zaterdag 27 mei 2017

Exit - plan

Moeten we als alleenstaande geen exitplan hebben? Stel: het sterven in een ongeval, sterven van verdriet, een hartaderbreuk, een hartstilstand…. Er staat geen leeftijd op. De familie blijft achter. Profielen op het internet, paswoorden, beveiligingen, …. En de familie zit met een enorm probleem. Hoe kunnen zij MIJN vrienden contacteren om ze te verwittigen dat ik heen ben?
We staan er dikwijls niet bij stil, en toch behoort dit onderwerp ook tot het leven.

Hebben we geen recht om te leven alsof iedere dag onze laatste dag is? Het is bijna kerst…. Ik wacht. Kerst is dit jaar heel speciaal. Eén maal in de 38 jaar is het volle maan. Is het deze volle maan of een andere, spirituelen zeggen dat ik mijn toekomstige man ontmoet in volle maan, haha. Even serieus nu, einde van het jaar is in zicht en 2016 zal een boel veranderen …

Er leven veel gekke mensen in onze maatschappij waarvan ik denk dat het volledig over mijn grens komt. Extra aandacht, want sommigen zijn zo ruw, zonder manieren, vulgair, en wachten tot het moment er ECHT IETS GEBEURD maar dan is het te laat.... geef het extra aandacht en je vindt het!
Welke security gaat op tijd zijn voor mij?
And YES sometimes it’s too much for me! So I twinkle to the stars…
It will be heavy…. i hope you read this message.

Maxiem
herhaling tekst 20 december 15

Geen opmerkingen:

Een reactie posten