zondag 15 mei 2016

Dear Gentleman,



Je hebt een aflevering gemist. Om dat op punt te stellen, neem ik de tijd met een kop koffie door te schrijven naar je.  Het bewijs dat liefde niet bestaat, is weer groot.

1. Een vriendenkring wordt gestuurd door liefde? Het bericht van 28.04.2016 is helemaal ten einde. Net voor mijn verjaardag kreeg ik een bericht van de “groepsleidster” op mijn werk. Collega’s keken bedenkelijk toe hoe sommige mensen grenzeloos kunnen zijn. De groepsleidster heeft sinds enkele weken een partner en had mij een week geleden telefonisch (ik belde naar haar) medegedeeld dat ze weinig tijd had voor mij. Begrijpelijk dat haar relatie op de eerste plaats komt. Ik mag er niet aan denken --- en het moet een sterke en moedige man zijn die echt voor mij kiest omdat ik weet als 'voordenker' dat iedereen er alles zal aan doen om mijn nieuwe relatie kapot te maken --- wanneer ik uiteindelijk iemand gevonden zou hebben. Ik zou dat in ieder geval ijzersterk beschermen (alsook mijn job) aangezien vorige omstandigheden. (en dan denk ik steeds aan jouw woorden)

a. In het bericht: de groepsleidster wilt meer aandacht? Hoe kan het nu zo tegenstrijdig zijn? Ze heeft minder tijd voor vriendinnen en ik werk voltijds + verplaatsing, de examens… (ik heb enkel contact met degene die MIJ opbellen doordat mijn agenda verzadigd is maar ze eist dat ik HAAR - zij heeft alle tijd van de wereld om na te denken en moet niet gaan werken - moet opbellen) ze was net te weten gekomen (?)dat ik met iemand uit de vriendenkring was gaan drinken…. Jaloersheid, niet gelukkig in haar relatie, een ander niet gunnen… de haat ging hoger doorheen haar hersenen. Beschuldigd ze mij dat ik met haar vrienden ga lopen???? Ze heeft een bezitsprobleem. De leden van de vriendenkring zijn haar bezit en alles moet langs haar omgaan met de toestemming te vragen. Dit is voor mij geen liefde, gentleman.

2. Dat belandt me hier op punt 2. P. had mij ook “in zijn bezit” om in contact te kunnen blijven met A.  En P. heeft er leuk mee gerammeld!

a. Echte liefde? Gentleman, als ik de situatie met A. evalueer, liefde is een spel. Iemand voor de gek houden.

3. Je ziet, Gentleman, ik heb je positieve vibes nodig. Nog steeds ken ik geen liefde…. Of de betekenis daarvan.

Gentleman, love you too…. Thx for your friendship. Tears on a lonely sunday!


Maxiem xxx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten