zaterdag 25 juni 2016

Vuur in mij



25.06.2016. Sommige buitenlandse vrienden interpreteren mij als “ruw”. Mensen die in een andere status leven, begrijpen niet wat de gewone mens mee maakt. De gewone burger zit midden in de maatschappij.  Ik leef in "Europe" Belgium. Vrouwen moeten er zich verdedigen: van aanrandingen tot opkomen voor jezelf! Naargelang uw land, gewoonten, het vechten om doelstellingen, het lage landsniveau, de lage intelligentie van de medeburgers, gaat er preventief een beschermschild in werking. Wanneer 2 mensen een degelijke basis van vertrouwen opgebouwd hebben, kan er meer ruimte komen om te zijn wie je bent. Je vertrouwt de andere, weet wat zijn of haar karakter is. Men kan elkaars zwakke punten meten zonder elkaar te kwetsen. “Dit wordt zo dikwijls vergeten”. Door deze vergetelheid kan het soms over komen wanneer het beschermingsschild in werking treedt dat je het als “ruw” – ook al is dat niet zo – gemeten wordt.

De butler handelt voor u in de maatschappij.  De huishoudster regelt uw inkopen enz… Wanneer je je volledig uit de maatschappij kan ontheffen, ben je een koning in je leven. Begrijp dat eens. In deze status moet je je voor niks zorgen maken. Je kan je focussen op de mensen rondom je heen en dan nog begrijp je niet – of wil je niet begrijpen – of wil je gewoon de reden niet kennen – WAAROM sommige mensen anders reageren!  En denk goed na… sommigen van uw statusvrienden vragen dan nog geld ook! …aan die gewone burgers. Het is niet zo dat wereldberoemde mensen (en het ergste is dat ik hem graag heb rondom mij !!! die aantrekkingskracht en ik heb zijn boodschap ook begrepen!!) , die gewend zijn, dat alles gesponsord wordt, zich kunnen laten sponsoren door de gewone burger. Er zijn levensgrenzen……

Ik blijf discreet en vriendschap is goud waard. Maar begrijp naast je leven, dat anderen moeten knokken.
Mijn echte vrienden weten wie ik ben. Er is een wederzijds respect. Ze zouden mij NOOIT misbruiken of slecht behandelen. Mijn echte vrienden kennen me door en door. En herhalen steeds “Maxiem blijf wie je bent, met je hart van goud. Laat je vuur niet doven maar groei iedere dag!” Dit vind ik prachtig!!!  Maar dat komt dan ook van intelligente vrienden…


Maxiem  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten