woensdag 17 september 2014

Brief aan mijn lezers 1




Geachte trouwe lezers, mijn beste lezer,

In de eerste plaats wil ik jullie allen danken voor het lezen van mijn blog. Zoals ik kan zien aan mijn lezersaantallen ben ik geen onopgemerkt auteur. Waarvoor dank. Ik voer een open communicatie en probeer onderwerpen die soms wel ergens verdoken tussen onze bevolking dolen, te schrijven.

Soms is het goed om deze in de schijnwerper te plaatsen dat mensen tot denken zet.  Sommige lezers genieten dan weer van de analyses, de benadering, de omschrijving, het geheel.  Anderen voelen zich aangesproken dat mij tot vragen stelt. Maar kom, dat zijn de negatieven.

Psychologie, sociologie, dagdagelijkse dingen, realistische verhalen, u kan het hier allen lezen. Het zijn dan ook dingen die mij interesseren. En als ik me in een onderwerp vast bijt laat ik niet meer los tot het geschreven staat.
Zo heb ik ook een kennis en interesse in bedrijfspsychologie en heb ik een certificaat Basis Preventie & Bescherming. Ik strijd tegen mobbing en met resultaat.  Ik ben al 14 jaar vertrouwd met deze materie. Zo kan u ook mijn tweede blog lezen   http://werkensollicitatie.blogspot.be

Voorlopig heeft die nog geen vertaler op de blog maar dat komt wel. Indien u de tekst niet kan lezen, kan u alsnog vertalen met een extern vertaler.
U kan me steeds bereiken  maxiemweber@gmail.com

Tot schrijfs lieve lezers, u leest me dan wel weer,

Maxiem x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten