maandag 23 november 2015

De langverwachte oplossing; Face




Ik weet dat jullie allen benieuwd zijn en bedankt voor de interactie.
Hoe het afgelopen is?
Wel mijn besten, ik wil in de eerste plaats Man B bedanken om het proberen te koppelen, helaas….

Ik dank de beschermengelen om mij te beschermen. Want mijn verliefdheid is al gauw geweken. (Uit de testen in de maand oktober bleek dat beide mannen niet geslaagd waren.) Ik vind het wel heel spijtig dat ik dit 4,5 j vroeger niet gezien kreeg en al die jaren aan het lijntje gehouden werd.
F. is niet de ware voor mij. Ik voel me gevrijwaard van zijn ware aard! Zijn gedrag buitenmaats, vulgair. Ook is F. voor mijn neus met zijn geliefde komen dansen. (voor de 2de week) Denkt hij mij te kwetsen terwijl hij wist dat ik verliefd op hem was? In een laag niveau is dat natuurlijk leuk. Dit zegt al genoeg van zijn innerlijke. Jaloers maakt hij mij niet. Ik gun hem zijn geluk. Zijn gedrag toont nogmaals aan dat het niveau een grote kloof heeft. Dat we niet voor elkaar bestemd zijn.
(Ik hoef zijn hatelijke ogen niet te zien.)

Ik heb met de vriendinnen een frisse fles Bernard Massard ontkurkt om mijn vrijheid te vieren! En het starten met mijn nieuw leven, santé!
Ik heb geen traan gelaten. Alleen uitvoerig gevierd.
Bedankt Man B voor de moeite. Man B, je hoeft niemand anders naar me toe te sturen, zoals de situatie met Face!
Face, succes in uw geliefde. Jullie zijn een knap koppel (2 jonge tieners/ kinderen), houden zo! (en als je je lief kwijt bent in de dancing moet je die niet aan onze tafel komen zoeken, geen interesse) En ik hoop dat we diplomatisch afstand houden!!!! Jullie hoeven niet steeds voor mijn neus of aan mijn zijde te dansen. Ik heb ook recht op mijn qualityspace and time in mijn favoriete dancing.
Ook al gaan de vriendinnen en ik wijken naar het ontmoeten van nieuwe mensen, nieuwe dansruimten.
Jullie begrijpen ook dat ik mijn voorzorgen zal nemen ter bescherming van mij en de vriendinnen.

Maxiem    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten