vrijdag 11 maart 2016

Alles uitgeklaard





2016. De ultieme contactverbreking. De vele jaren waar ik me aangetrokken voelde aan A.(F.) is uitgeklaard. Alle contact is verbroken met de koppelaars. (P. ) Daardoor keerde een oud patroon terug in mijn leven. Dit gebeurde naar alle waarschijnlijkheid zodat ik terug zou gaan en hulp vragen aan de koppelaar. Ik doe dat niet meer en heb het toch wel zwaar feit zelf opgelost. Het vermoeden is dat de koppelaar mij zelf wilde als snoepje. In mijn achterhoofd zinderde “Wat zou A. dan allemaal meegemaakt kunnen hebben zodat hij mij moest opgeven?” Als ik dit mee maak kan A. dat ook meegemaakt hebben. En dit tot doelstelling de aantrekkingskracht, genegenheid, verliefdheid, op te heven.

Ik weet al een tijdje waar A. woont. Geruchten cirkelen rond, door de mond van de koppelaar. De vraag is dan of het allemaal waar is. De koppelaar wilt namelijk intimideren, wijsmaken. Zo zou A. niet juist in zijn hoofd zijn, maar achter mijn rug zegt de koppelaar dat ook van mij. De manipulator weet het goed aan te brengen met volle overtuiging. Wanneer alles zo in de kiem ontspruit, heeft A. en ik, nog niet de nodige reserves om ervoor te vechten. Immers de koppelaar had nooit een telefoonnummer gegeven. Uit dat gegeven blijkt dat hij alle feiten, gebeurtenissen, stappen naar het doel, volgens zijn richtlijnen en handen moest. Alles is zo klaar als kees.
A. had eerst de naam van F… De koppelaar wilde tweedracht en chaos zaaien door de twee namen te mixen. Daarna volgden de mislukte afspraken die via de koppelaar verliepen. A. was niet op mijn afspraak en ik was niet op de afspraak van A. Om het nog pittiger en zuurder te maken werd me verteld door de mond van de manipulator dat A. al een relatie van meer dan vijf jaar heeft??? (En ik dacht wat voor soort mannen zijn dat eigenlijk? Waar houden die zich mee bezig?) De koppelaar moest zich wel uitmuntend geamuseerd hebben.

Het viel me op dat de koppelaar in het laatste voorval met A. en ik, fel agressief werd. Hoe hij zich uitte aan A. Ik denk zelfs dat A. mijn blog niet kent. En dat P. zich vertiert. De foto’s van P. zijn al langer verbrand. En vandaag heb ik de houten kader van de collage helemaal opgebrand.
In fierheid heb ik een nieuw groot kader gekocht en een collage van mijn special friends gemaakt.
 
Het oude uit uw leven weg doen, zal plaats maken voor nieuw.

Ik ben klaar voor de nieuwe start.


Maxiem Weber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten