zondag 7 februari 2016

Rijken.





Ik kende de wereld van de rijke mensen niet persoonlijk. Nooit had ik er iets mee te maken gehad. Ik had een normaal leven. Totdat ik speciale vrienden kreeg. Naast de jeugdjaren van corresponderen met wereldwijde pennevrienden via een schrijfersclub op de school,  kreeg ik naast mijn vroegere hobby; kunstenaars in mijn leven. Van allerhande: schilders, schrijvers, muzikanten… en dit over de hele wereld. In het begin was het wennen. Er werd meer en meer discretie gevraagd, waar ik me ook aangehouden heb. Maar blijkbaar kennen de rijke vrienden totaal het normale leven van de gewone burger niet! SPIJTIG!  Laat dan maar gauw staan over buitenlandse vrienden.  Denkend dat BelgiĆ« een rijk land is, zijn de burgers straatarm! Iemand die een beetje kan veroorloven zijn de ‘vluchtelingen’. Die kan men naast de dansvloer vinden met een pak vijftig euro biljetten zwaaien naar de vrouwen. Autochtonen leven meestal op de straat. Alleenstaande moeders of alleenstaande vrouwen leven in pure armoede!

Mijn buitenlandse vrienden leven dagelijks in grote luxe. Een klein bedrag van 10 000 dollar is een peanut? Het vragen om te sponsoren in een project met 500 dollar vroegen ze gewoon aan mij. WIE zegt dat ik zomaar 500 dollar kan schenken terwijl ik ook mijn dagelijkse kosten heb? De rijke vrienden!
Ik probeerde ze het duidelijk te maken maar spijtig denken ze; “omdat ik een lieve snoet heb”, dat ik zomaar 500 of 10 000 dollar kan schenken. ZOT heee?  Hun persoonlijkheid leek zo fake…. !!!
Maar dat doet pijn ! De ene wilt 10 000 of 750 dollar en de andere 500 dollar …. Alsof ik dat zomaar van mijn rug kan snijden.
Ze kunnen en willen het niet begrijpen. Uiteindelijk was ik aan het denken dat het over oplichting ging. Tegendeel bewees dat het realiteit was??


U kan begrijpen dat ik zwaar teleurgesteld was in mijn “speciale vrienden”.  In het sponsoren van projecten kan men beter bij bedrijven vragen. Aan welk bedrag ook. EN NIET BIJ DE GEWONE BURGER!
Ook had ik al steeds langer een nieuw TV programma in mijn hoofd. Waarbij de normale burger die normaal geen rijbewijs kan betalen, gesponsord werd door een rijke burger. Omdat de normale burger een goede daad gedaan had in de maatschappij. Iedere bijdrage tot onze maatschappij een beloning verkreeg.

Maar nu ben ik geconfronteerd geweest door een TOTAAL OMGEKEERDE WERELD!!


De rijken of bekenden zijn GEWEND om gesponsord worden. De normale burger moet knokken om te overleven… realiteit!

Tot hiertoe heb ik 1 speciale vriend, wie ik in mijn hart draag, gentleman, die een zoveel mogelijk normaal wilt leiden met zijn enorm succes.  
Zijn sympathie, succes, positieve uitstraling, zijn inzet, eerlijkheid en puurheid, maakt dat hij zoveel succes gekregen heeft. EN hij gedraagt zich tot hiertoe als een echte gentleman. Ik hoop maat, dat je mij niet gaat teleurstellen als de anderen…
Voor warmte, genegenheid, eerlijkheid, ondersteuning, vind ik tussen MIJN GEWONE VRIENDEN; DANK JULLIE ALLEN!!!!!

Ik hoef deze pagina niet te vertalen; button on the right side.

Love  you.

Maxiem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten