zondag 8 november 2015

Het lokaassyndroom



Naast het aanklampen door 'oude' vriendinnen om bij mijn goede vrienden te geraken met slechte bedoelingen, heb ik een vertaling alszijnde het lokaassyndroom. Wat is dat dan?

Vriendinnen die graag hebben dat je bij hun vertoeft om knappe mannen aan te trekken. Wanneer er mannen interesse tonen, beginnen de vriendinnen beslag te leggen op die man. Flirten, lichaamsaanrakingen... Ze gaan tot het uiterste om hun doel te behalen en willen mij onderuit halen! En ik word weg gestompt zodat zij alle ruimte hebben. Je voelt de spanning aangaande de – te – benomen- ruimte. Misschien is het iets dat me alerter gemaakt heeft zodat ik deze feiten in kaart kan brengen. Analytisch bekeken is het een ernstige zaak. Dit gebeurt door vrouwen die hun comfortzone niet willen verlaten en pakken wat er te pakken valt wat hun voorgeschoteld wordt. De vrouwen reageren grillig waardoor er geen vertrouwen meer is.

Dan schreeuwen ze nog:”Ik moet geen man meer hebben!” De inhoudelijke woorden stroken niet met de daden! Beter 1 vertrouwde vriendin dan 10 meelopers….. een werkpunt.
Voor jullie mannen, interessant om te weten?

Maxiem Weber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten