maandag 2 mei 2016

De leeg - gang (sters) ers

Vroeger was er een knappe gast A. die mijn ‘wingman’(?) was. Zonder dat ik het besefte of kende. Het was totaal een wereld die ik tot op heden niet ken en ook nooit wil kennen. Hedendaags heb ik last van een kleine man met bijna lange haren tot op zijn achterwerk. Hij komt in de vroege dansavond mij bespieden. Later op de avond wordt die afgewisseld met een grote man die over zijn volledige lichaam getatoëerd is inclussief zijn kale hoofd. Deze laatste heeft rare ogen in zijn hoofd alsof die verslaafd is. P. heeft deze mensen uitgekozen omdat die totaal mijn types niet zijn. De leeg-gangers (in de betekenis van: laagondermaats, beneden alle peil, marginaal…) moeten mij alleen bespieden. Wat ik doe. Wanneer ik wat doe. Waar ik naartoe ga. En met WIE.

Ik zeg tegen niemand iets waar ik naartoe ga. Wat ik in mijn leven doe. Hetgeen ik hier in mijn blog vertel, is hetgeen dat ik WIL dat jullie weten of moeten weten. Zeker wanneer alles terug escaleert. En als er met mij iets gebeurt, wie ze moeten zoeken! Dat klinkt zwaar maar realistisch. En ik wil mijn Amerikaanse vrienden niet ongerust maken. Die durven rechtstreeks de autoriteiten te bellen….
WAAROM dit gebeurt weet ik zelf gedeeltelijk. P. vind het normaal dat de mensen ZIJN MARIONETTEN zijn. Hij bespeelt iedereens leven. Men vindt dat dikwijls onder vrouwen en hij heeft teveel vrouwelijke genen, veronderstel ik. Iemands leven bespelen. Commanderen. Domineren. Manipuleren en intriges. Men mag al een getrainde of intelligente, alerte, mens, zijn om dit in een paar seconden te doorgronden! Men kan het WETEN en tot een bepaald hoogtepunt toelaten. Dat is dan wat anders.

Wat ik wil meegeven. Ik red het uitstekend en heb een uiterst rustig leven gekregen sinds P. uit mijn leven volledig verbannen is. Ik ga voor mijn doelstellingen te behalen. En hier en daar heb ik last van zijn stalking!!!! Het patrouilleren van wagens, motos, mensen. Maar dan weet ik toch van waar en wie dat doet. Ken je vijand en je kan hem bestrijden!!!!  Er komen maar vrienden bij. Andere vrienden houden een oogje in het zeil voor veiligheid.
Ik ga uit, incognito !!! En wordt daar dan ook beschermd. Bekende vrienden hebben voorzorgen genomen door deze situaties. Ze hebben gelijk. Als er iets is moeten ze het melden !!!

Als ik dan denk aan de kwaadheid van de voetbalsupporters dit weekend. Die hun haat verspreiden door vernielingen toe te brengen…. door de oorzaak van zware teleurstellingen....
Vergelijk ik dat even heel toevallig dat nadarhekken verdwenen zijn met de vermelding van een dancing erop. HEEL TOEVALLIG. Ik was dit weekend niet vindbaar….     

Maxiem Weber


Nota: het spijt me vreselijk dat dingen gebeuren achter mijn rug. Meldt het aan de nodige diensten en breng ook mij op de hoogte. Dan weet ik hoever de ziekelijke geest staat…. Want ik ga nooit meer terug nooit meer nooit meer nooit meer…. Ik wil gezonde geesten bij mij en mijn eigen leven !!!!  Zoals mijn Amerikaanse vrienden zeggen;” You have to go trough this” 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten