dinsdag 21 oktober 2014

Zakenwereld: Teleurstelling en kwaad.


foto: Maxiem Weber
 
Er wordt van vrouwen verwacht dat die zich bezig houden met de laatste mode, de gelaatsverzorging, de laatste keukensnufjes en de kinderen... En in 90% hebben ze in het algemeen gelijk over die stelling. Indien men ondervindt dat er 10% van die vrouwen capaciteiten hebben, ECHTE ZAKENVROUWEN ZIJN, beslissingen kunnen nemen, consequent zijn, intelligentie dragen, normen en waarden, waarbij ze constateren dat ze een hele kast te kort komen vloeit er een vlaag van paniek!   Ik stel weeral vast dat vrouwen onder mekaar – het niet kunnen laten – de andere te doemen… Als het over een kleine initiatiefneming gaat: “Neen IK ging u terug bellen” proficiat! Dat heb de gij goe gedaan! Als dat ZOOOO belangrijk is voor u en DAT HET ENIGE IS wat u kan bereiken. Proficiat! Het is natuurlijk een spijtige zaak dat de doelstellingen niet matchen!

Het is zwaar te verduren om het brain vrij te houden om nieuwe dingen te creëren. Ik stel tot hiertoe vast dat bepaalde vrouwen via poortjes TOCH ZO GRAAG aan informatie komen. Zelfs dominerend! En remmend! Want ja iemand met knappe ideeën willen ze beter stoppen of nog beter is het gemakkelijk uit macht zo de informatie te ontfutselen. En het idee zelf hanteren! Dat resulteert in afstand nemen, het idee vast leggen en vluchten om het project te laten leven in eigen handen!!!!!! Ik behoor tot de 10% business-brain, dames, en heb geen tijd om roddelblaadjes te lezen…

Ik vind het zo teleurstellend om telkens ALLES te moeten verantwoorden. Daarom nogmaals afstand maar ik ben het beu en wil mijn energie in andere projecten steken.  Ik denk als de tijd rijp is, het gewoon openbaar maak op VTM. Dan weet IEDEREEN  het direct !

Iemand die een suggestie wilt doen? Hulp wilt bieden? Nieuwe perspectieven wilt aanbieden? mail mij maxiemweber@gmail.com   THANKS

MWRW.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten