zaterdag 20 juni 2026

DATA = het krankzinnig circus, andere pionnen, gaat gewoon verder ....

 



ZALIGE MOMENTEN DIE IK MET BEPAALDE FATSOENLIJKE MENSEN KON DELEN!!!!! 
waarvoor DANK!!!!!


Het krankzinnig sociaal oorlogscircus blijft verder spelen maar met andere pionnen maar nog even “zot”!
De schoonmoeder is vele dagen per week niet meer met haar man thuis, wonen er precies niet meer, en dan sturen ze hun schoolmeisje om – op de 5 hondjes te passen. (ik zou mijn hondje mee nemen als ik op verlof of verplaatsing ben of de hondjes bij het koppel zelf zetten zodat het koppel samen kunnen zijn…)

HET IS NIET LOGISCH – en ik vermoed dat het ZWAAR DOORWEEGT OP DE RELATIE VAN HAAR DOCHTER EN varken ZIJN HOGE FUNCTIE – dat ze telkens “gescheiden worden of stiekem verdoken of in het hels van de nacht naar elkaar toe moeten gaan en dan nog met zijn bewaking”! Het lijkt op een samengestelde traumabond
((in mijn geval = daders:” jij hebt ons nodig om dit te overleven”)!! Omdat het doorweegt op het opa-kleinkindrelatie, gaan die hun frustraties op mij los laten….
=wie eist zoiets van een koppel ?? ik herken heel veel dingen maar onder andere pionnen uitgevoerd….
=wanneer ik een juiste fatsoenlijke partner gevonden heb, wil ik een deftige relatie en alles wat in de richting van een KRANKZINNIG CIRCUS DRAAIT moet UIT MIJN LEVEN EN PER DIRECT!!!

=>>DAAROM dat ik geen toekomst zag met VARKEN, het was altijd middernachtafspraken, 1u of om 4u afspraken aan mijn straatpoort te doen!!! HET WAS EEN CONSTANT NACHTGEBRAAK al dan niet met nachtlopers die schade aanrichten, waarbij ik opgejaagd werd, NERGENS MEER RUST VOND, NERGENS GEEN VEILIGHEID MEER VOND, de zwarte wagens kwamen als ratten uit riolen en je weet niet wat er gaande is of waarin je terecht gekomen bent en ze laten je niet gerust met hun “3de partij communicaties”!!!   

 

OPGELET=

Mijn eerdere – zovele afspraken (2011-geldend tot heden)– met de vraag – “wat er nodig is om de stalking te stoppen” en toen wist ik niet dat het een ‘hoge functie’ was maar een ordinaire vulgaire motardKWAM HIJ NOOIT OPDAGEN EN ALS MACHTSMISBRUIK EN MISLEIDING DAT HET WAARSCHIJNLIJK HEM EEN ZEER GOED MACHTIG GEVOEL GAF en ook voelde ik aan dat op al die afspraken “”kwamen ze wel gapen naar mij “” maar hij was er NOOIT! (zoiets heeft hij niet met zijn schoolmeisje gedaan = dat besef heeft hij nog net, dat hij met kinderen bezig is)

Het is niet logisch – dat hij zelf vroeg om af te spreken via zijn 3de partij communicatie en NOOIT OPDAAGDE! Dit is machtsmisbruik!!!


Het is niet logisch – dat zijn schoonmoeder ALLES MOEST WETEN OVER DE ALLERLAATSTE AFSPRAAK (juni 2021 = net enkele weken nadat ze in mijn leven gekomen was om samen te wandelen enzo tijdens corona) – waar ik uitdrukkelijk en onder vriendelijke dwang -  en volgens zijn schoonmoeder:  “moest ik tegen hem zeggen DAT IK MET HEM TOTAAL NIET VERDER WILDE IN HET LEVEN” terwijl zijn schoonmoeder  constant bezig was – dat geen enkele man mij nog wilde dan een oude versleten gepensionneerde man en die werden dan ook zo in mijn leven gestuurd ((ik wilde persoonlijk en uitdrukkelijk vragen wat er nodig was om de stalking te stoppen zodat ik mijn juiste partner kon vinden)) en volgens de schoonmoeder moest ik dat recht in zijn gezicht zeggen. Zij was de enige die wist – op zondag- van 7U30-10U30- WAAR ik zat in een pop up zomerbar op de markt en achteraf hoorde ik zeggen “dat varken in het gouden kruispunt Vlaams Brabant aan het zoeken was naar mij” en ik antwoordde; “hoe kan dat nu, dat is niet logisch” want hij wist alles van zijn schoonmoeder,  die dan functioneerde als 3de partij communicatie vertelde ze, (ik wist op dat moment niet dat het zijn schoonmoeder was, zij kwam zogezegd in mijn leven tijdens corona omdat ze geen vriendinnen had en graag ging wandelen en zwemmen…)

Het is niet logisch – wanneer de bende regels waren = “dat ik NOOIT MET VARKEN ALLEEN KON ZIJN IN EEN RELATIE omdat het varken CONSTANT bewaking heeft en ondergedoken als maffiabaas leeft!
Daders; “Jij moet alles op geven in je leven om bij hem te kunnen zijn. Jullie kunnen NOOIT alleen gaan wandelen want er is altijd bewaking! Hij kan nooit met jou gaan zwemmen, NOOIT! Jullie kunnen nooit naar buitenland op reis want dan moet je toestemming van de bende vragen en meestal krijg je die NIET en ook daar is er BEWAKING! Jij gaat hem nooit alleen voor jezelf hebben, nooit”!!!
=>>>ik mocht met het varken NIET PRATEN. <<ik kon nooit alleen zijn met het varken en ondertussen moest ik me verder open stellen voor ALLE MANNEN>> =>daders: “jij moet in ons prostitutienetwerk werken, jij bent daar niet te schoon voor”!!!
IK KON varken NOOIT ALLEEN VOOR MIJ HEBBEN. Ik kon niet meer ergens naartoe! EN DAT VOOR EEN MAFFIABAAS? DAAR HAD IK TOTAAL GEEN GOESTING IN!!
Ik heb een eigen persoonlijkheid =>>>vandaar dat de gangsters mij PSYCHISCH VERWURGD HEBBEN EN MIJ GEBROKEN HEBBEN ZODAT IK DAN TOCH ZOU TOE GEVEN DAT VARKEN ALLES MET MIJ KON STRAFFELOOS DOEN!! NEEN NEEN NEEN!!! en het varken heeft een schoolmeisje genomen – dat gewend is thuis te gehoorzamen en nog niet volledig ontwikkeld is (zie google)- dat HEEL DICHT IN MIJN BUURT WOONT ZODAT HIJ CONSTANT NOG IN MIJN BUURT BLIJFT  (zegt zijn bewaking zelf) en dat hij het gevoel blijft houden “nog een plaatsje in mijn leven kan behouden” dat er TOTAAL NOOIT GEWEEST IS!

 

Het is niet logisch – wanneer zijn schoonfamilie intimideert “jij gaat niet winnen van ons” en tegen mij manipuleerden de engelen van de dood - “jij hebt ons nodig om dit te overleven”! Hier zit ook eenzelfde systeem achter – DAT HEEL GESTOORD OVERKOMT - maar met andere pionnen en andere woorden volgens hun doelstellingen die ze moesten doorduwen (mijn persoonlijkheid moest gebroken worden en voor het schoolmeisje moest hij haar kinderhartje veroveren en begrijp me niet verkeerd è> ik ben superblij dat het kind de klappen opvangt en die is gewend om thuis te gehoorzamen want ik was het allemaal na 18 jaren zo beu beu beu maar ze MOETEN MIJ OOK HET GUNNEN MIJN EIGEN LEVEN TE MOGEN LEIDEN EN MIJN JUISTE PARTNER IN MIJN LEVEN LATEN EN GEEN GESTUURD BENDE-KRAPUUL)!!!

Het krankzinnig sociaal oorlogscircus is een blijvend spektakel maar met andere pionnen en vol frustraties, DAT TOTAAL NIET NODIG WAS en totaal op een andere deftige manier kon afgehandeld worden en ik maak me grote zorgen over WAT ZE ACHTER MIJN RUG DAT IK ALLEMAAL NIET WEET OF GEDROGEERD WAS – GEDAAN HEBBEN MET MIJ!!!!

Schoolmeisje; “jij bent DOM, het is geen motardbende maar allemaal **** en hoge functiebende” =>>ik ben NIET DOM, ik kies voor mijn eigen leven en dit gestoord circus HAD NOOIT MOETEN GEBEUREN NOOIT NOOIT NOOIT!  

 

Er dient een wet of systeem waarbij ALLEENSTAANDEN OF KWETSBARE ALLEENSTAANDEN BESCHERMD TE KUNENN WORDEN! Op ieder minuut, iedere dag en iedere tijdstip en niet door politie want die kunnen NOOIT IETS DOEN OF HELPEN….DAADWERKELIJKE WINGMAN DIE ALLES MEE OPVOLGT!!!


=>“Je bent niet alleen”
METEN IS WETEN EN WETEN IS OVERLEVEN: slachtoffers bewust maken zodat ze door hun ontbrekende kennis over daderwerkwijzen, waakzaam zijn en een beter herstelgerichte dimensie kunnen creëren!
GEDENKEN WIJ ALLE ZIEKEN EN SLACHTOFFERS VAN FYSIEK EN MENTAAL GEWELD: PESTERIJEN
GEDENKEN WIJ ALLE GEVONDEN EN VERDWENEN VROUWEN: FEMICIDE

“”TE LAAT”” is nooit goed. TE LAAT heeft gemiste kansen die niet meer de kans krijgen. Mw

Vrouwen die hun waarheid spreken, hun ervaringen delen, worden met de dood beloond! Mw

Dader; "Jij kan altijd in dadersogen kijken ongeacht welke functie voor je neus staat"!

VALSE VRIENDELIJKHEID. VALS VERTROUWEN. VALSE VEILIGHEID.
LEEF BEWUST EN ALERT MET DE JUISTE WAARNEMINGEN.
LEEF BEWUST WAT DARVO BETEKENT!!!
LEEF BEWUST WAT GANGSTALKING BETEKENT!!!!
LEEF BEWUST ZODAT JE MEER OVERLEVINGSKANSEN HEBT EN LAAT JE NIET IN DE VAL LOKKEN ONGEACHT WELKE FUNCTIE VOOR JE NEUS STAAT EN ZORG ZEKER EN VAST DAT HET PUBLIEKELIJK DOORGROND IS  EN “” uw  voorgeschiedenis”” GEKEND IS BINNEN ONZE SAMENLEVING!!!
Bovenkant formulier



Geen opmerkingen:

Een reactie posten