maandag 29 oktober 2018

Herdenking van overleden zielen(2): dierbare vriendin Sonia B.





Lieve Sonia,

Het is al een paar jaren geleden dat je niet meer bent. Ik mis je nog iedere dag. Onze gesprekken, telefoontjes en bezoekjes zijn niet meer. De gespreksonderwerpen van a tot z. Ja, je was een wereldburger die van alle markten thuis was. We waren aan elkaar gewaagd. De normen en waarden die we nastreefden zijn niet meer….


Ons motto: NEVER     EVER      GIVE    UP    (Churchill)


Men intelligente vriendin,  normen en waarden zijn ver te vinden binnen onze maatschappij. Onze diepgaande gesprekken samen met je man Eduard. Het gaf me telkens een boost hoe we op hetzelfde level konden communiceren in welke taal ook.

Het is de herdenking van overleden zielen. Ik schrijf je deze brief omdat ik je niet zal vergeten. Een uitgestorven ras dat ik nergens meer terug vind op deze aarde. Voeg je nu maar toe bij de andere engelen….. tot we elkaar terug zien.


Ik zal je nooit vergeten x






Geen opmerkingen:

Een reactie posten