Het
krankzinnig sociaal oorlogscircus blijft verder spelen maar met andere pionnen
maar nog even “zot”!
De schoonmoeder is vele dagen per week niet meer met haar man thuis, wonen er precies
niet meer, en dan sturen ze hun schoolmeisje om – op de 5 hondjes te passen.
(ik zou mijn hondje mee nemen als ik op verlof of verplaatsing ben of de
hondjes bij het koppel zelf zetten zodat het koppel samen kunnen zijn…)
HET IS
NIET LOGISCH – en ik
vermoed dat het ZWAAR DOORWEEGT OP DE RELATIE VAN HAAR DOCHTER EN varken ZIJN
HOGE FUNCTIE – dat ze telkens “gescheiden worden of stiekem verdoken of in het
hels van de nacht naar elkaar toe moeten gaan en dan nog met zijn bewaking”! Het
lijkt op een samengestelde traumabond
((in mijn geval = daders:” jij hebt ons nodig om dit te overleven”)!! Omdat het
doorweegt op het opa-kleinkindrelatie, gaan die hun frustraties op mij los
laten….
=wie eist zoiets van een koppel ?? ik herken heel veel dingen maar onder andere
pionnen uitgevoerd….
=wanneer ik een juiste fatsoenlijke partner gevonden heb, wil ik een deftige
relatie en alles wat in de richting van een KRANKZINNIG CIRCUS DRAAIT moet UIT
MIJN LEVEN EN PER DIRECT!!!
=>>DAAROM
dat ik geen toekomst zag met VARKEN, het was altijd middernachtafspraken, 1u of
om 4u afspraken aan mijn straatpoort te doen!!! HET WAS EEN CONSTANT
NACHTGEBRAAK al dan niet met nachtlopers die schade aanrichten, waarbij ik opgejaagd
werd, NERGENS MEER RUST VOND, NERGENS GEEN VEILIGHEID MEER VOND, de zwarte
wagens kwamen als ratten uit riolen en je weet niet wat er gaande is of waarin
je terecht gekomen bent en ze laten je niet gerust met hun “3de
partij communicaties”!!!
OPGELET=
Mijn eerdere
– zovele afspraken (2011-geldend tot heden)– met de vraag – “wat er nodig is
om de stalking te stoppen” en toen wist ik niet dat het een ‘hoge functie’
was maar een ordinaire vulgaire motard – KWAM HIJ NOOIT OPDAGEN EN
ALS MACHTSMISBRUIK EN MISLEIDING DAT HET WAARSCHIJNLIJK HEM EEN ZEER GOED
MACHTIG GEVOEL GAF en ook voelde ik aan dat op al die afspraken “”kwamen ze wel
gapen naar mij “” maar hij was er NOOIT! (zoiets heeft hij niet
met zijn schoolmeisje gedaan = dat besef heeft hij nog net, dat hij met
kinderen bezig is)
Het is niet
logisch – dat hij
zelf vroeg om af te spreken via zijn 3de partij communicatie en
NOOIT OPDAAGDE! Dit is machtsmisbruik!!!
Het is niet logisch – dat zijn schoonmoeder ALLES MOEST WETEN OVER DE ALLERLAATSTE
AFSPRAAK (juni 2021 = net enkele weken nadat ze in mijn leven gekomen was om
samen te wandelen enzo tijdens corona) – waar ik uitdrukkelijk en onder vriendelijke
dwang - en volgens zijn schoonmoeder: “moest ik tegen hem zeggen DAT IK MET
HEM TOTAAL NIET VERDER WILDE IN HET LEVEN” terwijl zijn
schoonmoeder constant bezig was – dat geen
enkele man mij nog wilde dan een oude versleten gepensionneerde man en die
werden dan ook zo in mijn leven gestuurd ((ik wilde persoonlijk en uitdrukkelijk
vragen wat er nodig was om de stalking te stoppen zodat ik mijn juiste partner
kon vinden)) en volgens de schoonmoeder moest ik dat recht in zijn gezicht
zeggen. Zij was de enige die wist – op zondag- van 7U30-10U30- WAAR ik zat in
een pop up zomerbar op de markt en achteraf hoorde ik zeggen “dat varken in
het gouden kruispunt Vlaams Brabant aan het zoeken was naar mij” en ik antwoordde;
“hoe kan dat nu, dat is niet logisch” want hij wist alles van zijn schoonmoeder,
die dan functioneerde als 3de
partij communicatie vertelde ze, (ik wist op dat moment niet dat het zijn
schoonmoeder was, zij kwam zogezegd in mijn leven tijdens corona omdat ze geen
vriendinnen had en graag ging wandelen en zwemmen…)
Het is
niet logisch – wanneer
de bende regels waren = “dat ik NOOIT MET VARKEN ALLEEN KON ZIJN IN EEN RELATIE
omdat het varken CONSTANT bewaking heeft en ondergedoken als maffiabaas leeft!
Daders; “Jij moet alles op geven in je leven om bij hem te kunnen zijn. Jullie
kunnen NOOIT alleen gaan wandelen want er is altijd bewaking! Hij kan nooit met
jou gaan zwemmen, NOOIT! Jullie kunnen nooit naar buitenland op reis want dan
moet je toestemming van de bende vragen en meestal krijg je die NIET en ook
daar is er BEWAKING! Jij gaat hem nooit alleen voor jezelf hebben, nooit”!!!
=>>>ik mocht met het varken NIET PRATEN. <<ik kon nooit alleen
zijn met het varken en ondertussen moest ik me verder open stellen voor ALLE
MANNEN>> =>daders: “jij moet in ons prostitutienetwerk werken, jij
bent daar niet te schoon voor”!!!
IK KON varken NOOIT ALLEEN VOOR MIJ HEBBEN. Ik kon niet meer ergens naartoe! EN
DAT VOOR EEN MAFFIABAAS? DAAR HAD IK TOTAAL GEEN GOESTING IN!!
Ik heb een eigen persoonlijkheid =>>>vandaar dat de gangsters
mij PSYCHISCH VERWURGD HEBBEN EN MIJ GEBROKEN HEBBEN ZODAT IK DAN TOCH ZOU TOE
GEVEN DAT VARKEN ALLES MET MIJ KON STRAFFELOOS DOEN!! NEEN NEEN NEEN!!!
en het varken heeft een schoolmeisje genomen – dat gewend is thuis te
gehoorzamen en nog niet volledig ontwikkeld is (zie google)- dat HEEL
DICHT IN MIJN BUURT WOONT ZODAT HIJ CONSTANT NOG IN MIJN BUURT BLIJFT (zegt zijn bewaking zelf) en dat hij het gevoel
blijft houden “nog een plaatsje in mijn leven kan behouden” dat er TOTAAL NOOIT
GEWEEST IS!
Het is
niet logisch –
wanneer zijn schoonfamilie intimideert “jij gaat niet winnen van ons” en tegen
mij manipuleerden de engelen van de dood - “jij hebt ons nodig om dit te overleven”!
Hier zit ook eenzelfde systeem achter – DAT HEEL GESTOORD OVERKOMT - maar met
andere pionnen en andere woorden volgens hun doelstellingen die ze moesten
doorduwen (mijn persoonlijkheid moest gebroken worden en voor het schoolmeisje
moest hij haar kinderhartje veroveren en begrijp me niet verkeerd è> ik ben superblij dat het kind de
klappen opvangt en die is gewend om thuis te gehoorzamen want ik was het
allemaal na 18 jaren zo beu beu beu maar ze MOETEN MIJ OOK HET GUNNEN
MIJN EIGEN LEVEN TE MOGEN LEIDEN EN MIJN JUISTE PARTNER IN MIJN LEVEN LATEN EN
GEEN GESTUURD BENDE-KRAPUUL)!!!
Het
krankzinnig sociaal oorlogscircus is een blijvend spektakel maar met andere
pionnen en vol frustraties, DAT TOTAAL NIET NODIG WAS en totaal op een andere deftige
manier kon afgehandeld worden en ik maak me grote zorgen over WAT ZE ACHTER
MIJN RUG DAT IK ALLEMAAL NIET WEET OF GEDROGEERD WAS – GEDAAN HEBBEN MET
MIJ!!!!
Schoolmeisje;
“jij bent DOM, het is geen motardbende maar allemaal **** en hoge functiebende”
=>>ik ben NIET DOM, ik kies voor mijn eigen leven en dit gestoord circus
HAD NOOIT MOETEN GEBEUREN NOOIT NOOIT NOOIT!
Er dient een wet of systeem waarbij ALLEENSTAANDEN
OF KWETSBARE ALLEENSTAANDEN BESCHERMD TE KUNENN WORDEN! Op ieder minuut, iedere
dag en iedere tijdstip en niet door politie want die kunnen NOOIT IETS DOEN OF
HELPEN….DAADWERKELIJKE WINGMAN DIE ALLES MEE OPVOLGT!!!
=>“Je
bent niet alleen”
METEN IS WETEN EN WETEN IS OVERLEVEN: slachtoffers bewust maken zodat ze door
hun ontbrekende kennis over daderwerkwijzen, waakzaam zijn en een beter
herstelgerichte dimensie kunnen creëren!
GEDENKEN WIJ ALLE ZIEKEN EN SLACHTOFFERS VAN FYSIEK EN MENTAAL GEWELD:
PESTERIJEN
GEDENKEN WIJ ALLE GEVONDEN EN VERDWENEN VROUWEN: FEMICIDE
“”TE LAAT”” is nooit goed. TE LAAT
heeft gemiste kansen die niet meer de kans krijgen. Mw
Vrouwen die
hun waarheid spreken, hun ervaringen delen, worden met de dood beloond! Mw
Dader; "Jij kan altijd in dadersogen kijken ongeacht
welke functie voor je neus staat"!
VALSE
VRIENDELIJKHEID. VALS VERTROUWEN. VALSE VEILIGHEID.
LEEF BEWUST EN ALERT MET DE JUISTE WAARNEMINGEN.
LEEF BEWUST WAT DARVO BETEKENT!!!
LEEF BEWUST WAT GANGSTALKING BETEKENT!!!!
LEEF BEWUST ZODAT JE MEER OVERLEVINGSKANSEN HEBT EN LAAT JE NIET IN DE VAL
LOKKEN ONGEACHT WELKE FUNCTIE VOOR JE NEUS STAAT EN ZORG ZEKER EN VAST DAT HET
PUBLIEKELIJK DOORGROND IS EN “” uw voorgeschiedenis”” GEKEND IS BINNEN ONZE SAMENLEVING!!!

Geen opmerkingen:
Een reactie posten