dinsdag 8 april 2014

Sollicitatiegesprek vandaag;





Slecht en goed mag gezegd worden. Wel, vandaag heb ik een enorm goed sollicitatiegesprek gehad. Een echte PAREL onder de werkgevers. Ik zou denken een rariteit maar het bestaat nog!


Tijdens het eerste gesprek maak ik de balans op en het werd al vlug duidelijk:


·        De werkgever is duidelijk en vraagt aan de ontvanger ook helder te zijn

·        Haar levenswerk is subliem; bedrijfscultuur toegelicht

·        De werkkrachten achter het bedrijf; streven naar een gezonde arbeidsrelatie !  

·        De taken netjes verdeeld en structuur in het bedrijf

·        Communicatie en samenwerking zijn belangrijk

·        Deze sterke dame gaat voor bedrijfsresultaten en geen onbezielende kosten

·        EERLIJKHEID, RECHTVAARDIGHEID, vertrouwen en open-minded

·        Dit laatste is dan ook hun succes !!!


In alle respect zal ik afwachten naar de 2de sollicitatieronde. Zij weet perfect het doen en laten binnen het bedrijf. Glashelder zonder scherpe kanten of verborgen zwarte vlekken…. Zal ik haar besluit respecteren.


Oproep aan onze politici: Maar zo’n werkgevers, beste politici, verdienen  een parel aan voordelen. Omdat ze zoveel tijd steken om een aangename werksfeer. Glashelder bedrijfsbeleid zonder ellebogenwerk enz…. Streven naar groei in het bedrijf. ZO’n bedrijfsleiders geven onze economie een BOOST!! Denk daar maar eens aan!!!!!


 MW.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten