zaterdag 11 oktober 2014

Vrouwenreflextie !


foto: Maxiem Weber
 
Zaterdagmorgen 4 u 45 ! Een vrouwenstem staat te zingen aan mijn raam?  Op een heel spooky toon. Net of ik droom maar helaas is het geen droom. Terwijl ik op mijn bed zit te luisteren naar de zeurige toon wil ik aan het raam gaan kijken. Niets meer te zien. Ik kan niet meer slapen en zet me een thee. Waarom? Waarom doen mensen zoiets? Een te weinig verstandelijke inhoud? Bang maken? Of …. Is het macht uitspelen?

Ik heb alles op een rijtje gezet in de kwestie van dames of vriendinnen rondom mij. Ik heb een ware zuivering doorgevoerd in mijn vrouwelijke entourage. Te beginnen met ex vrouwen van een voormalige vriend tot vriendinnen die ik al 25 jaar ken! Het was nodig. Verdrukking, jaloersheid, intriges, dominantie, tweedracht…. Maak ik meer en meer de conclusie dat ik 95 % te maken heb met reflextie. Vrouwen die zich meten aan mij. Niet willen onderdoen. Wanneer ze het  verstandelijk niet aankunnen, mij proberen kapot te krijgen of te breken voor op hun niveau te komen.  De uitleg die ze publiekelijk verwoorden strookt niet met het innerlijke! Door die psychologische test geraken ze niet ver! De alsmaar woordelijke fouten stapelen op en een intelligente, doordachte persoon kan al vlug de analyse stellen. De meeste vrouwen die dan door de mand vallen, sturen dan direct aan op een ander persoon vanuit men directe omgeving. Die heeft het dan allemaal maar gedaan! HOU OP !

Nu wil ik even hier publiekelijk iets aankaarten. Ik woon op privéterrein d.w.z. BETREDEN OP EIGEN RISICO. Dat bord hangt trouwens vooraan aan de zuil van de afsluiting. Indien vrouwen of mannen ONGEWENST binnen mijn terrein komen (meestal nachtelijke bezoeken of andere ) zal ik niet nalaten DE POLITIEDIENSTEN TE ALARMEREN!!!! Zonder excuus of zonder pardon; wie of wat; het resultaat mag zijn. WIE het ook doet het moet stoppen! Er zijn boobytraps gezet en een camera!

Hoe ik dat allemaal weet? Mensen laten iets achter dat ‘als bewijsstukken’ kunnen gebruikt worden. Ook de persoon die achteraan over de draad klimt zou ik niet in zijn schoenen willen staan! U bent verwittigd. Verleden jaar toen mijn poort kapot was, heb ik gezien waar de man naartoe gegaan is terwijl hij een 45 minuten hangend aan mijn slaapkamervenster hing! Om 2 u ‘s nachts! Stop daar allemaal mee!

Besluit. Vrouwenreflextie: het terugkaatsen van vrouweneigenschappen! Naast de negativiteit voel me een echte diva, ha !

Ik wil hiermede mijn echte vrienden wel danken voor hun vriendschap, eerlijkheid, verstandelijke inhoud, normen & waarden… dank jullie wel ! Ik hou ook van jullie.

Niet alle vrouwen doen aan vrouwenreflextie! Vrouwen met inhoud en persoonlijkheid hebben dat niet nodig!!!! Enne tussen haakjes; een wijze beslissing van onze nieuwe regering ‘er zijn een weinig vrouwen zetelend’….

Maxiem  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten