zaterdag 2 april 2016

Verwittiging voor goedaardige dames




My gosh, wat besef ik met iedere dag erbij dat ik bespaard ben geweest. Bespaard van een pijn die nu iemand anders mag voelen. Een telefoon verduidelijkte mijn gedachten. Gedachten die nog niet helemaal verdwenen waren uit mijn hoofd. De vele vragen “waarom”. En waarom zoveel haat voor mij? Het telefoontje van vandaag liet me andere dingen inzien. En ik hoop dat ik het nooit hoef mee te maken. Trouwens ik laat het niet zo ver komen, dat is dan “buiten”. Ondertussen heb ik al genoeg andere miserie gehad.  Zoals mijn vrienden zeggen:”Maxiem begin met je leven.  Je hoeft niet meer te wachten….”

Een man die geen gevoelens kan tonen, gevoelloos is, is voor 95 % een meisjes-van-plezier-loper. Alles op commando. Kussen kunnen ze niet. Ze wachten af op de vrouwelijke aanval? Willen niets anders dan vettige dingen experimenteren. Na een drietal maanden kunnen ze de daad niet meer uitvoeren. Ze willen dan wat anders? Dit soort mannen willen zoveel mogelijk de jonge vrouwen bewerken. WTF ! Die mannen zijn dat gewend en meestal lopen zij al jaren naar de meisjes van plezier.
(ik mag er niet aan denken, smetvrees)
Zo kunnen we van elkaar leren wat men wilt en niet wilt in het leven.
Ik was dankbaar voor het gesprek.

Dames, voor iedere verwittiging, is toch iets waar men kan mee rekening houden – wat je graag hebt – of wat niet – en de eerste tekenen. Vele vrouwen zijn niet zo alert genoeg of duurt het langer vooraleer men iets door heeft. Ziehier enkele gegevens. Persoonlijk ben ik blij het NIET toe te laten in mijn leven! Ik heb een goede beschermengel....



Maxiem Weber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten