zondag 8 maart 2015

Vrouwendag

Vandaag is het vrouwendag. Niets om happy voor te worden. Uit ervaring weet ik dat er aan sommige vrouwen nog heel veel werk is.

1. omgaan met macht tijdens het uitoefenen van hun job
2. omgaan met vernietigingen van andere vrouwen
3. kunnen omgaan met geld....
4. intriges, bedriegen, liegen
5. de doorsnee vrouw is bezig met dingen tijdens de werkuren die totaal niet bij de job horen
6. allochtonenvrouwen die de Belgische vrouwen de les spellen. (meestal tieners tot 35 jarigen) en denken het warm water uitgevonden te hebben....
7. concurrentiƫle oorlog tussen vrouwen - het toppunt !
8. de DWERGvrouwen - een term die ik onlangs geleerd heb, spijtig genoeg
9. ....

Niet alle vrouwen zijn doorsnee vrouwen. Een geluk. Ik heb soms echt wel medelijden met sommige mannen wanneer die hun verhalen doen. Ik kan ze begrijpen.

Ik kies voor intelligente vrouwen die mij omringen en heb een afkeer van machtszuigers.

Dank u wel voor de verstandige vriendinnen op mijn pad. Dank u - dank u - dank u.

M.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten