woensdag 3 juni 2015

Vreemdgaan.




Ik heb me terug getrokken uit de maatschappij. Vanaf dat moment heb ik rust leren kennen. Maatje 40, opgestoken haren, gelukkige uitstraling en derden trokken de verkeerde conclusies. De vrouwen vonden mij een zware concurrent. De mannen vonden mij een sexobject. Met alle gevolgen van dien!

Het gaf mij een enorme stress om mij telkens te moeten verdedigen. Een alleenstaande was in sommige ogen een zwakpunt. Ook al voelde ik mij op dat moment zo sterk. Ik bleef liever alleen dan mijn leven te moeten delen als gebruiksvoorwerp. Vriendschap was ver zoek. De mannen om hun doel te bereiken en de vriendinnen om zich te bewijzen dat ze beter en mooier waren dan ik, dat ze meer rechten hadden dan ik, zware intriges.  

Ik wilde zo dolgraag een verstandige man naast mijn zijde. Een man die mijn temperament aan kon. Ik ontmoette enkel onvolwassen mannen die hun verstand in hun broek droegen. Ik werd lastiggevallen door 95 % getrouwde/samenwonende mannen! Ik kreeg een vertekend beeld dat alle mannen rotzakken waren. Alleenstaande mannen liepen gewoon om hun zak te ledigen en getrouwde mannen wilde hun fantasietjes waar maken…Nerds hadden de pervertste fantasietjes, ongeacht hun functie.

Wat ik toch niet begreep waren de getrouwde/samenwonende mannen! Die wilden steeds mooie beloften maken; ze gingen hun vrouw verlaten, ze beloofden veel geld om samen iets van het leven te maken, ze kregen geen sex meer van hun vrouw, ze vertelden dat ze dagelijks ruzie hadden… NIETS is waar!  
Door mijn analytisch denken had ik die getrouwde mannen al vlug door. Het is afspraken maken volgens HUN agenda, op commando. <<Wat me sterk verontruste was: de getrouwde/samenwonende mannen wilde EXPLICIET een alleenstaande vrouw!!! >> DIT SOORT MANNEN ZULLEN NOOIT HUN COMFORTZONE OPGEVEN!!! Ik voelde mij het vijfde wiel aan de wagen door allerlei leugens dat ik moest aanhoren. Ik was getraind naar het luisteren van woorden en lichaamshouding en dan stopte het voor mij.

DAAROM vind ik het zo fantastisch dat partijleider Kees Van der Staaij zo een prachtig initiatief neemt. De verkeersborden zullen mensen aan het denken zetten. Vrouwen laat u niet beet nemen! Weet waar u aan begint. Eisen stellen zal niet helpen en valse beloften zijn er genoeg. Mannen denk goed na. Sexfantasietjes kan u ook met uw eigen vrouw doen ! Een beetje meer relatie inzet, wat extra inspanningen leveren, zal helpen om uw huwelijk of samenwonen te redden. Leugens komen altijd uit !

Nu ben ik een paar maatjes meer en heb me terug getrokken uit de maatschappij. Rust.



Maxiem Weber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten