zondag 8 mei 2016

Wachten op te laat

Beste A,

Niemand kan in jouw plaats denken. 11 u 42. Paraderen met je motor. Misschien heel leuk voor jou. Je "vriendin" die moet werken en ik uw aandachtsgaten moet vullen? Wanneer ik een motor hoor, wilt niet zeggen dat ik blijf wachten totdat je oooiiit te voorschijn komt. Je kan niet meer inspelen op mijn emotionele wereld. Ik heb 5 jaar gewacht en je bent niet gekomen. Ik wil aan mijn leven beginnen....


Er hoeven geen schuldgevoelens te zijn, het lot beslist.


Je kan wachten tot  het te laat is... geen probleem voor mij maar wanneer ik voor een man kies, en zeker die voor mij bestemd is, zal je niet meer zo sterk zijn om het kapot te laten gaan, maar ga ik verder met mijn leven met die partner.

Liefs,
Maxiem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten