dinsdag 23 juni 2026

DATA = PSYCHOPATEN ZIJN MASTER-MISLEIDERS !!!!!!

 


14 april 2012;  VERTROUWEN= realiteit - teleurstellingen : gebeurtenissen....





2019: “en weer stel ik vast dat er een vriendin is, die denkt SLIMMER te zijn dan ik, spijtig wat mensen allemaal doen wanneer die WANHOPIG ZIJN…DOM"


een bericht is VERWIJDERD !!!! 


Een sociopaat is iemand die antisociale persoonlijkheidsstoornis draagt, al dan niet zichtbaar. Meestal dragen ‘stoornissen’, een masker, en kijken ze in de omgeving: “hoe te moeten reageren om erbij te blijven behoren”. Dit komt omdat ze GEEN EMPATHIE DRAGEN! Sociopaten hebben problemen met de betekenis en de inhoud van “normen en waarden”. Voor hen is dat niets waard en totaal geen betekenis omdat ze meestal halsoverkop handelen en koelbloedig zijn. Sociopaten gaan eerst rond kijken, en dan pas reageren, zodat HUN GEDRAG NIET OPVALT BINNEN DE OMGEVING OM HEN NIET TE ONTMASKEREN!!!!  
SOCIOPATEN ZIJN ENORM MANIPULATIEF EN MISLEIDEND EN ZEKER NAAR HUN PERSOONLIJKE GEWIN – wat die ook als “gewin” ervaren: andermans leven, andermans partner, andermans huis, andermans wagen…. machtsmisbruik!
Sociopaten kunnen enorm goed seksen, broek af doen, maar verbinding kennen ze NIET omdat hun emoties FAKE ZIJN alsook HUN FAKE FUTURE
!!!

 

Een psychopaat draagt antisociale persoonlijkheid stoornissen en niet te vergeten ALSOOK EEN CRIMINEEL GEDRAG!!!! Een psychopaat draagt geen angsten, en draagt een minachting voor alles. Psychopaten kennen GEEN EMOTIES, en willen een DIRECTE BEVREDIGING in een overheersende- niet strokende – gedachtegang – binnen onze maatschappij!!
Een psychopaat zet zijn wreedheid om in zich “sterker tonen” en onoverwinnelijk en hier ook – net als de sociopaat – gaat de psychopaat over naar EIGEN GEWIN BINNEN ZIJN VOORDEELPAKKET!!!
In de volksmond horen we meer en meer “”ik had nooit gedacht dat hij of zij een psychopaat was”!! Het is een cliché

 

Let op! Waar psychopaten zijn, heerst een “dit klopt niet – gevoel”!!! Er heerst een DESTRUCTIEVE SPANNING DOOR ZIJN KOELBLOEDIGHEID EN HET ONTBREKEN VAN ZIJN EMPATHIE! Nochtans zijn ze moeilijk te onderscheiden. Men mag al een hele analist of ERVARINGSDESKUNDIGE zijn, om dit door te hebben. (ik heb nog enkele tips maar kan ik niet publiceren!!!!!)
Mensen TRAPPEN ER IN, hoe de mooipraters zich zo manifesteren binnen onze samenleving en als een magneet zich mensen om zich heen verzamelen om hun circus hoog te houden!! Pas later komt het circus naar boven en dan is het te laat met al heel veel geleden fysieke schade en mentaal gebroken!

 

PSYCHOPATEN LEVEN OP LEEDVERMAAK. LEEDVERMAAK IS ALS EEN VERSLAVING VAN DEZE MONSTERS!!! Zoals de gangsters intimideerden; “Wij gaan u een handje helpen als je geen zelfmoord pleegt” =>>PSYCHOPATEN GAAN LEEDVERMAAK OOK EEN HANDJE HELPEN ZODAT HET ZEKER EN VAST TOT EEN ZWAARDER LEEDVERMAAK KOMT, omdat ze dit ook verder manipuleren naar een verkeerde richting van het slachtoffer en ondertussen zijn psychopaten SUPERVRIENDELIJK NAAR DE OMGEVING TOE EN VANUIT HUN MASKER DRAGEN!
WITTE RAVEN: “mevrouw, weet u dat u met LEVENSGEVAARLIJKE MENSEN OM GAAT”???  (dank dat u mijn leven gered hebt!!!!!!)
In de volksmond zijn “mannen” de meeste psychopaten en vergeet niet dat er “VROUWENPSYCHOPATEN” ook bestaan (dat is heel afschuwelijk en toch bestaand)!! Hoe die in het leven stonden, hoe ik in hun ogen keek, hoe die over de DOOD PRAATTEN, hoe die over hun vuile ratpartner praatten…!
Ik spreek in deze tekst over “zijn” of “hij “ maar kan ook “HAAR” of “ZIJ” zijn!

 

EEN CHECKLIST OF JE OMGAAT MET EEN PSYCHOPAAT = HET ZIJN LEVENSGEVAARLIJKE MENSEN die los lopen in onze samenleving met een dubbeldik masker op!


1.EEN PSYCHOPAAT KAN GEEN EIGEN VERANTWOORDELIJKHEID NEMEN.
Metaforisch= “iemand anders heeft in zijn broek gekakt”!
Wanneer je met een psychopaat omgaat, gaat “iemand anders” altijd de schuld krijgen voor “zijn gedrag”! Een psycho kan niet zijn eigen verantwoordelijkheid nemen en de gevolgen van zijn gedrag op een onschuldig persoon katapulteren!!!!
De psycho gaat er zelf een verhaaltje aanbreien zodat er telkens een EXCUUS IS EN HIJ UIT HET ZICHTVELD BLIJFT!!!
voorbeeld: “iemand moest op de hondjes passen – maar deed het volgens de daders niet goed genoeg – er kwam controle - en dan KREEG IK – INEENS - HUN VERANTWOORDELIJKHEID- IN MIJN SCHOENEN GEGOOID EN per direct”!!!!

 

2.DE PSYCHOPAAT IS EEN MASTER-MISLEIDER. De psycho beliegt, bedriegt, MANIPULEERT, zonder enig probleem. Een psychopaat doet ALLES VOOR HET GELD en MACHT! Hij kiest ZORGVULDIG ZIJN onschuldige slachtoffers uit, die hij GEWETENLOOS op een SLUWE MANIER MISBRUIKT OP ALLERLEI VLAKKEN waarbij hij zijn gedrag toe eigent als een nieuwe normaal; zwaar crimineel gedrag, frauderen, zelfs vrienden en familieleden bedriegen – beliegen – tot zelfs bedreigen!  

 

3.EEN PSYCHOPAAT LEGT ENORM GOED CONTACTEN DOOR ZIJN VALSE CHARME EN WELBESPRAAKTHEID! De psycho heeft altijd het JUISTE ANTWOORD KLAAR. Hij lijkt de perfecte praatpartner, die het goed kan uitleggen, die overal zijn plan in trekt, en gelijkertijd heb je het gevoel dat JE ER IN GELUISD WORDT!! Het monster wilt UW VERTROUWEN KRIJGEN OM ZIJN VALS VERTROUWEN IN UW LEVEN TE STUREN NAAR DE HEL!!!
voorbeeld: “vertrouw mij maar, ik zal je niets aan doen”! en vanaf ze in mijn handbereik waren, WERD IK AANGEVALLEN!!!!

 

4.EEN PSYCHOPAAT HEEFT GEEN SPIJT OF BEROUW VAN HOE HIJ ONSCHULDIGE MENSEN KAPOT MAAKT! Een psycho treft nooit schuld vanuit zijn eigen waarde en zijn eigen logica dat voor hem als “normaal” is!!! Nog meer zelfs, doet de psychopaat uitspraken “dat het de schuld van het slachtoffer is en al het leed – “het verdiend loon van het slachtoffer is”  ”!!!

 

5.Kil, KOELBLOEDIG, GEVOELLOOS TOT GEEN EIGEN DIEPGAANDE EMOTIES! AKELIG GEVOEL DAT MEN KRIJGT WANNEER MEN MET DE GANGSTER PRAAT!!!
De psycho bekritiseert andermans emoties: als niet echt, dramatisch, en voor valse aandacht.  Hij berekend het slachtoffer als DOM, niet waardig, overbodig, DAT HET SLACHTOFFER GEEN BESTAANSRECHT HEEFT, en doet heel minachtig naar het slachtoffer toe tot zelfs als “zottin” te bejegenen!!! Een psychopaat gaat er van uit dat een slachtoffer op zijn levenspad komt om misbruikt te worden door hem en hij vindt dat een hele eer naar zijn ego toe! DE PSYCHOPAAT DENKT MEER RECHTEN TE HEBBEN OMDAT HIJ VEEL BELANGRIJKER IS DAN HET SLACHTOFFER!!! Hij beslist op leven en dood!

 

6.EEN PSYCHOPAAT IS EEN PATHOLOGISCHE LEUGENAAR OM ZIJN EGO HOOG TE HOUDEN EN ZIJN MASKER TE KUNNEN BLIJVEN DRAGEN!!! Om de perfecte charmeur, de perfecte partner, de perfecte collega, te zijn, moet de psychopaat zijn ego hoog houden en daarvoor zijn leugens noodzakelijk.
Dure kleding, PLASTISCHE CHIRURGIE, de perfecte uitstraling naar zijn omgeving, om HET MONSTER IN HEM TE MASKEREN!!!

LEVENSGEVAARLIJKE MENSEN!!!

 

7.DE PSYCHOPAAT HEEFT EEN OVERDREVEN GEVOEL VAN EIGENWAARDE!!! Hij voelt zich de beste, de slimste en vooral….. ANDERMANS TALENTEN EN KWALITEITEN UITSCHAKELEN zodat hijzelf alleen maar de aandacht krijgt!!! De psychopaat is een opschepper, mooiprater, en staat in het middelpunt van het gesprek ….. TERWIJL IEMAND ANDERS ZIJN JOB MOET DOEN OMDAT HIJ HETZELF NIET KAN (opgepast voor leidinggevenden die kunnen meer machtsmisbruik uitoefenen)!!! Ook daar heeft hij FAKE FUTURE problemen en gaat zijn collega’s of omgeving AFDREIGEN EN BEDREIGEN TOT ZWIJGEN!


ALLES BINNEN HET EGO EN IMAGO VAN DE PSYCHOPAAT MOET VERZWEGEN BLIJVEN ZODAT HIJ DE STERKSTE, DE SLIMSTE, DE PLEZANTSTE, DE MOOISTE, is, naar de buitenwereld toe! Maar het is een monster dat in je omgeving de hele zaak verziekt en kapot maakt. Zie punt 2 en LEEDVERMAAK!!!

 

8.EEN PSYCHOPAAT IS TOTAAL ONVERANTWOORD, HEEFT GEEN PLICHTSBESEF EN EEN ANDER ZAL ZIJN VERANTWOORDELIJKHEID MOETEN UITVOEREN! De psycho is een bloedzuiger, die constant positieve energie weg zuigt. “”Alles wat voor zijn neus komt staan, daar zit die in”” !!! Altijd alles vernietigen! Hij vraagt “”FAKE HULP”” zodat hijzelf de taken niet moet uitvoeren, iemand anders moet dat doen! Frustraties, afwijzingen, kritiek, en slechte resultaten, duldt hij niet en dan volgen de ruzies, uitspattingen, DE (verdoken) AGRESSIE!!! De psycho lost alles op met ZWARE INTIMIDATIES OM ZIJN GOESTING TE KRIJGEN, bedreigingen, afpersingen= de kwetsbaarheden dat hij van zijn slachtoffers weet en dat dan misbruiken enz…

 

9.Een psychopaat wilt de beste zijn, de slimste zijn, en draagt een veelzijdige criminaliteit! Zonder enige aanleiding veranderen zijn plannen constant om zijn masker te behouden; “hij mag niet door de mand vallen door zijn lompigheid”! Een psychopaat staat er voor bekend dat hij “slim genoeg is” en “positie genoeg heeft” om er ONGESTRAFT MEE WEG TE KOMEN WAT HIJ ALLEMAAL VAN FEITEN GEPLEEGD HEEFT (oa stalken, pesterijen, doodsbedreigingen…)!
Een psychopaat is gekend voor “losbandige seks”. Aangezien hij geen gevoelens heeft, GEWETENLOOS IS, verlangt en EIST HIJ ALLEEN MAAR EXTREME SEKS!!
“Wat een ander niet heeft, wilt hij in bed” en “overal waar hij voor staat, daar zit hij in zonder pardon” (kinderen, ouderen, mannen, vrouwen, een eigen prostitutienetwerk… het maakt voor hem allemaal niet uit maar ook verdoken vanachter zijn masker zodat de buitenwereld er totaal geen weet over heeft voor zijn imago!!!)!!!

 

10.EEN PSYCHOPAAT IS ALTIJD OP ZOEK NAAR STIMULANS EN ZOEKT HET EXTREME OP!!! Een psychopaat gaat heel ver, zonder normen en waarden, gewetenloos, grenzeloos!!! Een psychopaat is altijd op zoek naar minder sterke personen; een persoon die bevestiging nodig heeft, acceptatie nodig heeft of liefde wilt. DE PSYCHOPAAT GAAT – de- in- zijn- ogen- slachtoffer – AFHANKELIJK MAKEN VAN HEM – door welke reden ook – “jij gaat nooit winnen van ons” of “jij hebt ons nodig om dit te overleven”!!!
Kenmerkend is ook dat de psychopaat – “zijn” hoge functie wilt laten uitschijnen – alsof hij dan HET RECHT HEEFT OM SLACHTOFFERS TE MOGEN MAKEN EN DIE VERVOLGENS TE LATEN VERDWIJNEN VOORGOED!!!


11.EEN PSYCHOPAAT WILT EEN GEHEIM AAN U VERTELLEN OM “vals vertrouwen” op te bouwen! De psychopaat gaat u een “geheim vertellen” dat een “band” moet vormen. Helaas blijft de psychopaat een gewetenloos monster die geen “neen” duldt, die alleen zijn eisen toe laat, waarbij je moet ONDERDUIKEN EN VERDWIJNEN voor zijn ego en imago!!!
voorbeeld: “uw vuil rat stuurt uw berichten in screenshots naar ons”!! Hij doet dat om vals vertrouwen op te wekken, voor iets dat TOTAAL NIET NODIG IS!!! Het is weer op een verkeerd spoor zetten en een triangulatie, waarbij de aandacht naar de 3de partij gaat en niet naar de psychopaat zodat zijn masker niet valt…


Een psychopaat kan het niet verdragen dat EEN SLACHTOFFER ZICH VERDEDIGD. VOOR DE PSYCHOPAAT IS HET LEEDVERMAAK – hoe hij toe kijkt – en het slachtoffer spartelt te mogen blijven leven!! In de volksmond wordt wel eens gezegd – wanneer het slachtoffer zich verdedigt tegen de psychopaat – dat die dat niet accepteert en gaat STALKEN (hij verliest de controle over zijn slachtoffer) !
De psychopaat gaat zijn slachtoffer – OP EEN VOLLEDIG VERKEERD SPOOR ZETTEN – en dan het slachtoffer uitlachen dat de gangsters zo slim zijn om dit straffeloos te kunnen doen!!!


Wat heel frappant is, is, dat de psychopaat EIST – dat zijn slachtoffer volledig GEÏSOLEERD IS van haar familie, vrienden, en moet heel haar leven OPGEVEN VOOR MENEER zodat hij de volledige controle over haar heeft en niemand van de buitenwereld iets te weten komt tenzij gemanipuleerd (zijn eigen voordeelpakket en via zijn zelfreputatiecontrole) om hem in te dekken!!!

 

EEN PSYCHOPAAT IS PAS TEVREDEN ALS DE ANDERE
INSTORT OF ZICH VAN HET LEVEN BEROOFD
!!

 

TIPS:

Þ   TRAP NIET IN VLEIERIJ EN VALSE CHARME = hij is gewetenloos!!!!

Þ   LIEGEN, bedriegen, bedreigen = hij blijft een pathologisch leugenaar

Þ   Laat je nooit DWINGEN OM HEM TE VERTROUWEN= daders; “jij moet me vertrouwen! vertrouw mij!” = VERTROUWEN MOET MEN VERDIENEN EN DAT IS VAN LANGE DUUR en niet vanaf 5 seconden!!!!

Þ   Laat je NIET VERBLINDEN= de slagen die je krijgt met vervolgens een kadootje, het mentaal en fysiek geweld gevolgd met een giftig geschenkje = HIJ BLIJFT EEN GEWETENLOZE ZOT!!!

Þ   Als men u bang maakt op welke manier ook, dat is geen liefde!

Þ   De PSYCHOPAAT GAAT MEDELIJDEN SCHEPPEN zodat je terug naar hem komt!!! = hij blijft een gewetenloze zot!!!!

Þ   Dader: “nu ik jou ontmoet hebt, zal je leven nooit meer hetzelfde zijn” of “door jou ben ik zo positief veranderd en dat had ik bij geen andere vrouw” = je kan de gewetenloze zot niet veranderen, hij leeft in listen en criminele feiten ongeacht wie hij is of welke functie!!!

Þ   Ga niet mee IN ZIJN KRANKZINNIG SOCIAAL OORLOGSCIRCUS want voor hem is het daadwerkelijk een oorlog die hij MOET WINNEN!!

=>>>WORDT GEEN MEDEPLICHTIGE IN ZIJN CRIMINELE FEITEN!!! Meelopen is gemakkelijk maar dat blijft NIET DUREN, ooit keert hij TEGEN U !!!


Als het slecht aanvoelt, als het ‘niet -klopt- verhaal’ is, VERTROUW DAN OP JE OVERLEVINGSDRANG – “””wat zegt UW GEVOEL””” en luister naar dat gevoel – ook al is dit een “functie” – TOXISCH OF PSYCHOPATEN zitten overal!!!
Vraag een second opinion bij NEUTRALE professionele betrouwbare mensen!


Wees trouw aan jezelf. De psychopaat heeft je ganse leven kapot gemaakt en ook al moet je terug opbouwen van niveau “nul”, BLIJF VERDOMD BIJ JEZELF IN JE EIGEN WAARDE, WIE JE BENT, waar je voor staat, wat je doet, EN DAAR HEEFT GEEN 1 PSYCHOPAAT OF TOXISCH PERSOON OVER TE BESLISSEN!!
“”Leef bewust zodat je meer overlevingskansen hebt, en laat je niet in de val lokken ongeacht “”welke functie er voor je neus staat””!!!
è>ZORG VOORAL DAT UW VERHAAL PUBLIEKELIJK DOORGRONDEN IS EN “”UW VOORGESCHIEDENIS”” GEKEND IS BINNEN ONZE SAMENLEVING!

 

Een psychopaat wilt contact behouden – telefonisch – mail- het beheren van uw gehele digitale wereld – het beheren van uw gehele sociale cirkel en als het kan uw professionele cirkel erbij – HOU AFSTAND VAN DE ZOT EN BLIJF ER VAN WEG want heel berekend “kan de zot zelf geen afstand doen van jou en dan blijft het maar duren in uw leven en kan je verder niets positiefs opbouwen”!!!  

((ik ben 18 LEVENSJAREN VERLOREN DOOR ZIJN KRANKZINNIG SOCIAAL OORLOGSCIRCUS dat hij zo “plezant” vond…))


MAAK BEKEND AAN DE GEHELE WERELD WAT JE VOOR HEBT ZODAT EXTERNE NEUTRALE MENSEN OP DE HOOGTE ZIJN VOOR WANNEER ER IETS GEBEURD!!

 

Het is een ware wereldschande wanneer hogere functies dit gedrag vertonen en toe passen op hun machtsveld als ZWAAR MISBRUIK OF MENTAAL EN FYSIEK GEWELD DAT MOET GEDWANGZWEGEN WORDEN!
Het is niet omdat men een “functie” heeft, dat men een vrijgeleide heeft om iemand onschuldig te doden op welke manier dat het hun uitkomt!
Het is drastisch nodig, broodnodig, dat deze misbruikmaterie naar buiten komt en dan men er INTERNATIONAAL DAADWERKELIJK ER IETS GAAT AAN DOEN! alle hulp welkom!!!  

 

! ! ! ! kunnen jullie geloven, wat ik heb mee gemaakt, wat ik moest dwangzwijgen, hoe zijn “vrienden ten huize” bij mij terecht kwamen, hoe oude mannen gestuurd werden doorheen de seks tortion, hoe er zware intimidaties waren over “”het binnenvallen in mijn woning en dat ik geen kant meer op kon”” en dan in 2024…. “wij zijn geen motardbende maar een hoge functiebende” en die zijn daar niet beschaamd over!!!!! 
IK HEB HET OVERLEEFD!!!!                                                                               


Lotgenoten, sterkte, ik hou van jullie allemaal!




=>“Je bent niet alleen”
METEN IS WETEN EN WETEN IS OVERLEVEN: slachtoffers bewust maken zodat ze door hun ontbrekende kennis over daderwerkwijzen, waakzaam zijn en een beter herstelgerichte dimensie kunnen creëren!
GEDENKEN WIJ ALLE ZIEKEN EN SLACHTOFFERS VAN FYSIEK EN MENTAAL GEWELD: PESTERIJEN
GEDENKEN WIJ ALLE GEVONDEN EN VERDWENEN VROUWEN: FEMICIDE

“”TE LAAT”” is nooit goed. TE LAAT heeft gemiste kansen die niet meer de kans krijgen. Mw

Vrouwen die hun waarheid spreken, hun ervaringen delen, worden met de dood beloond! Mw

Dader; "Jij kan altijd in dadersogen kijken ongeacht welke functie voor je neus staat"!

VALSE VRIENDELIJKHEID. VALS VERTROUWEN. VALSE VEILIGHEID.
LEEF BEWUST EN ALERT MET DE JUISTE WAARNEMINGEN.
LEEF BEWUST WAT DARVO BETEKENT!!!
LEEF BEWUST WAT GANGSTALKING BETEKENT!!!!
LEEF BEWUST ZODAT JE MEER OVERLEVINGSKANSEN HEBT EN LAAT JE NIET IN DE VAL LOKKEN ONGEACHT WELKE FUNCTIE VOOR JE NEUS STAAT EN ZORG ZEKER EN VAST DAT HET PUBLIEKELIJK DOORGROND IS  EN “” uw  voorgeschiedenis”” GEKEND IS BINNEN ONZE SAMENLEVING!!!
Bovenkant formulier


Geen opmerkingen:

Een reactie posten