maandag 30 november 2015

Geborgen bij vrienden





Hoe het leven toch kan verlopen. Terwijl er jaren psychologische spelletjes gespeeld werden met mij. Keken mijn naaste vrienden toe en probeerden mij te beschermen. Heel voorzichtig begonnen mensen met functie het onderwerp aan te kaarten. Ik was (ben) zo waardevol voor hen. Wat ik sterk apprecieer en niet het minste besef over had. Mijn naaste vrienden steunden mij in de mate van het mogelijke. Tot het moment van loslating. Ik werd bevrijd van alle kwaad. De spelletjes konden geen vat meer op mij krijgen. Ik werd overstelpt door de geborgenheid van mijn vrienden, de school, en langs deze weg wil ik hen zo HARTELIJK BEDANKEN. Wie of wat ze in het dagelijkse leven doen.

Ondertussen zijn er ook andere voorzorgen genomen. De verontrusting dat er regelmatig – de – kwade – clan – nog steeds ongewenst mijn pad kruist. De voorzorgen te nemen dat ze niemand van hun clan sturen, om in mijn leven te sijpelen om het tot een hel te maken, uiterste voorzichtigheid in het roer gehouden wordt. (de onlangse zending is door de mand gevallen en ik wil er geen verder contact mee)
Alles heeft zijn tijd nodig. Slechte dingen stoppen en mooie dingen moeten groeien. Ik begin aan een nieuw hoofdstuk in mijn leven. Juist aan dat nieuwe moment ben ik begonnen. Een nieuwe start met nieuwe vrienden. Een nieuw sociaal leven opbouwen. En ik geniet echt van die nieuwe opbouw in mijn leven.

Het is bijna kerst. Een tijd dat vrienden bij elkaar komen. Plannen worden gemaakt want een paar gaan voor enkele maanden ver weg wonen. Allerlei activiteiten worden georganiseerd om een zo goed mogelijk qualitytime te hebben met mijn vrienden. Ik dank jullie allen voor al die vriendschapsliefde! Net zoals jullie het een eer vinden bij mij te mogen vertoeven, vind ik het een heel supergrote eer dat jullie mijn vrienden zijn! Onthou dat. Ik ben altijd voor positieve verrassingen te vinden. En dank jullie allen voor alles !!! Ik vind het wel spijtig dat er enkelingen tussen zijn die jaloers getint zijn. Manipuleren zal niet helpen bij mijn verstandige vrienden, zeg ik dan.

Dank jullie allen.
Indien ik het nog niet gezegd heb tegen u persoonlijk: “ik hou van jullie allen in mijn vriendschapsliefde!”

Stephan ?

Maxiem Weber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten