zaterdag 7 mei 2016

Leven starten



Twee bazen zien in wie ik ben. Ze hebben mij de kans gegeven om mijn leven te starten. Ik ben hun heel dankbaar daarvoor. EINDELIJK kan ik met mijn leven beginnen. En ik wil andere mensen die hun inzichten belemmerd worden door nare omstandigheden een hart onder de riem steken. OOIT komt het goed maar men moet volhouden.

Een job verandert je totale leven. Mijn leven starten…. Ik wil zoveel dingen doen en bereiken. De lijst wordt verder aangevuld. Doelstellingen worden herbekeken naar hoogdringendheid. Mijn gedrevenheid op kop. Ook krijgt men meer inzichten doordat de ruimte uitgebreider wordt. Men ziet meer perspectieven.

Ik hoop dat OOIT een fantastische man (type van A.) mij ziet wie ik ben. (Voor mij totaal kiest, net zoals mijn bazen gedaan hebben op professioneel vlak. ) Een toekomstige partner die niet alleen in mijn emotionele wereld wilt terecht komen. Zoals voorheen wat rondrijden en in de verte zowat zwaaien naar mij om in mijn emotionele wereld te overheersen, te kraken en verder spelletjes spelen. Neen! Een man (Een monogaam man en geen alpha-manneke dat zoveel mogelijk vrouwen wilt d***.) die weet wat die wil, er wilt voor gaan, en zo in mijn emotionele wereld binnen komt en ook in mijn totale leven!

Ooit….


Maxiem Weber




Geen opmerkingen:

Een reactie posten