donderdag 28 april 2016

Mijn nieuwe vriendenkring

Translation picture: "Take your time for stressless things. Enjoy. Because stress caused only dissatisfaction."

Vroeger floot ik mijn vriendenkring bij elkaar. Aangezien er bekenden bij waren, moesten ze hun agenda bij de hand houden. Zien voor wanneer het écht paste. Onverwachts gingen we dansen. We pikten lukraak een dancing uit en amuseerden ons kostelijk! Kersttijd was een crisismoment. De vrienden wilden kerst met elkaar delen, “er zijn voor elkaar”. Familietradities kregen voorrang. Het was en is een zalige tijd….

Nu krijg ik zelf uitnodigingen tot een andere vriendenkring. Mijn nieuwe kring. (Op een half jaar tijd is onze vriendenkring vervaagt in singles omdat er op enkele singles na, allemaal koppels gevormd zijn.) Ineens hoef ik niet de moeite te doen om alles bij elkaar te krijgen.  En pas ik in een liefdevolle vriendenkring. Iedereen wilt dat iedereen van de groep komt. Zalig! Wij zijn er voor elkaar. Allen dragen we normen en waarden in ons vaandel. We komen voor elkaar op. We zijn er voor elkaar en dragen een zekere intelligentie. We begrijpen elkaar.

Je vrienden zijn je leven. Dat is ook zo.  Jouw vrienden delen alles in lief en leed. Een qualitytime in vriendschap. Zalig!

Dank je lieve vrienden!


Maxiem Weber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten