vrijdag 25 maart 2016

WIE wilt dat ik WAT doe?



Een minuut stilte voor de slachtoffers van de bomaanslagen te Brussel. Het was al zoveel langer verwacht en toch komt het dan zo plots. Ongeloof, ontreddering, hulp bieden enz… Daarna zijn de bomaanslagen opgeëist door **. We denken allemaal “Waarom?” Waarom kan de haat zo hoog liggen om deze daden effectief te doen?

Bovenstaande inleiding kan veel zwaarder geschreven worden. Het is een inbreuk op ons privèleven, onze leefwijze, ons mens zijn, enz… Maar de tekst zal dan nog vernietiger zijn wanneer ONZE EIGEN MENSEN, blanken, PSYCHOLOGISCHE TERRORISME uitvoeren! U leest het goed, ja. We mogen ons dagelijks leven nu niet helemaal uit het oog verliezen door de bomaanslagen. Want ook daar loopt het fout. En de vraag borrelt op als kokend water “WIE DOET DIT ALLEMAAL ? WIE IS DE OPDRACHTGEVER?”   

Mensen dwingen om tot het uiterste te drijven met de dood tot gevolg? WIE doet zoiets van ons eigen volk? WIE zit me achterna doorheen mijn leven? WIE wilt dat ik WAT doe?? WIE is zo ziekelijk om dit allemaal te realiseren? Maar ook heel ziekelijk degene die de opdrachten uitvoert, in welke functie ook ! WIE heeft zoveel macht om het TE KUNNEN doen? Ziekelijk !
WAAROM moet ik mijn leven opgeven?
Ik heb onlangs gebroken met een man. ALLE contact gestopt omdat ik die uit mijn leven wil. En ik veronderstel ook, dat de man waar ik verliefd op ben, NIET meer in mijn leven mag komen door de gebroken man. Ziekelijk. Wanneer hou je op? Zwijgen? Neen.

Definitie stalking = wederkerige gebeurtenissen met vernieling tot gevolg.

Maxiem Weber 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten