donderdag 9 maart 2017

My dear friend .....



Zo wereldberoemd, iedereen kent zijn artiestennaam en ik …. ken zijn echte naam. De eerste twee jaren wilde hij bewijzen dat echte liefde nog wel bestaat. Ik had op dat moment veel verdriet over de verkeerde man P. in mijn leven, gekwetstheid. De overige bijna vijf jaren zijn vriendschap geworden. En zit diep in mijn hart gegrift. Een heel bijzondere plek waar echte vriendschap huist. En hij weet dat …. In alle stilte, zo veilig, in mijn hart. Niemand zou ooit durven dromen. Niemand zou ooit geloven wat ik in mijn hart draag. Hij bewees dat echte liefde bestaat maar dan de vriendschapsliefde. Zo bezorgd over mijn stalking. In 2013 moeten stoppen met mijn hobby en nu eisen ze dat ik stop met mijn school ! voor een wettelijk diploma te behalen. De beroemdheid is zo bezorgd en stelt me dan weer gerust “Everything is gone be allright. Nothing will happen to you. Don’t stop school!“ En dan voel ik ogen op mijn rug wanneer hij een oogje in het zeil houdt. Zijn technologie is veel verder dan de onze. En ik ben dan weer zo fier op hem. Overstelpt van zijn intelligentie. Overstelpt van zijn warmte. Oh zo mannelijk en teder. Als ik iets vraag probeert hij het in de mate van het mogelijke te verwezenlijken. We vertrouwen elkaar. Scheidt de brede oceaan ons om even langs te gaan…

Hoe een beroemdheid zoveel warmte kan geven. Als ik de verkeerde richting in loop, hij mijn waarde weegt!  We samen zoveel “momenten” delen. Doorheen zijn superdruk agenda, vindt hij tijd om dan even …. Te denken/tijd te maken, aan/voor mij(?)
Ik hoor hem graag vertellen, over de liefde, de veiligheid. Een geborgenheid die geen andere man mij wilt of durft te geven. We beseffen dat we niet kunnen “samen zijn”. En beiden hopen we voor elkaar de juiste te ontmoeten. En dan zie ik zijn smile. “Everything will be come allright.” We kunnen zijn wie we zijn. En niet de andere beroemde kant van de medaille. Hij is een schat van een man. En ik ben zoooo blij dat ik hem mogen kennen heb. Ook al worden we uitgedaagd op momenten om onder druk een ruimte te moeten laten. Ook al worden we onder druk gezet, tijd te moeten nemen. Dit blijft voor eeuwig een speciale vriendschap. We zouden elkaar nooit pijnigen. Kibbelen durven we zoals een koppel het zou doen, haha. Darling I love you too.

We zijn immers de vier musketiers ! Thanks guys for your friendship and love ……


MW 

Voor de Belgen:


Vriendschap kan waardevoller zijn dan een valse relatie te hebben. 

Een man die ECHT van je houdt, wilt altijd bij je zijn...









Geen opmerkingen:

Een reactie posten