donderdag 7 juli 2016

Ontleding situatie 2

Ontleding

2. Verkregen info: A. zit als een verslagen hond te kijken en wilt je dat niet aandoen.

Stel dan uw ontleding op:

a) waarom rijdt hij dan telkens in mijn buurt rond (na zijn gevangenschap?)
b) omdat A. geen geld heeft, wilt niet zeggen dat men hem moet slecht maken
c) wat houdt A. tegen om met mij verder te leven? Beginnend om een contact te maken.


Wat zijn de angels in de vraag?

=  wilt mij niets aan doen

Wat is de oorsprong van “wilt mij niets aan doen”?

Wilt de psychopaat  A. weer in een slecht daglicht stellen? Mijn hart vertelt dan anders. Welke gebeurtenis brengt A. zo ver?


Resultaat:

Ik had de psychopaat dan gevraagd naar de gegevens van A. om hem te kunnen contacteren. Hij zou te teruggetrokken zijn en mij niet durven aan spreken? (ik snap niet dat er zo’n grote drempelvrees is. Ik ben toch maar een gewone vrouw)
Maar de psychopaat wilde dat alles volgens hem verliep en dat hij ons koppelde.

Ik had de psychopaat dan gezegd dat ik een gesprek wilde met A. Maar dat was een psychologische terreurspel geworden. De  reden van gesprek was: als er problemen zijn, en men houdt van elkaar, dan kan ieder probleem hoe groot ook, opgelost worden.


Oefeningen:

1. Ik stelde grote voetafdrukken vast rondom mijn huis en ter hoogte van de vensters. Waarom zou iemand zomaar komen gluren zonder contact?
………….
2. s nachts stopte een motor en keek in mijn vuilbakken.
……………….

Jullie kunnen het doorsturen op mijn privèmail.
Mijn gedachten gaan uit naar “geen contact”. Waarom? Geen communicatie is ook een communicatie zegt men dan. Maar geen communicatie wordt dan verder niet aangevuld.
Wat zijn jullie gevoelens hierbij?

Gr


Maxiem 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten