en dat geeft toch wel “de- te -laag-bij-de-grond”- weer over zijn toestand. Wie dan nog “fier is” om zich te profileren en het “imago-high” vindt, heeft al genoeg ge-uit door zijn gedrag en gewetenloosheid.

 

“VERANDEREN MENSEN OF ZIJN ZE GEWOON WIE ZE ZIJN”??

=Ik kon een kennis van mij – zijn gedrag niet meer aanzien – niet meer aanhoren!!! Het was zo degoutant vettig dat ik alle contact wilde stoppen, toen hij antwoordde; “jij moet me nemen zoals ik ben” (de man wilde ook een relatie met mij)  
=>>>>het is NIET om IEMAND TE MOETEN NEMEN! DIT IS MISBRUIK => het is niet omdat de man graag marginaal gedrag vertoont dat ik me moet onderschikken naar zijn gewetenloosheid!!
=>>>>>lotgenoten, BLIJF BIJ JEZELF!!! BLIJF BIJ HETGEEN JIJ WILT EN ZEKER VOOR DE VROUWEN DIE THERAPIE KRIJGEN WAARAAN MEN ZO HARD MOETEN WERKEN HEEFT OM TRAUMA’S AAN TE PAKKEN! En liefde is met z’n TWEE: het is groeien in elkaars liefdesenergie!!

 

=Mensen veranderen naar de fouten die ze gemaakt hebben. De gebeurtenissen die ze overleefd hebben. De levenservaring die de nodige wijsheid mee ontwikkeld heeft….

 

=Het is misschien handig om te weten “wat je wil” en “wat je wilt vinden” ((inhoudelijke man, levenswijsheid, VEILIGHEID, WARM GEVOEL, ….)) binnen een partnerschap. Het is niet: “allez, nu wilt die INEENS niet meer, wat heeft die nu”???
=>>er zijn dan al veel te veel gebeurtenissen overleefd waardoor men VEILIGE ZONES WILT OPBOUWEN OM TE KUNNEN OVERLEVEN!

 

Fysiek misbruik blijft misbruik. Mentaal misbruik is men meestal niet van bewust dat ze er slachtoffer van zijn. Dat komt pas later omdat de dader geen ruimte laat om te “kunnen reflecteren of denken” en alles in een CHAOS BLIJFT.

Hou het veilig x




=>“Je bent niet alleen”
METEN IS WETEN EN WETEN IS OVERLEVEN: slachtoffers bewust maken zodat ze door hun ontbrekende kennis over daderwerkwijzen, waakzaam zijn en een beter herstelgerichte dimensie kunnen creëren!
GEDENKEN WIJ ALLE ZIEKEN EN SLACHTOFFERS VAN FYSIEK EN MENTAAL GEWELD: PESTERIJEN
GEDENKEN WIJ ALLE GEVONDEN EN VERDWENEN VROUWEN: FEMICIDE

“”TE LAAT”” is nooit goed. TE LAAT heeft gemiste kansen die niet meer de kans krijgen. Mw

Vrouwen die hun waarheid spreken, hun ervaringen delen, worden met de dood beloond! Mw

Dader; "Jij kan altijd in dadersogen kijken ongeacht welke functie voor je neus staat"!

VALSE VRIENDELIJKHEID. VALS VERTROUWEN. VALSE VEILIGHEID.
LEEF BEWUST EN ALERT MET DE JUISTE WAARNEMINGEN.
LEEF BEWUST WAT DARVO BETEKENT!!!
LEEF BEWUST WAT GANGSTALKING BETEKENT!!!!

LEEF BEWUST ZODAT JE MEER OVERLEVINGSKANSEN HEBT EN LAAT JE NIET IN DE VAL LOKKEN ONGEACHT WELKE FUNCTIE VOOR JE NEUS STAAT EN ZORG ZEKER EN VAST DAT HET PUBLIEKELIJK DOORGROND IS  EN “” uw  voorgeschiedenis”” GEKEND IS BINNEN ONZE SAMENLEVING!!!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten