woensdag 20 april 2016

Mis - ge - bruikt !

2015-2016. “Heb je zin om mee te gaan wandelen, je weet nooit wie je tegenkomt!” Mijn hart zat vol van A. en ik sprak met P. af. Tenslotte ging hij ons koppelen en ik wilde zo graag bij A. zijn. Maar er kwam geen A. We wandelden door het jachthaventje, en P. aanhoorde alle liefdevolle kozingen die ik voor A. voel.  
De volgende keer stond P. onder de brug te wachten terwijl ik van werk onderweg was naar huis. Ik vroeg naar A. maar die had “geen tijd” voor mij…. Ik zei hem dat ik alleen A. wilde !

Verschillende malen riep P; “Amai, als jullie twee samen zijn, hangen jullie in elkaar en laten jullie elkaar nooooit meer los. Al die liefde. Jullie zijn voor elkaar gemaakt.” Zo had P. verschillende malen mij gestrikt om te gaan wandelen of af te spreken zodat A. de kans zou krijgen tot bij mij te kunnen komen. Maar telkens liep het mis. “”A. kwam nooooit opdagen!!!!”””  Ineens had A. geldproblemen. En ik antwoordde dat het voor mij geen probleem was, als we elkaar graag zien. Volgens P. wilde A. mij niks van schulden aandoen??? Wat is dat nu weer? Dan weer had A. geen goesting om tot bij mij te komen.  Dan weer zou A. een ander hebben enz…. roddels en roddels maar ik hield contact met P. om tot bij A. te kunnen komen. Mijn liefde zat zo diep dat ik enkel nog bij A. wilde zijn.

P. werd stik jaloers. Hij kreeg agressieve uitspattingen en probeerde me meermaals te kussen en te betasten. “Zwijgen! A. mag dat allemaal nooit te weten komen!”  Ik ben gestopt met die afspraakjes. De valse beloften was ik meer dan beu en dan al de andere rest nog. P. is getrouwd! !
Ik vroeg de gsm nr van A. of enige contactmogelijkheden. Maar P. hield alles zelf onder controle als waren A en ik marionetten in de handen van de koppelaar. Ik zou alles gedaan hebben om A. Mijn liefdevolle hart tot over mijn oren gevuld.
Eén keer heb ik twee uurtjes A. gezien maar in slechte omstandigheden. En ik kreeg van P. maar 1 keer de kans…..
P. wilde afspreken voor sex. Ik wilde dat niet. En toen heb ik alle contacten verbroken. Een tijd had ik nagedacht dat P. mij helemaal misbruikte van mijn overgevuld liefeshart voor A !!!!! De beslissing en risico genomen; wanneer ik het contact verbrak, A. volledig kwijt was….. dat deed pijn.

DAT VERGEEF IK P. NOOOIIITT

“Mijn bloed zit vervuld met gif dat door mijn aderen stroomt en sterker is dan mezelf!”” dat zei P. over zichzelf.
En A ? Die heeft nu maar pas …. Als ik me niet vergist heb, en die befaamde ex is van P. die ik gezien heb, zal hij weten wat het woord ‘schuld’ ""volgens de verkregen info van P."" zal betekenen.
Ik publiceer dit niet uit jaloersheid. Ik zwijg niet meer. Want iedereen hoorde enkel de kant van P’s verhaal en dat wil ik vermijden.
Als A., ocharme zijn liefde gevonden heeft en in de val loopt waar P. volledig op rekent om terug in mijn leven te kunnen komen, is hij spijtig niet sterk genoeg om onze liefde waar te maken. Mijn allerliefste A…..

(Ik weet niet of A. gevoelens had voor mij. Die info heb ik nooit mogen weten van P. In ieder geval heb ik altijd het gevoel gehad dat A. mij in de steek gelaten heeft. Ondanks mijn overvloedige liefde voor hem. Ik heb hem nooit heel close mogen kennen. Misschien is het zo in scène gezet, ik weet het niet. Nog zovele vragen. 1 ding is zeker P. KOMT NOOIT MEER IN MIJN LEVEN en zeker niet als partner of scheve schaats!!!!!) 

P.     kennende zal die steeds het beste voor zichzelf houden !!!


Maxiem  





Geen opmerkingen:

Een reactie posten