maandag 13 oktober 2014

De man in welke klas?


 foto: Maxiem Weber
 
Op Smartschool ben ik ‘een man’ en zit ik in een andere klas? (dat kan ergerlijk zijn net alsof uw naam verkeerd geschreven staat)  We zitten hier niet op het werk, het is hier een school: zegt de juf. Alsof het chaos mag zijn. Het lijkt erop dat niet alles juist moet zijn.  Hoe dat sommige mensen zo graag onstabiliteit, chaos of meerdere richtingen sturen? Onoverzichtelijk. Ik zou het niet kunnen verdragen moest ik verantwoordelijke zijn. Ik hou nu éénmaal van structuur, organisatie,  overzicht en correct werken. Heel simpel zijn zoals het is. Doen zoals het moet. Normen en waarden. Resultaatdraver naar doelen. Ik kan met niet-overzichtelijk gedeeltelijk leven zolang het mij niet schaadt ! pppfff.
Maxiem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten