donderdag 11 februari 2016

Helden.

(my friendship shell...)



Een man die DURFT een vrouw aan te spreken, durft zijn welgemeende gevoelens te tonen. Zich gedraagt als een gentleman is een held! We vinden zoiets als zeldzaamheid in onze maatschappij. Een man die een temperament heeft, intelligent, gezond mannelijk instinct, grenzen stelt, normen en waarden kent, die opkomt voor eigen waarde, is een held.  Een man die zich niet laat beïnvloeden door stokerij in het leven en kiest voor zijn vrouw. Is dat alles niet prachtig ?

Ik ken zo’n mannen nog niet. Besef wel dat er zo’n mannen bestaan, alleen moet ik hen nog vinden. Ik heb prachtige vrienden. Ze hebben al tal van positieve eigenschappen. Helaas heb ik mijn soulmate nog niet gevonden. Ik ben fier op mijn vrienden en vriendinnen. WIE ze ook zijn, ik bekijk hun persoonlijkheid, karakter…

Over één vriend ben ik zo fier! Hij is een grote held. Het is een echte man, intelligent, normen en waarden. Het is HIJ die, u, wij, jullie en ik beschermt. Dank u voor ons te beschermen.

Maxiem Weber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten