zaterdag 7 november 2015

De liefdestrooiman !



In de eerste plaats wil ik jullie allen danken voor de vele reacties die ik op welke manier ontvangen heb. En ik heb een kleine analyse gemaakt.

Een liefdestrooiman is het omgekeerde van een liefdeskoppelaar. De liefdestrooiman wordt in gezet door zijn of haar opdrachtgever. Het is een negativiteit dat de opdrachtgever de gevoelens van de prooi kent voor ; iemand anders dan hem. (hij wilt zijn weg vrij houden) Het uiten van een liefde voor iemand is gevaarlijk en datgene misbruikt de opdrachtgever. De liefdestrooiman moet de prooi in een argwaan brengen dat er (al dan niet) gevoelens van zijn of hare kant zijn. Maar dat is niet zo. De strooiman moet het slachtoffer aan het lijntje houden zodat het slachtoffer GEEN ANDERE RELATIE ZOU AANGAAN !!! Ja, u leest het goed. (En dank u voor de feedbacks. ) Zodat de opdrachtgever nog steeds de kans heeft om na een lange- termijn- periode, de poort BEZIT om in het leven van de prooi te stappen!!!  NEEN BEDANKT!  Ik vind zoiets persoonlijk angstaanjagend, gekkenwerk ! En het bestaat.

Persoonlijk vind ik het heel moeilijk om in de toekomst nog gevoelens te laten blijken voor iemand speciaal. Gevoelens tonen is “een zwakheid” dat misbruikt kan worden. Zeker wanneer de opdrachtgever denkt de macht te hebben.… of waren het gewoon rotzakken (nog veel geluk met andere spellekes! ik hoop dat jullie ooit, ooit, het verstand gaan krijgen...) die het spel uitgespeeld hebben? (OPGELET: blijf uit mijn buurt jullie 2, Fake Face en man B! )

Toch blijf ik in de liefde geloven. Liefde vindt steeds een weg.

En als er geen weg is, is het FAKE !!!

Mijn blog http://dewegnaarjehart.blogspot.be/ zal verder lopen in berichtgeving. Tenslotte is het een meest populair gelezen stuk. De volledige positieve inspiratie komt uit – de –weg-naar-je –hart. Niet speciaal iemand in mijn gedachten. En de blog verwijst dat echte liefde nog steeds bestaat maar men moet het vinden ! De weg naar….

“Liefde vinden of zelf gevonden worden”

Lezers kunnen me steeds contacteren in Nederlands, Engels of Duits! ! Stuur gerust een (privè)bericht. (ik hoop asap een translator op de nieuwe blog te plaatsen)
En hartelijk dank aan de Feedbackers ! xxx

Liefdevolle groet          
Maxiem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten