donderdag 11 juni 2015

Bescherming.


Een grote man, struis gebouwd, met een donkere pet, stond aan mijn omheining. Zijn gezicht naar mijn domein gericht. Druk bezig om te bellen, sms-en. Binnen zag ik alles gaande op de camera hoe hij ondertussen aan mijn poort stond. De man belde niet aan. Nogmaals een blik naar mijn huis en hij ging terug naar zijn wagen. Die stond bij de buren. Hij nam zijn meeneem-koffie in de ene hand en in de andere hand probeerde hij nogmaals te bellen. Hij werd nerveus en begon te ijsberen terwijl hij iemand aan de lijn had. Wat was dat toch? Wat had die in hemelsnaam te zoeken op de voorzijde van mijn domein? Observeren? Grenzeloos!

Hij had een nieuwe wagen. Want toen hij zijn pet wat naar achteren zette zag ik dat het de minnaar van de **** was. Meerdere keren stond die man aan mijn poort en steeds weer met die ‘vriendelijke, vunzige, lach’. Ik ben niet geïnteresseerd !  Hoe breng ik in hemelsnaam een ***** aan zijn verstand dat men hier in België geen HAREMS heeft of moet ! ? De man gooide zijn beker weg,  gewoon als vuil op de grond! Na een wat kritisch moment vertrok hij… en ik kon zijn vuil opkuisen ! Ik ben zoooo blij met mijn omheining en poort die mij bescherming biedt !

Ik kies zelf mijn mensen die mij omringen. Ook die vrouw in kwestie is zeer dominant, onverstandelijk…. Iemand die totaal NIET IN MIJN KRING BEHOORT ! Voor beiden wil ik dat zo houden. Ik heb medelijden met haar partner want ik veronderstel dat hij haar kreten niet hoort….
Maxiem Weber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten