vrijdag 12 september 2014

Reactie: Worden we stilaan allemaal dommer?





foto: Maxiem Weber


Het hoeft geen betoog dat de samenleving dommer wordt. Levensomstandigheden en andere factoren, daar heb ik mijn twijfels bij! De vreemde culturen doorheen onze scholen, geen verbetering zullen zijn. Het probleem is dat ontwikkelde mensen zich vermenigvuldigen met onderontwikkelde, vreemde culturen, vreemde tradities, in de samenleving brengen. EN onderontwikkelde vreemde culturen hier de baas zijn op hun eigen manier in ons land. (denk ik aan arabmaf.) Als je een mening durft te geven is men racist. Op die manier zijn ZIJ DAN WEL SLIMMER VAN AANPAK om hun doel te bereiken!!

Voor mij persoonlijk heb ik het moeilijk wanneer ze de ontwikkeling niet hebben om mij te begrijpen. Dus hou ik graag ontwikkelde, intelligente mensen, in mijn levenskring. Dat houdt misverstanden op een laag pijl en blijft men een degelijke levensstandaard behouden. Immers dommere mensen brengen u uit evenwicht en je moet intellectueel zakken tot hun niveau. Opgelet! Universitairen kunnen dan wel gestudeerd hebben maar passen hun leven enkel in theorie toe. Uit mijn ervaring blijkt dat dommere mensen maar al te graag energie halen uit de intellectuelen. Ze willen er beter uit komen. Niet door zichzelf te scholen of door zelfontwikkeling, neen! Gewoon door alles weg te halen of te boycotten bij de intellectuele. En dan schrikken ze van de breuk…..

“IEDEREEN wilt het goed hebben om leven!”

Denkt u dan even na; mensen die geen diploma hebben kunnen wel een degelijke intelligentie dragen!  Het is alleen hoe die mensen leven, opvoeding, LEVENSERVARINGEN tot zelfontwikkeling!  Zoals het gezegde is: “Uw boerenverstand gebruiken is al voldoende maar je moet het dan wel kunnen doen!” Mayonaisepotten weet men nooit of nooit hoe die denken of reageren en klasseer ik als gevaarlijk. Onberekenbaar…. Zeker wanneer de mayonaise zuur wordt.

Binnenkort nieuwe schrijfreeks; BelNed!

MWRW.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten