maandag 15 februari 2016

HIJ



Ik, jij, wij, kennen hem. Een heel bekend figuur en wie had ooit gedacht dat ik berichten van hem zou mogen ontvangen. In het begin was hij zo lief tegen mij. Het zou gaan over mijn zuiver hart, glimlach?  En hij speelde ook zijn personage heel sterk uit:”Hi, ik ben **** , wie ben jij? Ik geloofde hem niet voor wie hij was. Dit had enkele dagen geduurd. Het werd  een kat en muis spel. Ik was discreet. Wie zou me geloven als ik zoiets vertelde? Hij was superlief en een controlefreak. Maar dat bleef niet duren. Ineens vroeg hij 500 dollar voor een project. Zo ineens wist hij dat ik zomaar 500 dollar bezat om te sponseren. Ik vertelde hem dat ik het “tof vond” dat hij zo maar beslist in mijn leven en zomaar wist dat ik “die gevraagde peulschil” voor hem had? Neen !  Hij wist dat ik hem niet geloofde. Dus schreef hij eerst een bericht naar mij en binnen de één minuut postte hij een assortieboodschap op zijn officiële page. “Geloof het of niet, Ik ben de persoon die je ziet, de naam die je leest!” Hij dacht dat het een eer was voor mij dat hij interesse voor mij toonde. Maar ik bekeek het anders. Zijn prestige leven stond haaks op mijn gewoon burgerleven. Hij besefte niet dat hij een rotpersoonlijkheid had. Zijn geld en macht tegen over mijn zorgzaam leventje. Ik probeerde hem te vermijden… zijn berichten niet meer beantwoorden. Vrijdag 12.02.2016 terwijl ik aan het chatten was met een buitenlandse (normale) vriend, werd die geblokkeerd….

Het was 14.02.2016. Ineens kreeg ik terug een bericht van de VIP.  Ik vroeg cru;”Wat moet je nu weer van me?” Hij was niet goed gezind en hij schreef me dat ook. Waarom ik zo zou reageren? Dat is toch niet zo moeilijk na al die moeizame vervelende gesprekken. Ik vertelde hem dat ik een goede vriend kwijt was. Ineens geblokkeerd en stop daar mee!
Hij antwoordde:”Weet je tegen wie je bezig bent, ik ben ***, de naam die je leest! Zo spreek je niet tegen mij!”
Ik:”JOUW naam en MACHT en ik weet waarvoor je in staat bent, ik wil mijn goede vriend terug.” Hij vroeg of er liefde was tussen die goede maat en mij. En ik vertelde dat ik een oude kameraad ontmoet had na lange tijd en misschien kan dat wel iets worden. Ik probeerde hem duidelijk te maken dat ik niet meer alleen was. (een alleenstaande vrouw zou al gauw zeggen – ik ben getrouwd- om de rust te mogen vinden!!) Hij antwoordde:” Ik ben nog single, ****.” Het interesseerde me gewoon niet. Met zo iemand is geen leven om mee te leiden of het zou lijden worden! Alle linken, alle contacten heb ik op Valentijdsdag verbroken met de VIP. Alles wat met hem te maken heeft, wil ik uit mijn leven verbannen. Ik hoop dat ik NOOIT meer van hem moet horen, zien, lezen of wat dan ook. Het is gedaan! Gedaan is gedaan en ik blijf discreet. Maar ik wil dit vertellen zodat andere vrouwen mee gewaarschuwd zijn.

Grote persoonlijkheden kunnen rot karakters hebben!

Ik hoop mijn oude kameraad in mijn leven te mogen behouden. LIEVER een gewoon mens, intelligente man, waarmee ik gelukkig kan zijn, dan een bekende persoonlijkheid waar teleurstellingen opstapelen….

De goede buitenlandse maat heeft terug contact met mij vanaf 15.02.2016. Toevallig? Het kan….

VIP laat me gerust !

Maxiem Weber


Geen opmerkingen:

Een reactie posten