zaterdag 24 oktober 2015

Mijn oude brievenbus


Als mijn oude brievenbus kon praten zou die heel veel te vertellen hebben. Hoe ik ineens vijf klantennummers had bij een leverancier. Want het was zo gemakkelijk om mijn post eruit te halen en dingen te veranderen. Wat mijn leven tot een chaos maakte. Hoe moest ik alles blijven verklaren? 

Mijn brievenbus zou kunnen vertellen dat er post verdween helemaal in het niets. Of nog beter … de losgeweekte brieven dichtgeplakt in mijn brievenbus gedropt.

Die lieve brievenbus die op een dag zo helemaal opengebroken was toen ik thuis kwam van mijn werk. (zie foto) Waar ik zoveel zorg voor droeg, heeft al vele jaren een leuke plek gekregen in mijn tuin. Nu nestelen vogels in de op-rust-gestelde brievenbus.


Maxiem 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten