dinsdag 20 januari 2015

Enkele sarcastische vrouwenuitspraken





enkele  (sarcastische)  “vrouwen uitspraken”:


1. “Ik ben 8 jaar alleen en jij maar 3 jaar dus ik heb recht op uw lief.”

2. “Ik kom ‘controle doen’ of je uw dier mishandeld.”

3. “Ik heb met UW vrienden afgesproken en jij hebt er geen meer.”

4. “Uw vrienden alleen moeten bij mij verbouwingswerken komen uitvoeren, uit ‘liefde’ hoef ik die dan niet te betalen.”

5. “Mijn vereniging is belangrijker dan uwe inzet in de maatschappij.”

6. “Uw vrienden moeten vriendelijk en superlief zijn voor mij.”

7. “Geef me de comando’s van uw hond zodat die luistert naar mij.”

8. “Hallo! Die man moet niet praten tegen u maar tegen mij. Ik ben belangrijker dan u en zie hij kijkt naar mij.”

9. “Wat een knappe man, daar blijf jij af, want ik heb daar gevoelens voor.”

10. ‘Jij bent jaloers, uw vriend(en) zijn verliefd op mij en krijgen de kans niet door u.”
11. "Jij moet op verhoor en verklaring ondertekenen te stoppen met schrijven."
...

Ex-vriendinnen, ex – entourage,  wat is voor mij dan de enorme energieke source: THE POWER OF GOODBYE …………………………………. een fantastische gedachte om dit lied zelf te zingen op podium.

En owee als ik de opdrachtgever vind! Al dan niet mannelijk of vrouwelijk.

M.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten