maandag 11 juli 2016

Een zomerdag vol treffens

10.07.2016. De warme zonnestralen steken dwars door de kledingstukken. Een massa volk wandelt, fietst…. En dan zie ik meer en meer de moto’s. De motaars met Goldwings, die achteraan hun liefje bij zitten hebben. Ik vind dat zo schattig. Hij zorgt zo goed voor haar. Aan de verkeerslichten worden er wat woorden gewisseld en een lieve streling. Super schattig.

Maar dan zie ik ook de keerzijde. De vele vrouwen die nu momenteel achtergebleven zijn omdat hun motaars naar motortreffens zijn. Die vrouwen zijn nu in hun eentje aan het dansen in de dancing. Gaan met hun vriendinnen weg. En ik zie doorheen hun ogen de onzekerheid maar ze zeggen niks.

Het is zomer en ik hoop dat die zovlug mogelijk voorbij is!
Alles lijkt zo dood voor degene die achterblijven…

Maxiem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten