donderdag 7 juli 2016

Ontleding situatie 1

Ontleding

1. Verkregen info: A. zit 2 jaar gevangen in de gevangenis. Hij moet onderduiken.

Stel dan uw ontleding op:

a) het valt meer op dat hij in de vakantieperiode minder terug te vinden is
b) hij rijdt met de wagen ipv de moto?
c) waarom blijven zijn “maten”  mij volgen?


Wat zijn de angels in de vraag?

= zit vast

Wat is de oorsprong van “zit vast”?

A. is niet beschikbaar en de psychopaat heeft dan wel altijd tijd voor mij.


Resultaat:

De psychopaat maakte er een voltijdse job van om mijn leven te beheren. En dit in opdracht van A.? Wat ik ten sterkste betwijfel. Een vermoeden is, wat we merken met zijn lichaamsbouw, dat hij sexueel actief is. A. is een eenzaat buiten de cirkel van zijn maten. Ondergedoken of gevangenis? Hij heeft een relatie en telkens die gedaan was, toerde hij met zijn moto voor mijn poort.

Oefeningen:

1. Een heel zware motor staat geparkeerd voor mijn poort om 4 u s nachts. De man loopt te ijsberen voor mijn poort.
…..
2. Terwijl ik mijn poort dicht doe, rijdt de motor heel langzaam voorbij en A. glimlachte naar mij. Waarom dan geen contact?
……………….



Jullie kunnen het doorsturen op mijn privémail.
Mijn gedachten gaan uit naar “het gevangen zitten en wie of wat beschikbaar is” Wat is de psychopaat toch lief dat hij dat allemaal voor mij doet? En weet de psychopaat dat A’s relaties maximum 2 jaar duren?

En wat als jullie dit lezen? Wat zijn jullie gedachten, stuur maar door. Op den duur was ik aan het denken dat het opgezet spel was. Dat A. voor de psychopaat werkt… waarom was er geen contact?

Gr


Maxiem 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten