vrijdag 21 maart 2014

NIET TE GELOVEN/ NOT TO BELIEVE

WIND AND WATER COMMES FREE OUT OF THE SKY !!!!!!!!!!!!!!!!

het is nu toch niet te GELOVEN heee!!!! Een man aan de poort met de vraag; hebt u een waterput? hoe komt het dat u geen waterverbruiker bent? Mijn familie staan bij op de lijst? Omdat die firma er niks kunnen aan verdienen worden we extra belast? zo dubbelzinnig. en ik maar pleiten voor een eigen windmolen.... ik vermijd de commerciële mallemolen !!!!! hulp.
 
Met de blikvanger om zelf uw energieleverancier te mogen keizen:

ik vind dat iedere persoon een eigen windmolen en waterput mag hebben zonder enige belasting. De wind en het water komt uit de lucht!!!! Ik wil een onafhankelijke burger zijn zoals de farmers in America.





it is not to believe heee!!!! A man at the gate with the question; do you have a water well? How come you don't water users are? My family are on the list? Because they earn nothing like we can be extra charge? so ambiguous. and I but argue for its own windmill .... I avoid the commercial merry-go-round!!!!! help.

I find that every person is allowed to have its own windmill and well without any tax. The wind and the water comes from the air!!!! I want an independent citizen as the farmers in America.

MW.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten