zondag 3 januari 2016

Verkeerd beeld.






Als ik naar films kijk is het leuk om een ‘normale manier’ van mannen te zien. Een beeld waar iedere Belgische vrouw van droomt. En waar we denken, dit kan niet in onze realiteit?

Het is algemeen bekend dat we in een vergrijzing leven door onze maatschappij. Wanneer men geconfronteerd wordt door hoge leeftijdsmannen van 70 plussers die veertigers lastig vallen, is dat onze  Belgische realiteit. De zeventigers nemen het heel ernstig om hun kans te wagen, meestal dominant en doen dit wanneer ze nuchter zijn. Ze hoeven niet dronken te zijn om ongezouten hun goesting te forceren. Ik stel me hier de vraag in welke verschuiving doorheen onze maatschappij wij leven?

Niet alleen onze vergrijzing maar de mooie beelden die ons klein landje uitstraalt, is niet. Onze militairen patrouilleren door de straat voor onze veiligheid en ik wil hen hiervoor danken. De volksverhuizing, de slechte tijden, geen jobs… moet dat de reden zijn van:

Single mannen (méér dan de helft m/v van de bevolking is single) willen zich niet meer binden.“Ze dragen hun liefde waar ze gaan.”  Heel doodgewoon vragen ze naar sex alsof het een benulligheid is. De vrouw krijgt dan een hele info hoe onze nieuwe maatschappij er aan toe gaat. “Kom nou, op vriendschappelijke basis (?), zo gaat dat nu eenmaal, je doet mee of je staat alleen.” Gratis plezierdames die de mannelijke lusten vervullen. En zoals ik vernomen had, zijn ook die soort mannen die heel weinig te bieden hebben op sexueel vlak. Het zou een nieuwe trend zijn die gemuteerd is door andere culturen in ons land?

Vrouwen die zwak zijn, wanhopig zijn, zullen mee gaan in hun daad. En voor de rest moet je “niet zo flauw zijn. Daarbij liefde bestaat niet.” Wordt er dan nog eens netjes aangesmeerd.  

Getrouwde of samenwonende mannen zoeken lust bij alleenstaande vrouwen. “Ik doe u dat pleziertje. Je krijgt dat van mij. Als jij dit doet dan krijg jij dat.”

En zo kan ik blijven doorgaan. Bestaat echte liefde nog?
Eén ding weet ik met zekerheid;”Er circuleren VEEL verdoken geslachtziekten die wanneer de tijd rijp is tot het licht zullen komen.”

Maxiem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten