maandag 18 april 2016

NOG maals ...



16.04.2016. Zaterdagnamiddag en ik kom wat later van de school naar huis gereden. Sinds enkele weken ben ik tot de constatie gekomen dat ik telkens voorbij het werk van A. moet rijden. In de verte zag ik een klein zwart wagentje op de parkeerstrook naast de straat. Dit ter hoogte van de parkeerplaats over de beek met de jeep van A. Opmerkzaam zie ik een vrouw in de wagen zitten die uiterst zenuwachtig was. Ze had een gsm in de hand en door het gesprek reed ze op de andere oprit naar achter. A. heeft zijn dagtaak er bijna op zitten. De vrouw bleek op het secondenmoment op één van de exen van P. te gelijken.

Twee nachten slapen. En ineens werd ik deze morgen wakker van een nachtmerrie. Als werd me duidelijk door mijn analytisch denken. Alles op een rijtje gezet. De puzzelstukken geplakt….
Want al 14 dagen wordt ik terug geobserveerd in een tijd stilte …. Na het steeds weer onderdruk zetten van mij … is het dan toch bij A. gelukt? Ik wist dat A. GEEN relatie van 5 j had. De verhaaltjes van P. geloofde ik niet meer. Maar A. heeft nu pas, aangezien de onwennigheid van die vrouw, nog niet lang kennende, zijn beslissing genomen. Ik vraag me gewoon af of hij ook onder druk gezet werd? Zodat P. zorgt dat A. een relatie heeft. (het verhaal van P. dan toch een beetje werkelijkheid krijgt zodat hij niet door de mand hoeft te vallen)  Dan kan P. terug naar mij komen en vrij spel denken te hebben? NEEN zoiets wil ik niet en hoelang moet ik dat blijven duidelijk maken.

P. je hebt telkens gezegd dat je in 2017 terug naar mij komt. Je bent getrouwd. Het antwoord is NEEN. NOOIT … Wie je ook uit mijn leven probeert te bannen en mijn geluk blokkeert. Ik gehoorzaam niet zoals je onderdanen.



Maxiem 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten