zondag 23 maart 2014

Een conflict voorkomen !



Na lange tijd heb ik terug contact met een vriendin. Ik moet verbeteren wat ik DACHT een vriendin te zijn van mij. Ik vroeg haar om hulp met een klein project maar haar antwoord was; via Facebook.
Ik stelde een alternatief voor en haar antwoord: via Facebook.

Het is natuurlijk een spijtige zaak dat het op deze manier moet. De tijd drong op dat moment en we spraken af om de dag nadien terug te bellen. Helaas kan ik haar niet meer bereiken. Haar dochter zegt telkens dat ze winkelen is. Een zwakke smoes. En spijtig dat die vrouw haar verantwoordelijkheid niet kan opnemen. Door gewoon te zeggen waar het op staat.

Mijn 'Facebook' lieve mensen, is mijn private space. IK KIES wie er toegevoegd wordt. Chanteren of emotioneel chanteren zal niet helpen. Die afleveringen heb ik allemaal al moeten doorstaan.
En hier neem ik dan mijn verantwoordelijkheid op. Toestanden waar zogehete vriendinnen beginnen te stoken tussen mijn vrienden wil ik klasseren in verleden tijd. Laat staan copycats zonder persoonlijkheid of van die fantastinnen die zich alles toeëigenen omdat ze DENKEN een meerwaarde te zijn! Ik heb die afleveringen allemaal al gehad! En ja er bestaan slangen die met een 1 vriendin van mij gaan lopen is. En dan nogmaals vragen wat 'mij bezielde' omdat zij niet mocht meedoen. Wel mijn beste, ik mag ook tijd doorbrengen met zogehete vriendinnen daar ZIJ achteraf beslag heeft opgelegd. Alhoewel denk ik dat men daar met zen 2 moet voor zijn.

Dus dames, de vijandigheid of de oorlog tussen vrouwen, wil ik vermijden. En ik wil een oproep doen aan de mannen; Mannen als jullie een dame zien en je wilt contact, je wilt ervoor gaan, twijfel NIET en maak die vrouw het duidelijk. U moet weten dat er veel vrouwen onder mekaar beslag leggen op mannen door te zeggen dat ze iets voor een bepaalde man voelen en de code willen doordrijven: als een vriendin iemand in haar vizier heeft moet de andere vriendin DIRECT dat manschap negeren! Hou daar rekening mee. Een geluk dat verdwijnt door beslagnemende vriendinnen.

U kan me steeds bereiken.
MW.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten