woensdag 13 juli 2016

Reacties

Beste lezers,


Dank jullie wel voor mijn succes.

Ik vind het nodig om deze rechtzettingen (men hoorde maar 1 kant van het verhaal) en ontledingen te doen. . Dat is geregeld. Ook het succes omtrent het liefdesleven wordt graag gelezen. Hoe 2 geliefden uit elkaar gedreven worden tot de ondergang van beiden. Hoe de psycho het spel speelt, intriges en de 2 erin lopen. "Denken" gelukkig te zijn met wat dan ook (wondpleisters) is anders dan "werkelijk" gelukkig te zijn. We mogen ook het karakter van A. nog niet uit het oog verliezen. We weten nog niet hoe hij erover denkt of misschien mee speelt als ***.

Nu kunnen jullie ook beter begrijpen waarom ik deze blog maak. Het is een verwittiging wat er in onze maatschappij gebeurd. Ik wil niet dat anderen hetzelfde zouden moeten meemaken. Ik wil mensen alerter maken omdat wij, Belgen, ervoor bekend staan, lax en naïef te zijn.
En ja, als jullie graag hebben dat ik een onderwerp onderzoek, stuur maar in privèbericht.

Dank jullie allen. Thanks Gentleman for your  concerning...


Love you all

In volgorde; VS, Belgie, Nederland, Frankrijk, Portugal, Duitsland en Mauritius.....

PS; mijn facebook is enkel voor mijn close vrienden. Met de dagelijkse toevoer van vriendschapsverzoeken kan ik spijtig genoeg niet ingaan. U kan me hier bereiken. (ik heb momenteel geen tijd om een 2de facebookpagina aan te maken, sorry)


Maxiem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten