dinsdag 31 december 2013

Afscheid van 2013.



Voorbij 2013. Je hebt me veel lessen geleerd! Allerlei mensen heb je op mijn pad gestuurd die fantastische skills hadden zoals:

Ø  Jaloersheid: me bestoken van allerlei, me proberen af te remmen…

Ø  Dominantie: vind ik meer en meer tussen vrouwen. Het lijkt wel een effectief vrouwenprobleem- oorlog. Is het omdat ze niet kunnen bereiken wat ze willen - maar dan moet men de 'concurentie' of door 'kennis' niet hoeven uit te schakelen!  (Me constant kleineren tot ik in de negatieve cirkel afstand hield.)

Ø   Stelen: van mijn ideeën

Ø  Intriges: dat was de kers op de volledige taart 2013. Op alle gebied !
Bovenvermelde mensen zijn remmen waardoor men de voorbestemde kansen kwijt raakt! Negatieve energie te verwerken hebt in plaats om nieuwe doelstellingen of taken aan te gaan.

MAAR

Tot hiertoe blijf ik vechten om mobbing te bestrijden! Sterker dan ooit streven naar mijn doelen. Ik heb nieuwe vrienden en vriendinnen gekregen MET intelligentie. Met intelligentie, omdat ik dat heel belangrijk vind. Mensen die mijn pad spannender maken. Mijn vriendschap waardig zijn.

Heb mijn vrienden en vriendinnen sterk moeten selecteren. Dat maakt dat ik  nu nog enkel pracht exemplaren in mijn levenstrein behoud. Waarvoor ik dan ook heel fier ben. En voor nieuwe mensen ben ik heel selectief om ze in mijn vriendenkring toe te laten.

Zo hoop ik nu mijn lieve 2014 te begroeten.
Ik hoop dat 2014 mij de juiste personen op mijn pad stuurt die ik nodig heb. Dat ik de juiste eerlijke kansen in het leven krijg. En zeker mijn doelstellingen zal behalen. Op een goede gezondheid en behaalde resultaten.

Hou jaarlijks een mooie pot met deksel ter zijde waar je alle positieve ervaringen 2014 in kleine briefjes kan instoppen. Zodat je met oudjaar 2014 alles in een overzicht kunt na lezen. Zodoende fier te zijn op de behaalde ervaringen. Werk aan je zelf, ontwikkel uw eigen persoonlijkheid, een eigen personal branding, omring u met positieve mensen die niet ronddwalen maar streven naar resultaten, zodoende u energie en een positieve pols krijgt om te werken aan een betere samenleving.

Gelukkig en succelvol Nieuwjaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten