vrijdag 27 mei 2016

Aandacht !



26.05.2016. Toen ik huiswaarts keerde van mijn dagtaken, schrok ik me rot. In de bocht van onze straat lag een fiets naast de straatkant en een man stond erbij? Eerst dacht ik dat er iemand gevallen was. Toen ik dichterbij gereden kwam, zag ik een tweede fiets in het hogere gras liggen. En daar lag een man naast. “In the middle of nowhere.”  In het begin van het landbouwstuk, tussen het gras! Ik zag GEEN sporen dat die in het gras gereden was. De man zal er naar gestapt zijn en zijn fiets netjes mooi naast hem belegd. Ik stopte en mijn deuren van de wagen vast.

De man aan de straat droeg een blauwe jeans met donkerrode T-shirt. Hij was mager, tenger en Arabische origine. Toen ik even bleef stilstaan met de wagen en nogmaals bleef stilstaan toen ik enkele meters verder reed, stond de man op tussen het hoge gras. Hij droeg een baard, blauwe jeans en een pet!!!! Zijn bovenste gedeelte van zijn gezicht was verborgen. De man was mollig en ook van Arabische origine. Toen ik achterwaarts op de buren hun oprit (het huis is wat afgelegen dan de andere woonhuizen situerend achter een haag) moest rijden doordat een tegenligger in de straat mijn pad kruiste, zag ik hoe de twee heren praatten en telkens naar de woning van de buren keken.

In het verleden werd meermaals overdag en s nachts ingebroken bij de buren. Alsook materialen gestolen van een-te-renoveren-huis.
Dit voorval in het hoge gras, vond ik persoonlijk een heel rare situatie.

En alsof dat alles was, werd ik nu (s nachts) wakker gemaakt door rare fluit-dieren-geluiden. Het lijkt een communicatie tussen twee of meerdere. Geforceerde dierengeluiden. En ik denk dat dit soort dieren niet in BelgiĆ« leven….


Maxiem 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten