woensdag 13 juli 2016

Jongens, mannen, denk na !

We stellen ons de vraag; “Hoe komt het dat er zoveel vrouwen in een dansgelegenheid zijn? Waar zitten die mannen?”
Vrouwen zien uitgaan als hun troef om een juiste man te ontmoeten. En de mannen zijn “gewoontedieren”. Eénmaal dat ze in hun nest zijn, willen ze niet naar buiten komen. Mannen houden van hun comfortzone en het is moeilijk om ze er uit te krijgen. “Waar moet ik alleen naartoe?” Jaaa, die vraag kwam van een 56 jarige man (letterlijk en figuurlijk volledig uitgeblust!) die al meer dan 10 jaar thuis gekluisterd zit! Terwijl er zoveel vrouwen alleen op stap gaan, maak ik de balans op dat vrouwen sterker zijn dan mannen.

Na een tijd van thuis te zitten, gaan mannen via internet naar een vrouw zoeken. Maar al hetgeen ze vinden is een verdoemenis en ze proberen wat anders. Hun mannelijkheid manifesteert maar ze zijn te onzeker, weten niet meer wat te doen in hun leven, en sluiten zich dan maar aan bij een motorbende…

Wat mijn onderzoek opleverde is, de “knappe mannen zijn prospecten in verschillende motorbendes”! Of ik al dan niet contact kreeg met hen, zijn er in 3 bepaalde motorbendes waarbij verstandige mannen een totaal ander en fatsoenlijk leven zouden kunnen leiden.

Welke eigenschappen vind ik terug?
1. Onzekerheid 2. Verstandig 3. Technisch sterk 4. Uitzichtloos 5. Moedeloos  6. Kunnen geen leven op eigen benen meer hebben 7.LAAG zelfbeeld!

**Laat jullie zelf niet wegkwijnen in 3 tot 5 namen die je zal moeten dragen maar leidt je eigen leven met een vrouw die je graag ziet! **

De prospecten hebben hun leven opgegeven om zich aan te sluiten bij een bende. Ze klampen zich vast aan een “familiegevoel”.

Dan richt ik mij graag tot dit soort mannen.
“Mannen, twijfel niet aan jezelf. Je ego, imago, je mannelijkheid, kan beter ten dienste doen voor het stichten van een familie. Een echte familie die JOUW GEBORGENHEID (veiligheid) nodig heeft!  Dan je leven op te geven en verder te leven als een marionet!”
 
Denk na voor het te laat is !!


Maxiem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten