2019: “en weer stel ik vast dat er een vriendin is, die denkt SLIMMER te zijn dan ik, spijtig wat mensen allemaal doen wanneer die WANHOPIG ZIJN…DOM"
Een sociopaat
is iemand die antisociale persoonlijkheidsstoornis draagt, al dan niet zichtbaar. Meestal
dragen ‘stoornissen’, een masker, en kijken ze in de omgeving: “hoe te moeten
reageren om erbij te blijven behoren”. Dit komt omdat ze GEEN EMPATHIE DRAGEN!
Sociopaten hebben problemen met de betekenis en de inhoud van “normen en
waarden”. Voor hen is dat niets waard en totaal geen betekenis omdat ze meestal
halsoverkop handelen en koelbloedig zijn. Sociopaten gaan eerst rond kijken, en
dan pas reageren, zodat HUN GEDRAG NIET OPVALT BINNEN DE OMGEVING OM HEN NIET
TE ONTMASKEREN!!!!
SOCIOPATEN ZIJN ENORM MANIPULATIEF EN MISLEIDEND EN ZEKER NAAR HUN
PERSOONLIJKE GEWIN – wat die ook als “gewin” ervaren: andermans leven, andermans
partner, andermans huis, andermans wagen…. machtsmisbruik!
Sociopaten kunnen enorm goed seksen, broek af doen, maar verbinding kennen ze
NIET omdat hun emoties FAKE ZIJN alsook HUN FAKE FUTURE!!!
Een psychopaat
draagt antisociale persoonlijkheid stoornissen en niet te vergeten ALSOOK EEN
CRIMINEEL GEDRAG!!!!
Een psychopaat draagt geen angsten, en draagt een minachting voor alles.
Psychopaten kennen GEEN EMOTIES, en willen een DIRECTE BEVREDIGING in een
overheersende- niet strokende – gedachtegang – binnen onze maatschappij!!
Een psychopaat zet zijn wreedheid om in zich “sterker tonen” en onoverwinnelijk
en hier ook – net als de sociopaat – gaat de psychopaat over naar EIGEN GEWIN
BINNEN ZIJN VOORDEELPAKKET!!!
In de volksmond horen we meer en meer “”ik had nooit gedacht dat hij of zij een
psychopaat was”!! Het is een cliché
Let op! Waar
psychopaten zijn, heerst een “dit klopt niet – gevoel”!!! Er heerst een
DESTRUCTIEVE SPANNING DOOR ZIJN KOELBLOEDIGHEID EN HET ONTBREKEN VAN ZIJN
EMPATHIE! Nochtans zijn ze moeilijk te onderscheiden. Men mag al een hele analist
of ERVARINGSDESKUNDIGE zijn, om dit door te hebben. (ik heb nog enkele tips maar
kan ik niet publiceren!!!!!)
Mensen TRAPPEN ER IN, hoe de mooipraters zich zo manifesteren binnen onze samenleving
en als een magneet zich mensen om zich heen verzamelen om hun circus hoog te
houden!! Pas later komt het circus naar boven en dan is het te laat met al heel
veel geleden fysieke schade en mentaal gebroken!
PSYCHOPATEN
LEVEN OP LEEDVERMAAK. LEEDVERMAAK IS ALS EEN VERSLAVING VAN DEZE MONSTERS!!!
Zoals de gangsters intimideerden; “Wij gaan u een handje helpen als je geen zelfmoord
pleegt” =>>PSYCHOPATEN GAAN LEEDVERMAAK OOK EEN HANDJE HELPEN ZODAT HET
ZEKER EN VAST TOT EEN ZWAARDER LEEDVERMAAK KOMT, omdat ze dit ook verder
manipuleren naar een verkeerde richting van het slachtoffer en ondertussen zijn
psychopaten SUPERVRIENDELIJK NAAR DE OMGEVING TOE EN VANUIT HUN MASKER DRAGEN!
WITTE RAVEN: “mevrouw, weet u dat u met LEVENSGEVAARLIJKE MENSEN OM GAAT”??? (dank dat u
mijn leven gered hebt!!!!!!)
In de volksmond zijn “mannen” de meeste psychopaten en vergeet niet dat er “VROUWENPSYCHOPATEN” ook bestaan (dat
is heel afschuwelijk en toch bestaand)!! Hoe die in het leven stonden, hoe ik
in hun ogen keek, hoe die over de DOOD PRAATTEN, hoe die over hun vuile
ratpartner praatten…!
Ik spreek in deze tekst over “zijn” of “hij “ maar kan ook “HAAR” of “ZIJ” zijn!
EEN
CHECKLIST OF JE OMGAAT MET EEN PSYCHOPAAT = HET ZIJN LEVENSGEVAARLIJKE MENSEN die
los lopen in onze samenleving met een dubbeldik masker op!
1.EEN PSYCHOPAAT KAN GEEN EIGEN VERANTWOORDELIJKHEID NEMEN.
Metaforisch= “iemand anders heeft in zijn broek gekakt”!
Wanneer je met een psychopaat omgaat, gaat “iemand anders” altijd de schuld
krijgen voor “zijn gedrag”! Een psycho kan niet zijn eigen verantwoordelijkheid
nemen en de gevolgen van zijn gedrag op een onschuldig persoon katapulteren!!!!
De psycho gaat er zelf een verhaaltje aanbreien zodat er telkens een EXCUUS IS
EN HIJ UIT HET ZICHTVELD BLIJFT!!!
voorbeeld: “iemand moest op de hondjes
passen – maar deed het volgens de daders niet goed genoeg – er kwam controle - en
dan KREEG IK – INEENS - HUN VERANTWOORDELIJKHEID- IN MIJN SCHOENEN GEGOOID EN per
direct”!!!!
2.DE
PSYCHOPAAT IS EEN MASTER-MISLEIDER. De psycho beliegt, bedriegt, MANIPULEERT,
zonder enig probleem. Een psychopaat doet ALLES VOOR HET GELD en MACHT! Hij
kiest ZORGVULDIG ZIJN onschuldige slachtoffers uit, die hij GEWETENLOOS op een
SLUWE MANIER MISBRUIKT OP ALLERLEI VLAKKEN waarbij hij zijn gedrag toe
eigent als een nieuwe normaal; zwaar crimineel gedrag, frauderen, zelfs
vrienden en familieleden bedriegen – beliegen – tot zelfs bedreigen!
3.EEN
PSYCHOPAAT LEGT ENORM GOED CONTACTEN DOOR ZIJN VALSE CHARME EN WELBESPRAAKTHEID!
De psycho heeft altijd het JUISTE ANTWOORD KLAAR. Hij lijkt de perfecte praatpartner,
die het goed kan uitleggen, die overal zijn plan in trekt, en gelijkertijd heb
je het gevoel dat JE ER IN GELUISD WORDT!! Het monster wilt UW VERTROUWEN
KRIJGEN OM ZIJN VALS VERTROUWEN IN UW LEVEN TE STUREN NAAR DE HEL!!!
voorbeeld: “vertrouw mij maar, ik zal
je niets aan doen”! en vanaf ze in mijn handbereik waren, WERD IK AANGEVALLEN!!!!
4.EEN
PSYCHOPAAT HEEFT GEEN SPIJT OF BEROUW VAN HOE HIJ ONSCHULDIGE MENSEN KAPOT
MAAKT! Een psycho treft nooit schuld vanuit zijn eigen waarde en zijn eigen
logica dat voor hem als “normaal” is!!! Nog meer zelfs, doet de psychopaat
uitspraken “dat het de schuld van het slachtoffer is en al het leed – “het verdiend
loon van het slachtoffer is” ”!!!
5.Kil,
KOELBLOEDIG, GEVOELLOOS TOT GEEN EIGEN DIEPGAANDE EMOTIES! AKELIG GEVOEL DAT
MEN KRIJGT WANNEER MEN MET DE GANGSTER PRAAT!!!
De psycho bekritiseert andermans emoties: als niet echt, dramatisch, en voor valse
aandacht. Hij berekend het slachtoffer
als DOM, niet waardig, overbodig, DAT HET SLACHTOFFER GEEN BESTAANSRECHT HEEFT,
en doet heel minachtig naar het slachtoffer toe tot zelfs als “zottin” te
bejegenen!!! Een psychopaat gaat er van uit dat een slachtoffer op zijn levenspad
komt om misbruikt te worden door hem en hij vindt dat een hele eer naar zijn
ego toe! DE PSYCHOPAAT DENKT MEER RECHTEN TE HEBBEN OMDAT HIJ VEEL
BELANGRIJKER IS DAN HET SLACHTOFFER!!! Hij beslist op leven en dood!
6.EEN
PSYCHOPAAT IS EEN PATHOLOGISCHE LEUGENAAR OM ZIJN EGO HOOG TE HOUDEN EN ZIJN MASKER
TE KUNNEN BLIJVEN DRAGEN!!! Om de perfecte charmeur, de perfecte partner,
de perfecte collega, te zijn, moet de psychopaat zijn ego hoog houden en
daarvoor zijn leugens noodzakelijk.
Dure kleding, PLASTISCHE CHIRURGIE, de perfecte uitstraling naar zijn omgeving,
om HET MONSTER IN HEM TE MASKEREN!!!
LEVENSGEVAARLIJKE
MENSEN!!!
7.DE
PSYCHOPAAT HEEFT EEN OVERDREVEN GEVOEL VAN EIGENWAARDE!!! Hij voelt zich de
beste, de slimste en vooral….. ANDERMANS TALENTEN EN KWALITEITEN UITSCHAKELEN
zodat hijzelf alleen maar de aandacht krijgt!!! De psychopaat is een opschepper,
mooiprater, en staat in het middelpunt van het gesprek ….. TERWIJL IEMAND
ANDERS ZIJN JOB MOET DOEN OMDAT HIJ HETZELF NIET KAN (opgepast voor leidinggevenden
die kunnen meer machtsmisbruik uitoefenen)!!! Ook daar heeft hij FAKE FUTURE
problemen en gaat zijn collega’s of omgeving AFDREIGEN EN BEDREIGEN TOT ZWIJGEN!
ALLES BINNEN HET EGO EN IMAGO VAN DE PSYCHOPAAT MOET VERZWEGEN BLIJVEN
ZODAT HIJ DE STERKSTE, DE SLIMSTE, DE PLEZANTSTE, DE MOOISTE, is, naar de
buitenwereld toe! Maar het is een monster dat in je omgeving de hele zaak
verziekt en kapot maakt. Zie punt 2 en LEEDVERMAAK!!!
8.EEN
PSYCHOPAAT IS TOTAAL ONVERANTWOORD, HEEFT GEEN PLICHTSBESEF EN EEN ANDER ZAL
ZIJN VERANTWOORDELIJKHEID MOETEN UITVOEREN! De psycho is een bloedzuiger,
die constant positieve energie weg zuigt. “”Alles wat voor zijn neus komt
staan, daar zit die in”” !!! Altijd alles vernietigen! Hij vraagt “”FAKE HULP””
zodat hijzelf de taken niet moet uitvoeren, iemand anders moet dat doen! Frustraties,
afwijzingen, kritiek, en slechte resultaten, duldt hij niet en dan volgen de
ruzies, uitspattingen, DE (verdoken) AGRESSIE!!! De psycho lost alles op met
ZWARE INTIMIDATIES OM ZIJN GOESTING TE KRIJGEN, bedreigingen, afpersingen= de
kwetsbaarheden dat hij van zijn slachtoffers weet en dat dan misbruiken enz…
9.Een
psychopaat wilt de beste zijn, de slimste zijn, en draagt een veelzijdige
criminaliteit! Zonder enige aanleiding veranderen zijn plannen constant om
zijn masker te behouden; “hij mag niet door de mand vallen door zijn lompigheid”!
Een psychopaat staat er voor bekend dat hij “slim genoeg is” en “positie
genoeg heeft” om er ONGESTRAFT MEE WEG TE KOMEN WAT HIJ ALLEMAAL VAN FEITEN
GEPLEEGD HEEFT (oa stalken, pesterijen, doodsbedreigingen…)!
Een psychopaat is gekend voor “losbandige seks”. Aangezien hij geen gevoelens
heeft, GEWETENLOOS IS, verlangt en EIST HIJ ALLEEN MAAR EXTREME SEKS!!
“Wat een ander niet heeft, wilt hij in bed” en “overal waar hij voor staat,
daar zit hij in zonder pardon” (kinderen, ouderen, mannen, vrouwen, een eigen
prostitutienetwerk… het maakt voor hem allemaal niet uit maar ook verdoken
vanachter zijn masker zodat de buitenwereld er totaal geen weet over heeft voor
zijn imago!!!)!!!
10.EEN
PSYCHOPAAT IS ALTIJD OP ZOEK NAAR STIMULANS EN ZOEKT HET EXTREME OP!!! Een
psychopaat gaat heel ver, zonder normen en waarden, gewetenloos, grenzeloos!!! Een
psychopaat is altijd op zoek naar minder sterke personen; een persoon die
bevestiging nodig heeft, acceptatie nodig heeft of liefde wilt. DE PSYCHOPAAT
GAAT – de- in- zijn- ogen- slachtoffer – AFHANKELIJK MAKEN VAN HEM – door
welke reden ook – “jij gaat nooit winnen van ons” of “jij hebt ons nodig om dit
te overleven”!!!
Kenmerkend is ook dat de psychopaat – “zijn” hoge functie wilt laten uitschijnen
– alsof hij dan HET RECHT HEEFT OM SLACHTOFFERS TE MOGEN MAKEN EN DIE
VERVOLGENS TE LATEN VERDWIJNEN VOORGOED!!!
11.EEN PSYCHOPAAT WILT EEN GEHEIM
AAN U VERTELLEN OM “vals vertrouwen” op te bouwen! De psychopaat gaat u een
“geheim vertellen” dat een “band” moet vormen. Helaas blijft de psychopaat een gewetenloos
monster die geen “neen” duldt, die alleen zijn eisen toe laat, waarbij je moet
ONDERDUIKEN EN VERDWIJNEN voor zijn ego en imago!!!
voorbeeld: “uw vuil rat stuurt uw berichten in screenshots naar ons”!! Hij
doet dat om vals vertrouwen op te wekken, voor iets dat TOTAAL NIET NODIG IS!!!
Het is weer op een verkeerd spoor zetten en een triangulatie, waarbij de
aandacht naar de 3de partij gaat en niet naar de psychopaat zodat
zijn masker niet valt…
Een
psychopaat kan het niet verdragen dat EEN SLACHTOFFER ZICH VERDEDIGD. VOOR DE
PSYCHOPAAT IS HET LEEDVERMAAK – hoe hij toe kijkt – en het slachtoffer spartelt
te mogen blijven leven!! In de volksmond wordt wel eens gezegd – wanneer het
slachtoffer zich verdedigt tegen de psychopaat – dat die dat niet accepteert en
gaat STALKEN (hij verliest de controle over zijn slachtoffer) !
De psychopaat gaat zijn slachtoffer – OP EEN VOLLEDIG VERKEERD SPOOR ZETTEN –
en dan het slachtoffer uitlachen dat de gangsters zo slim zijn om dit
straffeloos te kunnen doen!!!
Wat heel frappant is, is, dat de psychopaat EIST
– dat zijn slachtoffer volledig GEÏSOLEERD IS van haar familie, vrienden, en
moet heel haar leven OPGEVEN VOOR MENEER zodat hij de volledige controle over
haar heeft en niemand van de buitenwereld iets te weten komt tenzij
gemanipuleerd (zijn eigen voordeelpakket en via zijn zelfreputatiecontrole)
om hem in te dekken!!!
EEN PSYCHOPAAT IS PAS TEVREDEN ALS DE
ANDERE
INSTORT OF ZICH VAN HET LEVEN BEROOFD!!
TIPS:
Þ TRAP NIET IN VLEIERIJ EN VALSE CHARME
= hij is gewetenloos!!!!
Þ LIEGEN, bedriegen, bedreigen = hij
blijft een pathologisch leugenaar
Þ Laat je nooit DWINGEN OM HEM TE
VERTROUWEN= daders; “jij moet me vertrouwen! vertrouw mij!” = VERTROUWEN
MOET MEN VERDIENEN EN DAT IS VAN LANGE DUUR en niet vanaf 5 seconden!!!!
Þ Laat je NIET VERBLINDEN= de slagen
die je krijgt met vervolgens een kadootje, het mentaal en fysiek geweld gevolgd
met een giftig geschenkje = HIJ BLIJFT EEN GEWETENLOZE ZOT!!!
Þ Als men u bang maakt op welke manier
ook, dat is geen liefde!
Þ De PSYCHOPAAT GAAT MEDELIJDEN SCHEPPEN
zodat je terug naar hem komt!!! = hij blijft een gewetenloze zot!!!!
Þ Dader: “nu ik jou ontmoet hebt, zal
je leven nooit meer hetzelfde zijn” of “door jou ben ik zo positief veranderd
en dat had ik bij geen andere vrouw” = je kan de gewetenloze zot niet
veranderen, hij leeft in listen en criminele feiten ongeacht wie hij is of
welke functie!!!
Þ Ga niet mee IN ZIJN KRANKZINNIG SOCIAAL
OORLOGSCIRCUS want voor hem is het daadwerkelijk een oorlog die hij MOET
WINNEN!!
=>>>WORDT GEEN MEDEPLICHTIGE IN
ZIJN CRIMINELE FEITEN!!! Meelopen is gemakkelijk maar dat blijft NIET DUREN,
ooit keert hij TEGEN U !!!
Als het slecht aanvoelt, als het ‘niet -klopt- verhaal’ is, VERTROUW DAN
OP JE OVERLEVINGSDRANG – “””wat zegt UW GEVOEL””” en luister naar dat gevoel –
ook al is dit een “functie” – TOXISCH OF PSYCHOPATEN zitten overal!!!
Vraag een second opinion bij NEUTRALE professionele betrouwbare mensen!
Wees trouw aan jezelf. De psychopaat heeft je ganse leven kapot gemaakt en ook
al moet je terug opbouwen van niveau “nul”, BLIJF VERDOMD BIJ JEZELF IN JE EIGEN
WAARDE, WIE JE BENT, waar je voor staat, wat je doet, EN DAAR HEEFT GEEN 1
PSYCHOPAAT OF TOXISCH PERSOON OVER TE BESLISSEN!!
“”Leef bewust zodat je meer overlevingskansen hebt, en laat je niet in de val
lokken ongeacht “”welke functie er voor je neus staat””!!!
è>ZORG VOORAL DAT UW VERHAAL
PUBLIEKELIJK DOORGRONDEN IS EN “”UW VOORGESCHIEDENIS”” GEKEND IS BINNEN ONZE SAMENLEVING!
Een
psychopaat wilt contact behouden – telefonisch – mail- het beheren van uw
gehele digitale wereld – het beheren van uw gehele sociale cirkel en als het
kan uw professionele cirkel erbij – HOU AFSTAND VAN DE ZOT EN BLIJF ER VAN WEG
want heel berekend “kan de zot zelf geen afstand doen van jou en dan blijft het
maar duren in uw leven en kan je verder niets positiefs opbouwen”!!!
((ik
ben 18 LEVENSJAREN VERLOREN DOOR ZIJN KRANKZINNIG SOCIAAL OORLOGSCIRCUS dat hij
zo “plezant” vond…))
MAAK BEKEND AAN DE GEHELE WERELD WAT JE VOOR HEBT ZODAT EXTERNE NEUTRALE MENSEN
OP DE HOOGTE ZIJN VOOR WANNEER ER IETS GEBEURD!!
Het is
een ware wereldschande wanneer hogere functies dit gedrag vertonen en toe
passen op hun machtsveld als ZWAAR MISBRUIK OF MENTAAL EN FYSIEK GEWELD DAT
MOET GEDWANGZWEGEN WORDEN!
Het is niet omdat men een “functie” heeft, dat men een vrijgeleide heeft om
iemand onschuldig te doden op welke manier dat het hun uitkomt!
Het is drastisch nodig, broodnodig, dat deze misbruikmaterie naar buiten komt
en dan men er INTERNATIONAAL DAADWERKELIJK ER IETS GAAT AAN DOEN! alle hulp
welkom!!!
! ! !
! kunnen jullie geloven, wat ik heb mee gemaakt, wat ik moest dwangzwijgen, hoe
zijn “vrienden ten huize” bij mij terecht kwamen, hoe oude mannen gestuurd werden
doorheen de seks tortion, hoe er zware intimidaties waren over “”het
binnenvallen in mijn woning en dat ik geen kant meer op kon”” en dan in 2024…. “wij
zijn geen motardbende maar een hoge functiebende” en die zijn daar niet
beschaamd over!!!!!
IK HEB HET OVERLEEFD!!!!
Lotgenoten, sterkte, ik hou van jullie allemaal!
=>“Je
bent niet alleen”
METEN IS WETEN EN WETEN IS OVERLEVEN: slachtoffers bewust maken zodat ze door
hun ontbrekende kennis over daderwerkwijzen, waakzaam zijn en een beter
herstelgerichte dimensie kunnen creëren!
GEDENKEN WIJ ALLE ZIEKEN EN SLACHTOFFERS VAN FYSIEK EN MENTAAL GEWELD:
PESTERIJEN
GEDENKEN WIJ ALLE GEVONDEN EN VERDWENEN VROUWEN: FEMICIDE
“”TE LAAT”” is nooit goed. TE LAAT
heeft gemiste kansen die niet meer de kans krijgen. Mw
Vrouwen die
hun waarheid spreken, hun ervaringen delen, worden met de dood beloond! Mw
Dader; "Jij kan altijd in dadersogen kijken ongeacht
welke functie voor je neus staat"!
VALSE
VRIENDELIJKHEID. VALS VERTROUWEN. VALSE VEILIGHEID.
LEEF BEWUST EN ALERT MET DE JUISTE WAARNEMINGEN.
LEEF BEWUST WAT DARVO BETEKENT!!!
LEEF BEWUST WAT GANGSTALKING BETEKENT!!!!
LEEF BEWUST ZODAT JE MEER OVERLEVINGSKANSEN HEBT EN LAAT JE NIET IN DE VAL
LOKKEN ONGEACHT WELKE FUNCTIE VOOR JE NEUS STAAT EN ZORG ZEKER EN VAST DAT HET
PUBLIEKELIJK DOORGROND IS EN “” uw voorgeschiedenis”” GEKEND IS BINNEN ONZE
SAMENLEVING!!!


Geen opmerkingen:
Een reactie posten