DOORDAT IK EEN HELE TIJD ZONDER INTERNET ZAT...... nu de publicaties.
Zware ongezoute
tekst die triggers (machtsmisbruik, misleidingen, in de val lokken) misbruik, kan geven. Vandaag neem ik jullie even mee
naar “”VOYEURISME”. Wanneer je bij de vele GELUKKIGEN BENT DIE DAAR GEEN
LAST VAN HEEFT, geniet er dan van – “over de normale mensen in je omgeving”.
Voor mijn levenservaring is het een zware materie. Het blijft op mijn netvlies
zitten en het moet me van het hart. De bewijzen zijn er en toch…. DOET
NIEMAND ER LOKAAL IETS AAN! ((zie foto ter illustratie ))
In mijn overlevingstocht kwam ik bij EEN ongekend internationaal CONTROLE
SYSTEEM TERECHT – die mij eerlijk vertelden dat – EEN WELBESPRAAKTE
DOELGROEP DIT MASSAAL DOET, DIT ZO ONRECHTMATIG
DOET; voyeurisme!! ONRECHTMATIG, en ik geef jullie de opmerkelijke
daderswerkwijzen en daderspatronen ZODAT JULLIE TOT ACTIE KUNNEN OVERGAAN OM “JEZELF
JEZELF JEZELF” TE BESCHERMEN (daders willen de aandacht zodat er geen ruimte is
voor zelfverdediging)!!! AAN MIJN INTERNATIONALE LEZERS, IK HEB ALTIJD ALLEEN
MIJN VEILIGHEIDSPLAN GEMAAKT en overleefd, zonder enige ondersteuning.
(uitgezonderd de verdoken WITTE RAVEN met beperkte oppervlakkige ondersteuning
vanuit hun positie, en met uitdrukkelijke dank)
Deze tekst
over voyeurisme wordt vanuit MISBRUIK VAN HUN FUNCTIES GEDAAN (dader; “wij
zijn *** en jij gaat nooit van ons winnen”) – zoals er nu meer en meer IN
DE MEDIA komt (dader: “de media is van ons! Wij gaan winnen en jij kan er niets
aan doen, jij kan geen kant meer op, PLEEG ZELFMOORD OF WE HELPEN EEN HANDJE”
en die BEWEREN UIT HOGE FUNCTIE TE OPEREREN!!!! Wereldschande )
=>>
hulp!!! Op 26/6/2026 voormiddag, heb ik een vreselijke ontdekking gedaan = waar
de gangsters constant mee intimideerden, zie ik plots voor mijn neus staan!! Mijn
ogen vielen ineens op wettelijke papieren die ik ging klasseren.
DE GEGEVENS VAN BURGERS MET TELEFOONNUMMERS EN MAILADRESSEN voor phishings te
sturen!!! OOK HIER HEBBEN DE GANGSTERS GEÏNTIMIDEERD EN IS UITGEKOMEN OVER HET
MACHTSMISBRUIK DAT ZE MET BURGERS KUNNEN PLEGEN. DIT IS NONDEJU – EEN GROTERE
STRONT DAN IK DACHT!
è>>even een heel belangrijke tussendoor
werkwijze =
1.ER WORDEN ALTIJD ALTIJD ALTIJD bij hun eigen dadersbetrapping,
ONSCHULDIGE MENSEN of mensen die er totaal niets mee te maken hebben, tot zelfs
HUN COLLEGA’S WORDEN ER IN GELUISD = “zolang zijzelf maar niet ontmaskerd
worden” (zie DARVO TECHNIEKEN en anderen…)
=>>>opgepast; hier zijn al 3 nicknames gedicteerd aan mij; ****,
*****, ***** EN IK HEB EEN GROTE VREES DAT HET OVER 1 EN DEZELFDE PERSONA GAAT!!!
NOOIT ECHTE NAMEN !!!
In mijn geval hebben ze mij wijsgemaakt dat het een zware maffiabaas
motard is, in het andere geval een zeer BERUCHTE GANGSTER die ter plaatse *****
(opgepast), en de derde is een BERUCHTE LUIZER (die mensen onterecht in de val
luist om zijn eigen handel te vrijwaren).
Ik heb van
alle 3 een omschrijving en stel vast, dat het geen hulp is om dit even te
profileren. ZE DOEN HUN PRUIKEN OP (mannen heeeee!!! ZOWEL DE
NUMMERPLATEN DIE CONSTANT VERANDEREN. HET AANKOPEN VAN TELKENS ANDERE WAGENS.
HET UITZICHT VAN DESBETREFFENDE DADER. BLIJVEN ER NOG BEPAALDE KENMERKEN OVER
DIE ZE NIET KUNNEN MASKEREN!) Hun **** wordt een beetje aangepast maar ….. en
sommige omschrijvingen leiden geen twijfel!
HELAAS, lieve lotgenoten, deze 3 beruchte GANGSTERS – die eventueel 1 en
dezelfde persoon KAN ZIJN, is VERDOMD EEN HOGE STRONTFUNCTIE DIE BUITEN DE WET
LEEFT EN HANDELT!!! “”DE ZWARTE SCHADUW BINNEN ONZE SAMENLEVING” en hij heeft
een hele bende; de engelen van de dood!
=>hij laat een geheel bloedbad achter, VROUWENLEVENS VOLLEDIG KAPOT GEMAAKT
EN ER IN GELUISD OMDAT ZE VOOR HEM DE
BENEN NIET OPEN DEDEN ENZ…. ik herkende superveel in detail, waar ik met
niemand over gesproken had en zeker niet op mijn blog of internet!!! DIT WAS
AFSCHUWELIJK; EEN SHOCK, EN IK KON NERGENS MET DEZE TERREUR TERECHT!!!
=>is hij schizofreen?? Heeft hij echt zoveel personalia of zijn het “look a
likes” (zoals zijn ****)!! Is hij echt zo ver gestoord dat hij zich telkens
vermomd, zelfs tot vrouw!
BIJ DE VROUWENSLACHTOFFERS IS HIJ DE VERSCHRIKKING VAN ONZE SAMENLEVING
EN PIETJE DE DOOD!!!
2.Nog een
werkwijze is, om “hou uw vijand heel dichtbij”- werkwijze!!!
De daders moeten ALLES ALLES ALLES weten over HUN VIJAND. Ze zien de macht en
de kennis van het slachtoffer, en dat maakt de GANGSTERS HEEL BANG. ZE KENNEN
OOK HET KARAKTER EN PERSOONLIJKHEID VAN DE STERKE PERSOON – die ze graag als
vriendin houden – ZODAT DE BEERPUT DICHT BLIJFT!!! DAAROM GAAN ZE DIE KRAKEN
zodat ze weer in hun machtstrapping staan!!
=>>>ze hielden mij aan het lijntje omdat ik “”anderen wil verwittigen
zodat die beter door hun ontbrekende kennis kunnen OVERLEVEN”” !!!
3.VROUWEN
SCHREEUWDEN OM HULP BIJ MIJ (niet alleen lokaal maar veel verder dan dat) EN IK
KON NIETS DOEN EN KREEG EEN OCEAAN VAN INFORMATIE DAT IK NIET VERWERKT KREEG.
Waarvoor OPRECHTE dank om deze info met mij te delen en ik ga jullie vertrouwen
niet schaden.
=>>>OPVALLEND= DIE KONDEN ALLEMAAL- NIET MEER BIJ DE POLITIE
TERECHT MET HUN PROBLEMEN- EN ER WERD NIETS AAN GEDAAN!!!! Den doofpot in en
zwijgen!
=>>>zowel de rechtmatige slachtoffers die geen kant meer op konden,
=>>>waren er ook ONRECHTMATIGE VROUWEN DIE ALS “””3de
partij communicatie””” van het varken diende; “hij is goed in bed”, “hij heeft
een olifantenlul” enz….als tegenstrijdigheden; “jij gaat nooit winnen van ons”,
“uw vuil rat heeft een relatie met mij, jij denkt dat je vrienden hebt maar je
hebt geen vrienden” enz….
Even terug
naar mijn tekst. De betekenis van voyeurisme. Voyeurisme zou ontstaan vanuit
seksfantasietjes en het lijkt wat onschuldig; “iemand stiekem begapen en zeker
op de kwetsbare intieme momenten” => de dader gunt zijn slachtoffer
GEEN PRIVACY! ALLES moet onder zijn controle en wilt ook HET GEVOEL VAN ZIJN
SLACHTOFFER BEHEREN!!!
Het gaat
over “alles zien van het slachtoffer en het liefst de onbewaakte onbewuste
momenten van het slachtoffer, en de dader zelf niet kan gezien worden”
=>toen ik
werd aangerand, stond er – MEESTAL- iemand aan de zijlijn te gapen wat daders
met mij deden!!!!
=>ik
moest onder dwang (heb ik niet gedaan maar werd er wel heel hard voor
gestraft) “gaan poetsen bij een hogergeplaatst bendelid van de
doodsengelenclub en alles verwees naar het varken, in dure lingerie met een
maximum van 2 uren lang aan 200€/uur terwijl hij zich masturbeerde in een
donker hoekje van de woonkamer)
opgepast = deze sekstortion of seksbedreiging iets te moeten doen, weet men
niet MET HOEVEEL MANNEN IN DAT HUIS ZITTEN OM JE TE VERKRACHTEN!! Psychopaten
denken anders dan normale mensen!
=>er
meermaals mij geïnformeerd dat – hij graag naar de koten liep waarbij hij de
piepshow als een high- liner vond!!!
=>hij
liet me achterna rijden en de gangsters moesten alles filmen !!
=>hij
reed achter me aan en stond in het midden van de nacht aan mijn poort staan
gapen…..
=>de vele
GAPERS AAN MIJN STRAATPOORT, IN DE WINKEL, OP DE PARKING, het was een sociale
oorlog en dan maar filmen!!!
=>hij
liet me meermaals “verhoren” door een bendelid, en terwijl leek het dat ALLES
IN EEN KANAAL RECHTSTREEKS NAAR HEM GING (digitaal kanaal)!!! ZIEKELIJK
ZEIKELIJK ZOT GEVOEL VAN BEDRIEGEN!!!
=>voyeurisme
in gangstalking betekent dat er MEERDERE OMRINGENDEN HUN CAMERABEELDEN TER
BESCHIKKING STELLEN AAN DE VOYEUR
=>ook het
ONRECHTMATIG AFLUISTEREN VAN GSM EN LEZEN VAN AFSPRAKEN EN BEVESTIGINGEN VAN
HET SLACHTOFFER BEHOORT TOT VOYEURISME!!! En dat wordt wel eens vergeten.
NORMAAL bestaat er betrokkenheid, belangenvermenging en dan wordt men van de
zaak gehaald!!!!
=>vergeten
we niet dat dierenporno ook tot voyeurisme leidt!
dader: “hij zet de achterpoten van de geit in zijn laarzen en verkracht de
geit” en “een vrouw zien seksen met een pony” = ZIEKELIJK GEGAAP!!!
=>DE
GANGSTERS STONDEN NAAR KINDEREN TE GAPEN!!! Muts op hun kop. Dikke jas aan. En
maar rukken!!! Ik kots!!! Echt waar.
Het schrijven is een punt en een ontbrekende kennis geven aan mensen die
er niet bewust over zijn maar het EFFECTIEF ZIEN DAT ER GESTOORDE ZOIETS DOEN,
is WALGELIJK en het strafste van al = die voyeurs hebben zelf een vrouw en kinderen!!!
VOYEURISME
IS EEN 80% MANNENZAAK EN EEN 30% VROUWENZAAK! “vrouwen die de copycat willen
uithangen en andere vrouwen bespieden” = GESTOORD GEDRAG EN IK KAN ER OVER MEE
SPREKEN DAT HET ZWARE MATERIE IS EN …… NIEMAND DOET ER WAT AAN !!!! lokaalprobleem!!!
OPGELET=
ALS ALLES TOEGELATEN WORDT VAN VOYEURISME DOOR EEN BEPAALDE FUNCTIEDOELGROEP
WAARBIJ “hun valse bedoeling is” omdat ze niet veilig zijn terwijl ze een
veiligheidsfunctie dragen en absoluut VEILIG DIENEN TE ZIJN DOOR HUN ACHTERBAN,
zijn we totaal verkeerd bezig binnen onze samenleving!!! ((zie de
ONOVERZICHTELIJKE LIJST DER SLACHTOFFERS))
Wanneer
er van een bepaalde veiligheidsfunctie het toegelaten wordt om heel de buurt te
filmen, is niet nodig! WANNEER HET ZOMAAR TOEGELATEN WORDT OM HUN
VEILIGHEIDSFUNCTIE TE MISBRUIKEN OM KWETSBARE MENSEN TOT ZELFMOORD TE DRIJVEN
DAT ZE GEEN KANT MEER OP KUNNEN ZIJN HET EFFECTIEVE MOORDENAARS. Het is totaal
niet nodig om de voyeur uit te hangen! En….. vergeet niet: SLACHTOFFERS MOGEN
ZICH NIET VERDEDIGEN VAN DE GANGSTERS – HET IS LEEDVERMAAK HOE SLACHTOFFERS AAN
HUN EINDE MOETEN KOMEN!!!! DE GANGSTERS LIETEN DIRECT HUN VRIENDEN KOMEN
VERTELLEN AAN MIJ “””dat mijn camera’s moesten wettelijk hangen en hun grote
paniek dat ik camera’s hangen heb””” en dan hebben ze ook nog ******* =
VERSCHRIKKELIJK ZOT DAT DIT IN ONZE BESCHAAFDE WERELD – anno 2026- KAN!!!!
è>>>MAAR DE GANGSTERS ZELF
HEBBEN DAN WEL HUN CAMERA OP MIJ GERICHT EN DAT MAG DAN WEL! Hun vrienden;
“iedereen mag doen wat die wil op zijn eigendom en deze mensen moeten ZICH
COMFORTABEL VOELEN” was het antwoord!!! EN DAT MOEST IK DAN ZWIJGEN. EN
WAAROM? WAT EEN SCHANDE!!
Ook al
ben je een veiligheidsfunctie is het niet noodzakelijk UW CAMERA op andermans
leven te zetten om die vervolgens te kopiëren!!! GESTOORD GEDRAG!!!
Wanneer men zich vanuit een veiligheidsfunctie “niet veilig” voelt, dient
men net als iedereen, een camera te plaatsen en NIET NAAR DE buren of OMGEVING
GERICHT MAAR NAAR HUN EIGEN ACHTERDEUR OF EIGEN OMGEVING!! Het is hier GEEN
BIG BROTHER IS WATCHING YOU om vervolgens dan te les te spellen hoe het
slachtoffer moet leven, moet handelen, volgens hun gestoorde daderskop !!
Het is
een gestoord feit dat gangsters de CONTROLE OVER HET SLACHTOFFER MOETEN BLIJVEN
HEBBEN!!! UIT ANGSTEN DAT ZE ONTMASKERD WORDEN! En zo is dat ook – wanneer
nieuwe mensen het slachtoffer leren kennen – dat gangsters door de mand vallen
DOOR HUN PATHOLOGISCHE LEUGENS!!!
TIP: voor
de RECHTVAARDIGE FUNCTIES, ik heb het heel moeilijk om te geloven dat er buiten
het netwerk, er degelijk IETS KAN AANGEDAAN WORDEN. NIET ALLEEN VOOR MIJ MAAR
OOK VOOR DE HELE LIJST VAN ONZE SLACHTOFFERS OVER DEZE BEPAALDE VEILIGHEIDSDOELGROEP!!!
CONTROLEER EN JULLIE VINDEN EEN WERELDSCHANDE VAN FORMAAT!!! Hou er rekening
mee dat er door MISBRUIKERS VERWACHT WORDT DAT HUN COLLEGA’S HUN MOETEN
INDEKKEN VOOR STRAFBARE FEITEN en meestal waarbij ze zelf – te veel in hun
vrouwelijke energie zitten – waardoor ze de blame shifting maken – dat het
slachtoffer een schurk is, terwijl die dringend moet geholpen worden van
MACHTSTRAPPINGMISBRUIKERS!!!!
Dit is
een zware tekst, en het moet gezegd.
Leef bewust en maak uw ontbrekende kennis over daderwerkwijzen sterker door u
beter te informeren zodat je situaties beter kan inschatten en doorzicht
krijgen, blijf waakzaam om een beter herstelgerichte dimensie te kunnen
creëren! Ik hou van jullie en wil jullie inspiratie zijn.
=>“Je
bent niet alleen”
METEN IS WETEN EN WETEN IS OVERLEVEN: slachtoffers bewust maken zodat ze door
hun ontbrekende kennis over daderwerkwijzen, waakzaam zijn en een beter herstelgerichte
dimensie kunnen creëren!
GEDENKEN WIJ ALLE ZIEKEN EN SLACHTOFFERS VAN FYSIEK EN MENTAAL GEWELD:
PESTERIJEN
GEDENKEN WIJ ALLE GEVONDEN EN VERDWENEN VROUWEN: FEMICIDE
“”TE LAAT”” is nooit goed. TE LAAT
heeft gemiste kansen die niet meer de kans krijgen. Mw
Vrouwen die
hun waarheid spreken, hun ervaringen delen, worden met de dood beloond! Mw
Dader; "Jij kan altijd in dadersogen kijken ongeacht
welke functie voor je neus staat"!
VALSE
VRIENDELIJKHEID. VALS VERTROUWEN. VALSE VEILIGHEID.
LEEF BEWUST EN ALERT MET DE JUISTE WAARNEMINGEN.
LEEF BEWUST WAT DARVO BETEKENT!!!
LEEF BEWUST WAT GANGSTALKING BETEKENT!!!!
LEEF BEWUST ZODAT JE MEER OVERLEVINGSKANSEN HEBT EN LAAT JE NIET IN DE VAL
LOKKEN ONGEACHT WELKE FUNCTIE VOOR JE NEUS STAAT EN ZORG ZEKER EN VAST DAT HET
PUBLIEKELIJK DOORGROND IS EN “” uw voorgeschiedenis”” GEKEND IS BINNEN ONZE
SAMENLEVING!!!

Geen opmerkingen:
Een reactie posten