vrijdag 14 september 2018

AANDACHT



Beste lezers,

In het verleden heb ik eerst mijn voordrachten definitief moeten stoppen onder DWANG. Wel, als ik niet mocht voordrachten geven dan ben ik terug gaan studeren. Helaas hebben ze me ONDER DWANG doen stoppen! Daarna had ik een job, ook daar kreeg ik dreigementen om mijn job TE MOETEN STOPPEN!!!! (waar werk je, hoeveel verdien je, JE MOET IN FIRMA X GAAN WERKEN, JE MOET STOPPEN….. waren de boodschappen) Dan ging ik leren zwemmen. Ze hebben me 2X uit het zwembad gezet voor welke reden ook, maar ik zou terug MOETEN STOPPEN ONDER DWANG MET ALLE VERNEDERINGEN ERBIJ!!! En nu mogen jullie driemaal raden ……. Ik heb een spooky mail gekregen waar ik op linken moet drukken (wat ik NOOOOOOOOOIT DOE VOOR HACKERS + TRACK AND TRACE,  AF TE BLOKKEN)  Deze mail zegt als ik niet bevestig zullen mijn blogs verwijderd worden op het internet. Ik heb nu heeel veeel jaren de blogs, en dit is mysterieus de eerste keer om zoiets te lezen !!!

Iedereen heeft perioden waarbij er minder geschreven wordt. Schrijven is meestal een winterwerk voor de lange donkere winteravonden te vullen. Wanneer er minder gepubliceerd wordt, zijn er ook minder lezers……

Vandaar beste lezers, verwittig ik jullie als mijn blogs verdwenen zijn van het internet. Dat is helemaal dan niet mijn keuze ! OOK DAT zullen ze nu proberen te ontnemen !! Ik weet nog steeds niet wie er achter zit. Iemand die mij graag helpt in de zoektocht is van harte welkom.

Lieve groet, Maxiem


Geen opmerkingen:

Een reactie posten